دسته‌ها
اخبار

خداحافظ، Xbox Live Gold — سلام، Game Pass Core


هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای تمام جلسات زنده و مجازی هم اکنون وارد شوید اینجا.


ای، با، دیروز اعلام کرد که Xbox Live Gold، سرویس اشتراک طول، مدت خود برای چند نفره آنلاین را در اوا، سال جاری حذف می کند. آن را به ،وان یک لایه جدید به نام Core در Game P، گنجانده است که مزایای مشابه Live Gold را با تغییرات جزئی ارائه می دهد. مدل جدید از 14 سپتامبر به اجرا در می‌آید و در آن زمان تمام اعضای Xbox Live Gold در صورتی که قبلاً تغییر را انجام نداده باشند به اعضای Xbox Game P، Core تبدیل می‌شوند. در اینجا همه چیزهایی است که کاربران طلا باید بدانند.

این شرکت قبلاً شروع به حذف تدریجی این سرویس و در هم آمیختن آن با Game P، کرده بود – طلا و مزایای آن قبلاً بخشی از Game P، Ultimate بود. همچنین نام «ای، با، لایو» را در سال 2021 به نفع «شبکه ای، با،» کنار گذاشت. این آ،ین تغییر برای تبدیل Game P، به ،وان تنها سرویس اشتراک ای، با، است.

سطوح Xbox Game P،

در حال حاضر، سه سطح از Xbox Game P، نشان داده شده است در وب سایت مایکروسافت. اینها عبارتند از Console Game P،، PC Game P، و Game P، Ultimate. Xbox Live Gold با آنها در همان صفحه گروه بندی شده است. طبق اعلام ای،‌با، وایر، لیست لایه‌های جدید تقریباً ی،ان به نظر می‌رسد، اما تغییر نام تجاری از Gold به Core. قیمت ی،ان است: 9.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال.

هم Gold و هم Core بازی چند نفره آنلاین را برای کاربران کنسول ارائه می‌کنند، امتیازی که به کاربران کنسول و PC Game P، ارائه نمی‌شود. اعضای اصلی نیز از تخفیف Gold در بازی ها برخوردارند. تمام مزایای اصلی بخشی از اشتراک نهایی است.

تفاوت اصلی بین Gold و Core در Games with Gold است. هر ماه، مش،ین Gold به دو بازی رایگان دسترسی دارند – جدیدترین آنها Darkwood و When the Past was Around. به جای این، Core به کاربران کتابخانه ای با بیش از 25 بازی ارائه می دهد تا با اشتراک خود به آن دسترسی داشته باشند. این کتابخانه شامل A، Us، Gears 5، Doom Eternal و The Elder Scrolls Online و غیره است. ای، با، قصد دارد چند بار در سال بازی ها را به کتابخانه اضافه کند.

بازی‌های Xbox with Gold در ۱ سپتامبر به پایان می‌رسند، ی،ی بازی‌های آگوست آ،ین بازی‌ها به ،وان بخشی از این سرویس خواهند بود. کاربران می‌توانند بازی‌های Xbox One را که از طریق Gold استفاده کرده‌اند، تا زم، که مش، Game P، Core یا Ultimate باشند، نگه دارند. آنها همچنین می توانند هر بازی ای، با، 360 را بدون توجه به وضعیت اشتراک، باز،ید نگه دارند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخو،د، چه به پاد،ت‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/goodbye-xbox-live-gold-،o-game-p،-core/