دسته‌ها
اخبار

جمعه ویدیویی: ROSE – IEEE Spectrum



جمعه ویدیویی منتخب هفتگی شما از ویدیوهای رباتیک عالی است که توسط دوستان شما در اینجا جمع آوری شده است طیف IEEE رباتیک ما همچنین یک تقویم هفتگی از رویدادهای روباتیک آینده را برای چند ماه آینده ارسال می کنیم. لطفا رویدادهای خود را برای ما ارسال کنید تا درج شود.

IEEE RO-MAN 2023: 28–31 اوت 2023، بوسان، کره ج،ی
رفتن 2023: 1–5 اکتبر 2023، دیترویت
CLAWAR 2023: 2–4 اکتبر 2023، فلوریانوپلیس، برزیل
انسان نماها 2023: 12–14 دسامبر 2023، آستین، ت،.

از ویدیوهای امروز لذت ببرید!

در این مقاله، ROSE را معرفی می‌کنیم، یک گیره نرم جدید که می‌تواند جسم را در آغوش بگیرد و با کمانش یک غشای نرم، قیف‌مانند و دیواره نازک در اطراف جسم با چرخش ساده پایه، آن را فشار دهد. به لطف این طراحی، دست ROSE می تواند با طیف گسترده ای از اشیاء که می توانند در داخل قیف قرار گیرند، سازگار شود و آنها را با نیروی چنگ زدن دلپذیر اداره کند.

[ Paper ]

متش،، وان!

ربات های پا برای انجام حرکات بسیار پویا طراحی شده اند. با این حال، هدف قرار دادن مجدد حرکات بی، بر روی این سیستم های پیچیده برای کاربران چالش برانگیز است. در این مقاله، ما یک چارچوب کنترل بهینه متفاوت (DOC) ارائه می‌کنیم که انتقال حرکات غنی از حیوانات یا ،میشن‌ها را به این روبات‌ها تسهیل می‌کند.

[ Disney Research ]

ما تیمی از ربات‌های پا را برای مأموریت‌های اکتشاف علمی در محیط‌های آنالوگ سیاره‌ای چالش برانگیز ارائه می‌کنیم. مقاله در علم رباتیکو ما این رویکرد را در چالش منابع فضایی ESA / ESRIC به کار بردیم.

[ ETHZ RSL ]

با تماشای این اتفاق از نظر جسمی منقلب شدم.

[ NORLab ]

در Agility، ما ربات هایی می سازیم که برای کار ساخته شده اند. ربات دیجیت ما در فضاهایی که برای افراد طراحی شده است در کنار ما کار می کند. Di، وظایف خسته کننده و تکراری را که برای یک ماشین در نظر گرفته شده است انجام می دهد و به شرکت ها و افراد آنها اجازه می دهد بر روی کاری که به ،صر انس، نیاز دارد تمرکز کنند.

[ Agility Robotics ]

اعتراف کنید – شما این کار را با ربات خود انجام داده اید.

[ AeroVironment ]

این یک بازی سرگرم کننده به نظر می رسد: آیا می تو،د با راه رفتن یک انسان نما شبیه سازی شده از سقوط جلوگیری کنید؟

[ RoboDesign Lab ]

NSFW.

[ Hardcore Robotics ]

من این را درج می کنم زیرا اسکاتلند است و شما شایسته دیدن آن هستید.

[ DJI ]

تیم RoMeLa’s ARTEMIS vs RoboCup Champions Team NimbRo. این یک بازی نمایشگاهی است که سخاوتمندانه توسط Team NimbRo پس از یک اتفاق ناگوار یک کنتر، بازی غیرقانونی که در آ،ین بازی رسمی Team RoMeLa تداخل داشت، ارائه شده است.

[ RoMeLa ]

دو پیشرو پیشرو روباتیک نحوه ایجاد اختلال در صنایع مختلف را به اشتراک می گذارند: مراقبت های بهداشتی و ساخت و ساز. ما می شنویم که این نوآوری ها چگونه بر مشاغل و جامعه تأثیر می گذارد و برای یک کارآفرین روباتیک در شرایط اقتصادی امروز چه چیزی لازم است. ویویان چو، یکی از بنیانگذاران و CTO، Diligent Robotics، و Tessa Lau، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Dusty Robotics.

[ Fortune ]

Sanctuary AI یک ساعت و 20 دقیقه را صرف پاسخ به شش سوال از رسانه های اجتماعی می کند.

https://www.youtube.com/watch?v=4P1uEaUxMnc

[ Sanctuary AI ]


منبع: https://spect،.ieee.org/video-friday-rose