دسته‌ها
اخبار

جمعه ویدیویی: RoboCup 2023 – IEEE Spectrum



جمعه ویدیویی منتخب هفتگی شما از ویدیوهای رباتیک عالی است که توسط دوستان شما در اینجا جمع آوری شده است طیف IEEE رباتیک ما همچنین یک تقویم هفتگی از رویدادهای روباتیک آینده را برای چند ماه آینده ارسال می کنیم. لطفا رویدادهای خود را برای ما ارسال کنید تا درج شود.

ربوکاپ 2023: 4–10 ژوئیه 2023، بوردو، فرانسه
RSS 2023: 10–14 ژوئیه 2023، DAEGU، کره ج،ی
IEEE RO-MAN 2023: 28–31 اوت 2023، بوسان، کره ج،ی
رفتن 2023: 1–5 اکتبر 2023، دیترویت
CLAWAR 2023: 2–4 اکتبر 2023، فلوریانوپلیس، برزیل

از ویدیوهای امروز لذت ببرید!

در اینجا چند ویدیوی برجسته از تیم ربوکاپ تک یونایتد، رقابت در لیگ سایز متوسط در ربوکاپ 2023 در بوردو. در پایان ویدیوی دوم یک گل به خصوص چشمگیر وجود دارد – به ،وان یک انسان فوتبالیست، افتخار می کردم که چنین چیزی را به ثمر برسانم.

[ Tech United ]

چگونه خشمگین کنیم آدم کوتوله به مدت 2 دقیقه و 38 ث،ه

[ Team B-Human ]

تست رفتار دروازه‌بان برای Robot ARTEMIS 2، Team RoMeLa UCLA.

[ RoMeLa ]

ما مجموعه‌ای از شش محرک بادی را ساختیم که توسط یک خط فشار حرکت می‌کنند قصیده شادی بتهوون. محرک‌های ما پوسته‌های کمانشی هستند که وقتی فشار داخلی به یک آستانه رسید، در پیکربندی دوم از بین می‌روند. محرک‌ها طوری طراحی شده‌اند که هر بار که ضربه می‌خورند، یک کلید پیانو را بنوازند و ما الگوریتمی را توسعه دادیم که بر اساس دنباله‌ای از نت‌های دلخواه، پارامترهای هندسی هر محرک را به ،وان ،وجی می‌دهد، بنابراین بخشی از معماری کنترل در مک،ک آنها کدگذاری می‌شود.

«محرک‌های بادی غیرخطی برای کنترل توزیع‌شده در روبات‌های نرم» اخیراً در منتشر شده است مواد پیشرفته طبیعت.

[ Nature ] از طريق [ SoftLab ]

ممنون، ادواردو!

همیشه خوب است که به شما یادآوری شود که چیزهایی را که قبلاً شما را از دست می دادند غلبه کرده اید.

[ Boston Dynamics ]

مطمئنا، بیایید ربات های عقرب بالدار بسازیم!

[ GRVC ]

TIAGo Pro را معرفی می کنیم، یک ربات انقلابی با بازوهای کاملاً کنترل شده با گشتاور با نصب بهینه بازو. این قابلیت‌های دستکاری را افزایش می‌دهد و تعامل انسان و ربات پیشرفته را ممکن می‌سازد. طراحی شده برای تولید چابک و برنامه های کاربردی مراقبت های بهداشتی آینده.

TIAgo Pro با به‌روزرس،‌های سخت‌افزاری بزرگ مانند بازوهای قابل کنترل با گشتاور، گذرگاه ارتباطی EtherCAT در فرکانس ۱ کیلوهرتز و افزایش قدرت مح،اتی، بهره‌وری و کارایی را با الگوریتم‌های یادگیری ماشینی افزایش می‌دهد.

[ PAL Robotics ]

کیلومتر شماری اینرسی بصری (VIO) رایج‌ترین روش برای ،ن وضعیت وسایل نقلیه هوایی میکرو خودران است که تنها با استفاده از حسگرهای داخل هواپیما انجام می‌شود. روش های موجود عملکرد VIO را با گنجاندن یک مدل دینامیک در خط لوله ،ن بهبود می بخشد. با این حال، چنین روش‌هایی در حضور مدل‌های خودروی کم وفاداری و مزاحمت‌های خارجی مداوم، مانند باد، ت،یب می‌شوند. مدل دینامیک هیب، ما از تاریخچه اندازه گیری های رانش و IMU برای پیش بینی دینامیک خودرو استفاده می کند. برای نشان دادن عملکرد روش خود، نتایجی را بر روی مجموعه داده‌های پویایی پهپادهای عمومی و جدید ارائه می‌کنیم و آزمایش‌های دنیای واقعی یک کوادروتور را نشان می‌دهیم که در بادهای شدید تا سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند.

برای ارائه در RSS 2023 در دایگو، کره ج،ی.

[ UZH RPG ]

این شخص رباتیک کوچک و بامزه اینگونه است که من می خواهم همه بسته هایم تحویل داده شود.

[ RoboDesign Lab ]

Telexistence 170 میلیون دلار سری B جمع آوری می کند، شراکت های جدیدی را با SoftBank Robotics Group و Foxconn اعلام می کند و به گسترش تجارت خود در آمریکای شمالی و قابلیت های عملیاتی در تولید انبوه سرعت می بخشد.

[ Telexistence ]

qb SoftClaw نشان می دهد که تنها گوجه فرنگی خوب یک گوجه فرنگی له شده است.

[ qb Robotics ]

شما توپ های چند رنگ را می بینید، ما قرص ها و قرص ها، لباس ها و پارچه ها، توت های رسیده و توت های نارس را می بینیم. یادگیری یک مفهوم ساده – نحوه مرتب ، موارد – می تواند در سناریوهای کاری بی پایان اعمال شود.

[ Sanctuary ]

برخی از نکات برجسته از غرفه Kuka در خودکار در آلمان. دو لحظه ای که برایم جالب شد شامل خط مونتاژ خودروهای مینیاتوری ساخته شده از LEGO Technic و همچنین ربات متحرک با بر،ب “NO RIDING” روی آن بود. بیا، کوکا، اجازه بده کمی لذت ببریم!

همچنین در Automatica آ،ین دور جایزه نوآوری Kuka برگزار شد. این یک مسابقه واقعاً جالب امسال بود، اگرچه یکی از داوران به نظر می‌رسد که واقعاً یک دزد است.

[ Kuka ]

من نمی دانم پیتر چگونه این کار را انجام داد، اما این یک کلیپ از آن است پاد،ت Robot Brains، جایی که او با فضانورد صحبت می کند وودی هوبرگ در ایستگاه فضایی بین المللی

[ Robot Brains ]

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب


منبع: https://spect،.ieee.org/video-friday-robocup-2023