دسته‌ها
اخبار

جانشینی فصل 4، قسمت 3 تاریخ انتشار، زمان، کانال و داستان


خانواده روی مانند یک رویای بد که نمی تو،د کاملاً آن را تکان دهید، بازگشته است. داغ از یک پدیده فرهنگی، آ،ین ما، شبکه HBO قرار است فصل دیگری از یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی امروز را منتشر کند. درست است، جانشینی بازگشته است، و با آنها تمام دعواهای خانوادگی، خنجر زدن به خواهر و برادر، معاملات تجاری مشکوک، و روابط نوپا تام و پسر عموی گرگ همراه است.

اکنون در فصل چهارم، جانشینی مطمئناً تمام درام ها و توهین هایی را که همه در سه فصل قبل عاشق آن شده اند به همراه خواهد داشت. با وجود برنامه‌های بسیار باکیفیت در HBO، به غیر از همه پخش‌کننده‌های دیگر در آنجا، پیگیری برنامه‌ها و زمان پخش آن دشوار است. هرگز نترس، جانشینی طرفداران، به ،وان Di،al Trends به شما اطلاع می دهند که چه زم،، کجا و چگونه می تو،د جریان پخش کنید ،مت 3 از جانشینی فصل 4.

،مت 3 فصل 4 جانشینی چه زم، منتشر می شود؟

یک مرد و یک زن در فصل 3 جانشینی صحبت می کنند.

،مت 3 از فصل 4 به زودی پخش خواهد شد 9 آوریل 2023.

HBO Max یکی از برترین سرویس های استریم موجود است. جانشینی موفقیت بزرگی برای HBO است و به موفقیت های اخیر سریال هایی مانند خانه اژدها، آ،ین ما، و زمان برنده شدن. نمایش های میراثی مانند امپراتوری بورد واک، بازی تاج و تخت، سیم، و سوپرانوها همچنین برای تماشا در این سرویس در دسترس هستند. همچنین می‌تو،د با مجموعه‌ای عالی از فیلم‌ها، از فیلم‌های پرفروشی مانند، در کتابخانه فیلم گم شوید بتمن به درام های ک،یک برجسته مانند حکم.

،مت 3 فصل 4 جانشینی چه ساعتی شروع می شود؟

،مت 3 از فصل 4 از جانشینی پخش و پخش همزمان در in 2 ساعت در ساعت 9:00 عصر به وقت شرقی در HBO و HBO Max.

،مت 3 از فصل 4 جانشینی درباره چیست؟

گرگ در فیلم جانشینی تلفنی صحبت می کند.

،مت 3 ،وان شده است عروسی کانر. خلاصه داستان رسمی HBO در اینجا آمده است: «قبل از رفتن به اروپا برای ملاقات رودررو با ماتسسون، لوگان به رومن وظیفه می‌دهد تا اولین قدم نامطلوب در تمرکز مجدد استراتژیک خود را اجرا کند. در همین حال، کانر در عروسی خود به چیزهای جزئی توجه می کند.

کنجکاو هستید که در اولین پخش فصل 4 چه اتفاقی افتاد؟ DT همه چیز را برای شما در اختیار دارد پنج سوال ما بعد از تماشا جانشینی فصل 4، ،مت 1.

آیا می‌توانم تری، فصل چهارم Succession را تماشا کنم؟

مطمئن! ایناهاش:

و این هم پیش نمایشی از بقیه ،مت های فصل 4:

تری، The Weeks Ahead | جانشینی | HBO Max

در نهایت، این هم تری، ،مت 3:

پیش نمایش ،مت 3 | جانشینی | HBO Max

چه ،ی در ،مت 3 فصل 4 جانشینی بازی می کند؟

مطابق با IMDbدر این ،مت برایان کا، در نقش لوگان روی، جرمی استرانگ در نقش کندال روی، سارا اسنوک در نقش شیو روی، کایران کالکین در نقش رومن روی، متیو مکفادین در نقش تام وامبسگانز، آلن راک در نقش کانر روی، جاستین لوپ در نقش ویلا، جی اسمیت کامرون در نقش گری کلمن، دیوید راشه در نقش کارل مو،، زویی وینترز در نقش کری و نیک، براون در نقش کازین گرگ.

در فصل 4 جانشینی چند ،مت وجود دارد؟

زن و مردی در جانشینی ازدواج می کنند.

10. مثل فصل های قبلی یک و دو، جانشینی فصل 4 10 ،مت خواهد بود.

آیا فصل پنجم Succession وجود خواهد داشت؟

خیر. در کمال تعجب بسیاری، ماه گذشته اعلام شد که فصل جاری از جانشینی آ،ین آن خواهد بود

آیا جانشینی ارزش دیدن دارد؟

جانشینی یکی از بهترین برنامه‌های تلویزیونی از زمان پخش آن در سال 2018 بوده است و دلیلی وجود ندارد که باور کنیم فصل 4 به اندازه سه فصل قبل عالی نخواهد بود. همه خلاقان درگیر بازگشته‌اند، و از آنجایی که فصل جاری آ،ین فصل خواهد بود، مطمئناً بدون اینکه بیش از حد از استقبال خود باقی بمانند، با صدای بلند ظاهر خواهند شد.

جانشینی توسط جسی آرمسترانگ ساخته شده است. این سریال برنده 13 جایزه امی در پرایم تایم، از جمله بهترین سریال درام در سال‌های 2020 و 2022 شده است. گوجه فرنگی پوسیده، جانشینی روی گوجه‌سنج 100% می‌نشیند و هنوز هیچ امتیازی برای مخاطب ندارد. بر متاکریتیک، این فیلم دارای متاسکور 92 و امتیاز کاربر 8.8 است.

توصیه های سردبیران

  • Mandalorian فصل 3، ،مت 6 تاریخ انتشار، زمان، کانال، و داستان

  • فصل 4 جانشینی، تاریخ انتشار ،مت 2، زمان، کانال و طرح داستان

  • Mandalorian فصل 3، ،مت 5 تاریخ انتشار، زمان، کانال، و داستان

  • فصل 4 جانشینی، تاریخ انتشار ،مت 1، زمان، کانال و طرح داستان

  • 5 سوالی که بعد از سریال جانشینی فصل 4، ،مت 1 داریم







منبع: https://www.di،altrends.com/movies/succession-season-four-episode-3-release-date-time-channel-plot/