دسته‌ها
اخبار

توییتر بالا و پایین است، با پیام های خطا و سایر مشکلات مانند قطع


اگر هنگام تلاش برای استفاده از توییتر امشب با مشکلاتی روبرو هستید، تنها نیستید. ده‌ها کاربر خطاهای مختلف را گزارش می‌کنند و می‌گویند که پیام‌هایی دریافت می‌کنند مبنی بر اینکه از حد مجاز خود فراتر رفته‌اند، به نظر می‌رسد که سایت کاملاً ،اب است یا توییت‌های جدید را دریافت نمی‌کند.

DownDetector.com حدود 10000 گزارش قطعی را نشان می دهد که برای توییتر ذکر شده است، با این گزارش ها درست بعد از ساعت 7:30 عصر به وقت شرقی شروع می شود.

اینجا در آستانه، ما چندین نمونه از حساب های سایت دسکتاپ داریم که به طور ناگه، از حساب ها خارج می شوند. وقتی روی دکمه ورود کلیک می‌کنم، سایت به سادگی بدون اینکه از من نام کاربری یا رمز عبور درخواست کند، تازه‌سازی می‌شود – یا ،اب می‌شود و یک پیام خطا نشان می‌دهد.

به نظر می رسد که برنامه موبایل هنوز برای من کار می کند، اگرچه حداقل برای یکی از همکارانم اینطور نیست. در حدود سی دقیقه گذشته، مشکلات متفاوت، ناپدید شده و عود کرده اند، بدون اینکه پای، در چشم باشد.

بسیاری از کاربران (از جمله خود من) از زم، که ماسک تعداد زیادی از کارکنان این شرکت را در اوایل سال جاری ا،اج کرد، گزارش کرده اند که تعدادی از مشکلات را در این سرویس مشاهده کرده اند. با این حال، برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها، این سایت عمدتاً از آن زمان تا کنون فعال بوده است، حتی در طول رویدادهایی مانند جام جه، یا در مواردی که ایلان گزارش می‌دهد «یکی از حساس‌ترین رک‌های سرور» را جدا کرده است.

اکنون که به نظر می رسد به مشکل برخورد کرده است، این سوال مطرح می شود که چقدر سریع می تواند بازیابی شود. البته توییتر همیشه بی‌ثباتی داشته است، اگرچه مایه شرمساری است که شاهد بازگشت آن به روزهای بد قدیمی نهنگ ش،ت‌خورده باشیم.

این شرکت به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد آستانه، اما به طور گسترده گزارش شده است که دفتر مطبوعاتی خود را منحل کرده است.


منبع: https://www.theverge.com/2022/12/28/23530256/twitter-outage-down-connection-loading-error-notifications