دسته‌ها
اخبار

تماشای آنلاین فصل سوم پیکارد رایگان است


پیشتازان فضا: پیکارددر فصل آ،، ژان لوک پیکارد (پاتریک استوارت) با برخی از خدمه‌های خود در USS Enterprise، از جمله ورف (مایکل دورن)، ویلیام ریکر (جاناتان فریک)، جوردی لا فورج (لووار برتون)، بورلی کراشر (گیتس مک‌فادن) دوباره متحد می‌شود. و دینا تروی (مارینا سیرتیس) در حالی که با دشمن جدیدی به نام وادیک (آماندا پلامر) روبرو می شوند.

اولین پخش فصل، با نام من، «نسل بعدی»، هفته گذشته در پارامونت پ، پخش شد و پخش کننده هر پنجشنبه ،مت‌های جدیدی را اضافه می‌کرد. در بررسی شش ،مت اول سریال، آستانهال، کرانز، سردبیر این برنامه، این نمایش را «عاقبت بسیار سرگرم کننده ای» می نامد Star Trek: The Next Generation:”

در حالی که این فصل شخصیت‌هایش را در موقعیت‌های وحشتناکی قرار می‌دهد، و شایعاتی وجود دارد که تعدادی تا پایان فصل خواهند مرد، این سواری وحشی یک محبت واقعی واقعی برای همه بازیکنان دارد. تماشای بی شمار پارامونت پ، بسیار لذت بخش ترین لذتی است که من داشته ام پیشتازان فضا نشان می دهد. و بخشی از عشق من به این فصل آ، ناشی از هیجان‌انگیز بودن سریال برای اجرای برخی از آن‌هاست پیشتازان فضابی عیب ترین قهرمانان هستند و انس،ت را در آنها پیدا کنید.

اگر می‌خواهید بقیه ،مت‌ها را تماشا کنید، باید هزینه اشتراک پارامونت پ، را بپردازید و متأسفانه استریمر قصد دارد به‌زودی قیمت‌های آن را افزایش دهد. پارامونت همچنین مشخص نمی کند که این ،مت برای چه مدت در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر در حال بحث در مورد بازگشت به آن هستید پیشتازان فضا، اکنون زمان خوبی برای انجام آن به نظر می رسد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/2/25/23614903/star-trek-picard-season-three-premiere-watch-free-paramount