دسته‌ها
اخبار

تریلر فیلم Super Bowl 2023: تماشای تیزرهای منتشر شده قبل از بازی امروز


پمپ شده برای سوپر باول یکشنبه؟ نه به خاطر اکشن در زمین فوتبال، بلکه به این دلیل که بازی بزرگ طعم بهترین سرگرمی های صفحه بزرگ را نیز برای شما به ارمغان می آورد؟

بین تبلیغات جلب توجه قرار است در طول Super Bowl 2023 اجرا شود، به زودی تعداد زیادی تری،، تیزر و اسپک تلویزیونی برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید روی صفحه‌نمایش شما خواهد آمد. بازی در 12 فوریه اتفاق می‌افتد و با نزدیک شدن به روز بزرگ، این داستان را با تری،ها و تیزرهای جدید فیلم‌هایی مانند Fast X، The Flash و غیره به‌روزرس، می‌کنیم.

صدمین سالگرد تاسیس دیزنی

این شرکت در 16 اکتبر 2023 یک قرن از عمرش می گذرد و فیلم ها، پارک های موضوعی و طرفداران خود را در یک تبلیغ ویژه. ما همچنین یک هان سولو “این درست است، همه آن” را دریافت می کنیم نیرو بیدار می شود، زیرا تضمین شده است که همه ما را سرد کند.

سریع X

ما گرفتیم یک تری، طول، برای دهمین فیلم فرانچایز Fast and the Furious، که ظاهراً تقریباً همه ،، را که در آن حضور داشته اند باز خواهد گرداند. این سریال 22 ساله (به جز دواین «ص،ه» جانسون، که طبق گزارش با ستاره وین دیز اختلاف پیدا کردل). از 19 می به سینماها می آید.

جیغ ششم

سری اسلشر با جنا اورتگا ستاره چهارشنبه باز می گردد و این بار G،stface منهتن را تصاحب می کند. این محل سوپر بول نگاهی دیگر به خطری که پیش از اکران فیلم در 10 مارس در انتظار ماست، می دهد.

65

این فیلم علمی-تخیلی حفره خواهد کرد آدام درایور در برابر دایناسورها در 10 مارس اسپات تلویزیونی Super Bowl نگاهی دیگر به ما می دهد

Dungeons & Dragons: Honor A، Thieves

دزد جذاب کریس پاین بازیگر، را رهبری می کند که شامل میشل رودریگز، رژ-ژان پیج، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس، کلویی کلمن، دیزی هد و هیو گرانت می شود. اقتباسی از بازی نقش آفرینی ک،یک، که از 31 مارس به سینماها می آید.

هوا

بن افلک کارگرد، مت دیمون را بر عهده دارد داستان واقعی نایک ایر جردن، که از 5 آوریل به سینماها می آید.

صورت پوکر

ناتاشا لیون مهارت های دروغ یابی را نشان می دهد که او را در حل معمای قتل در سریال طاووس تبدیل می کند. صورت پوکر، اکنون پخش می شود. را جای تلویزیون دارای یک متا اسپین است زیرا شخصیت لیون تفسیری در مورد واقعی ارائه می دهد تبلیغات برای M&Ms، Google و موارد دیگر در طول پخش Super Bowl پخش می شود.

با افزودن تری،ها و تیزرهای بیشتری اینجا را بررسی کنید.

فیلم‌های جدید در سال ۲۰۲۳ از مارول، نتفلی،، دی‌سی و غیره

دیدن همه ع، ها


منبع: https://www.cnet.com/culture/entertainment/super-bowl-movie-trailers-watch-teasers-released-ahead-of-sundays-game/#ftag=CAD590a51e