دسته‌ها
اخبار

تریلر داستانی «مرد عنکبوتی 2» بیشتر ونوم، شرورهای بیشتر و درام بیشتری را نمایش می‌دهد.


Marvel’s Spider-Man 2 تنها سه ماه دیگر بر روی پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود، اما لازم نیست آنقدر منتظر بم،د تا در مورد داستان بازی بیشتر بد،د. در یک تری، داستان جدید سونی و اینسومنیاک که در کامیک کان سن دیگو فاش شد، اولین نگاه ما را به نحوه پیوستن پیتر پارکر به سیمبیوت ونوم نشان می‌دهند.

تری، مملو از تنش دراماتیک است. دوست صمیمی پیتر، هری آزبورن، می‌خواهد از او برای “شفای جهان” کمک بگیرد. در همین حال، مرد ،کبوتی با کریون شکارچی پر است – و با ادامه تری،، صدایی از پیتر پارکر پریشان که احتمالاً خود را به خاطر سمبیوت Venom گم کرده و به کمک همکارش مرد ،کبوتی، مای، مورالس، نیاز مبرمی دارد، به گوش می رسد. تیزر داست، ما را با تصویری از یک Venom بزرگ که شهر را به وحشت انداخته است و این سوال باز است که سیمبیوت با چه ،ی ادغام شده است.

علاوه بر تری، داست، شدید، سونی نسخه ویژه Spider-Man 2 PlayStation 5 و ،یب کنتر، DualSense را معرفی کرده است – که هر دو دارای پیچک های تیره سمبیوت Venom هستند که روی رنگ های قرمز لباس مرد ،کبوتی می ،ند. آیا از قبل PS5 دارید؟ سونی می‌گوید کاورهای کنتر، و کنسول PS5 در نسخه ویژه نیز در تاریخ 1 سپتامبر در PlayStation Direct قابل ،ید خواهند بود.

Marvel’s Spider-Man در تاریخ 20 اکتبر 2023 در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.engadget.com/the-spider-man-2-story-trailer-teases-more-venom-more-villains-and-more-drama-040056520.html?src=rss