دسته‌ها
اخبار

تریلرهای تولید شده با هوش مصنوعی خنده دار هستند. از آنها تا زمانی که ماندگار هستند لذت ببرید


اگر بخواهید، یک پیتزا را تصور کنید.

نه یک پیتزا معمولی، یک پیتزای عجیب و غریب. پیتزایی که بدشکل به نظر می رسد به گونه ای که باعث می شود چشمان شما در داخل و خارج از فو، قرار بگیرند. مانند نقاشی MC Escher. جز اینکه به جای راه پله های بی پایان و مردمی که وارونه راه می روند، پیتزا است.

حال تصور کنید این پیتزا به سمت دهان انسان به سختی خوانا حرکت می کند. به جز اینکه به جای رفتن به دهان، به سمت بینی بد شکل انسان می رود. بچه‌های فیلم ترسناک لبخندهای خالی می‌فرستند در حالی که کره چشم‌هایشان به نحوی در جهت مخالف خیره می‌شود.

این جنایت جهنمی که من به تازگی توضیح دادم یک تری، تولید شده توسط هوش مصنوعی است که برای نشان دادن قابلیت های محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی. این، به هیچ وجه، یک نفرت است. همچنین فوق العاده خنده دار است.

در حدود یک هفته گذشته، من تعداد زیادی از این نوع محتوا را مشاهده کرده ام. تری،های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای مشاغل ساخته شده یا ایده هایی برای فیلم. مشخص نیست که آیا اینها برای جدی گرفتن طراحی شده اند یا به ،وان تقلیدهایی که برای برجسته ، محدودیت های هوش مصنوعی طراحی شده اند وجود دارند.

گاهی اوقات آنها با توییت‌هایی می‌آیند که مس،ه می‌کنند، مانند “این مستقیماً از درون یک کابوس لینچی آمده است.” در موارد دیگر به نظر می رسد که آنها 100٪ صادق هستند، با پست هایی معادل… “هالیوود مراقب باشید، شما دو سال فرصت دارید تا AI مغز استخوان های مرده و در حال پوسیدگی شما را بمکد.”

مثل همیشه در اینترنت، تشخیص اینکه چه ،ی در این شوخی است دشوار است. این ویدیوها می توانند عمدا طعمه نامزدی یا بازی کنایه ای عمیق 10 لایه ای باشند. اما به نظر می رسد که ما در میانه یک لحظه بسیار گذرا هستیم. من معتقدم که ما باید از آن به همان اندازه که هست لذت ببریم: جنون مطلق.

ما در هرج و مرج محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی زندگی می کنیم و من آن را دوست دارم. دوستش دارم چون ،انه است. من آن را دوست دارم زیرا بدیهی است که وحشتناک است. من آن را دوست دارم زیرا یک گفتمان دیوانه کننده در مورد آن ایجاد می کند آنچه که هوش مصنوعی می تواند و نمی تواند انجام دهد. من آن را دوست دارم زیرا همه چیز در مورد آن کاملاً ،اب شده است.

من آن را دوست دارم، اما دوام نخواهد داشت.

همانطور که من می بینم، یکی از سه چیز تقریباً به طور قطع اتفاق خواهد افتاد.

1. برادران فناوری حق دارند. در عرض دو سال (آدمهای آینده پژوه همیشه می گویند دو سال، زیرا به طور کلی این مدت زمان کافی است تا همه فراموش کنند که شما یک پیش بینی وحشتناک انجام داده اید)، ما فیلم ها و برنامه های تلویزیونی تولید شده توسط هوش مصنوعی را تماشا خواهیم کرد که کاملاً از واقعیت قابل تشخیص نیستند و — وای، چه چرخشی! چه ،ی می توانست آن آمدن و غیره را ببیند.

2. فیلم‌ها/نمایش‌های تلویزیونی هوش مصنوعی به ،وان یک مفهوم به جایگاهی شبیه واقعیت مجازی تنزل داده می‌شوند و هرگز واقعاً به چیزی تبدیل نمی‌شوند. همه حوصله‌شان سر می‌رود و برادران فناوری به سمت پیشبرد هر چه فناوری Web3 در سرفصل اخبار است، می‌روند.

3. همه اینها از بین می رود و ما همیشه با خوشحالی زندگی می کنیم.

صرف نظر از این، این دوره طلایی – که در آن مردم وحشتناک ترین زشتی های هوش مصنوعی را که برای بشر شناخته شده است را استفراغ می کنند و آن را ارزشمند و مهم جلوه می دهند – موقتی است. بدون شک پایان خواهد یافت و ما نمی تو،م این را بدیهی بد،م. این وظیفه سوگند خورده ماست که از آنها تا زم، که وجود دارند لذت ببریم.

و چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

مایه های شکاف، با ردیفی از دندان های وحشتناک انس،، که برای برتری در برابر بطری های آبجو به سختی قابل درک می جنگند. نمایش ترسناک Yodas در تقلیدهای جنگ ستارگان که برای فیلم های یک نت و همیشه آنلاین طراحی شده است. انگشت‌های ،کبوت دور فلوت‌های شامپاین می‌چرخند، چهره‌هایی که به شکل ناهماهنگی شکل می‌گیرند و می‌پیچند، آنقدر احشایی که فراتر از دره عجیب و غریب می‌رود و به چیزی بیگانه و منحرف می‌شود. این مز،ف می تواند ماشین شما را بیمار کند. این شگفت انگیز است.

در اینجا یک تری، از فیلم جنگ جه، دوم است که من این آ، هفته ساختم، که کاملاً با استفاده از متن به ویدیوی هوش مصنوعی تولید شده است!

فیلمنامه توسط GPT-4، صداپیشگی مایکل کین با @elevenlabsioو هوش مصنوعی ویدیویی تولید شده با @runwayml Gen-2 😮

ما هنوز راهی برای رفتن داریم، اما پتانسیل آن بسیار هیجان انگیز است! pic.twitter.com/uUUTICMunE

— عمار رشی (@ammar) 1 مه 2023

تشخیص اینکه آیا این تری،های هوش مصنوعی آغاز چیزی هستند یا نقطه پایان منطقی، سخت است. پوسترهای توییتری مبتنی بر فناوری بر این باورند که هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که همه چیز را در مسیر خود از بین ببرد. متنفران فداکاری مانند من معتقدند که هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. اما آینده به ندرت روشن است. اینجا هیچ حد وسطی وجود ندارد. توپ کریستالی ش،ته است. هیچ ، همیشه چیزی نمی داند.

برای مثال، هیچ راه منطقی وجود ندارد که یک انسان بتواند در سال 2007 به آیفون نگاه کند و Uber Eats یا TikTok را پیش‌بینی کند. هیچ راهی وجود ندارد که ،ی بتواند به تلویزیون سیاه و سفید نگاه کند و نتفلی، را پیش بینی کند. منشوری که ما انتظارات خود را از طریق آن فیلتر می کنیم ظرف 10 سال آینده یک شی متفاوت خواهد بود. همه در گذشته ، به نظر می رسند — این داست، به قدمت زمان است.

بنابراین در حال حاضر، من می خواهم در لحظه زندگی کنم و از این نفرت های خنده دار تا زم، که هنوز وجود دارند، لذت ببرم. در حالی که هنوز ذره‌ای از انس،ت در مغز استخوان‌های مرده‌ام باقی مانده است.

یادداشت ویراستاران: CNET از یک موتور هوش مصنوعی برای ایجاد برخی توضیح‌دهنده‌های مالی شخصی استفاده می‌کند که توسط ویراستاران ما ویرایش و بررسی می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر، این پست را ببینید.




منبع: https://www.cnet.com/tech/ai-trailers-are-weirdly-funny-enjoy-it-while-it-lasts/#ftag=CAD590a51e