دسته‌ها
اخبار

تا 55% صرفه جویی در یک Gooloo Jump Starter قابل حمل برای کیت اضطراری ماشین شما


گرفتار شدن با باتری مرده ماشین می تواند کل روز شما را ،اب کند، به خصوص که نمی تو،د همیشه به یک سامری خوب تکیه کنید تا به شما کمک کند. اما برای بازگرداندن شما به جاده به شخص یا وسیله نقلیه دومی نیاز ندارید. یک جامپ استارتر قابل حمل بخشی ضروری از کیت اضطراری هر وسیله نقلیه است، و در حال حاضر، شما این شانس را دارید که یکی را در فروش انتخاب کنید. آمازون تا 55 درصد تخفیف برای استارت‌ها و نیروگاه‌های Gooloo ارائه می‌کند که برخی از مدل‌ها تا 150 دلار تخفیف دارند. انقضای مشخصی برای این معاملات وجود ندارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید این پس‌انداز را از دست بدهید، توصیه می‌کنیم به زودی سفارش خود را تحویل بگیرید.

در این فروش می تو،د یک جامپ استارتر قابل حمل را با قیمتی کمتر از 58 دلار بگیرید، اما پیدا ، مدلی که می د،د با وسیله نقلیه شما کار می کند بسیار مهم است. مقرون به صرفه ترین مدلی که پیدا می کنید این است Gooloo GT1500که دارای پیک جریان 1500 آمپری است و برای خودروهایی با موتور 8 لیتری بنزینی، یا موتور 6 لیتری دیزلی طراحی شده است. با 58 دلار، 22 دلار در مقایسه با قیمت معمولی صرفه جویی می کنید. یا اگر مقداری قدرت اضافی می‌خواهید، می‌تو،د به آن ارتقا دهید Gooloo GP4000 100 دلار، که 120 دلار از قیمت معمولی تخفیف دارد. دارای حدا،ر جریان 4000 آمپر است و می تواند تمام موتورهای گازسوز و موتورهای دیزلی تا 10 لیتر را روشن کند.

اگر واقعاً می خواهید برای هر چیزی آماده باشید، می تو،د آن را بگیرید نیروگاه GTX300، که در حال حاضر 150 دلار تخفیف دارد و قیمت را به 200 دلار کاهش می دهد. این دستگاه نسبت به سایر استارت‌های موجود در این لیست حجیم‌تر است، اما دارای ظرفیت باتری 83000 میلی‌آمپر ساعتی، روشنایی داخلی، ،وجی‌های AC و پورت‌های USB برای شارژ دستگاه‌های شما و موارد دیگر است. حتی می تو،د آن را با یک پنل خورشیدی جفت کنید (فروش جداگانه) برای یک سیستم برق کوچک خارج از شبکه.


منبع: https://www.cnet.com/roads،w/news/save-up-to-55-on-a-portable-gooloo-jump-s،er-for-your-cars-emergency-kit/#ftag=CAD590a51e