دسته‌ها
اخبار

تاریخ انتشار Redfall در 2 می در Developer_Direct مشخص شد


استودیو Arkane و Bethesda سرانجام تاریخ انتشار را تایید ،د ردفال در طول نمایشگاه Developer_Direct امروز. FPS خون‌آشام جهان باز تعاونی در 2 می منتشر خواهد شد.

ویترین Developer_Direct زمان زیادی را صرف کرد ردفال، محتوای تک نفره و چند نفره آن را برجسته می کند. بخشی از نمایش با نگاهی به مناطق مختلف جنگی و مناطق امن در جزیره Redfall، جایی که بازی در آن جریان دارد، آغاز شد. سپس درباره برخی از انواع دشمن که بازیکنان با آن‌ها روبرو می‌شوند، سلاح‌هایی که می‌توانند استفاده کنند و توانایی‌های ویژه هر شخصیت بیشتر یاد گرفتیم، همانطور که Arkane قطعه‌های گیم‌پلی ماموریت‌های متعدد را به نمایش گذاشت. اگر از طرفداران شوترهای غارتگر و خون آشام ها هستید، به نظر می رسد Arkane به طور کامل این مفهوم را از این قطعه گیم پلی ارائه می دهد.

Redfall از زمان معرفی آن در سال 2021 یک بازی مورد انتظار برای ای، با، بوده است، اما تاخیرهای آن نیز بسیار بدنام بوده است. در ابتدا برای انتشار در تابستان 2022 در نظر گرفته شده بود، و تاخیر Starfield در سال 2023 واقعاً کمبود قریب‌الوقوع محتوایی را که سال گذشته پلتفرم‌های ای، با، را آزار می‌داد، نشان می‌دهد. به همین دلیل است که تاریخ انتشار مشخصی برای ردفال کاملاً تسکین دهنده است؛ این امید را ایجاد می کند که استودیوی بازی های Xbox و Bethesda دوباره در نوسان داشتن یک رشته ثابت از نسخه های اول شخص باشند. همچنین یکی از اولین بازی های انحصاری ای، با، خواهد بود که دارای قیمت 70 دلاری است.

ردفال در تاریخ 2 می برای PC و Xbox Series X/S عرضه می‌شود. اگر نمی‌خواهید 70 دلار برای این بازی ،ج کنید، بد،د که بازی در روز اول Xbox Game P، نیز مانند همه استودیوهای بازی Xbox و Bethesda اول شخص خواهد بود. بازی ها هستند.

اخبار فناوری امروز که برای صندوق ورودی شما تنظیم و فشرده شده است


صندوق ورودی خود را بررسی کنید!

لطفاً برای ادامه یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید.

این آدرس ایمیل در حال حاضر در پرونده است. اگر خبرنامه دریافت نمی کنید، لطفاً پوشه اسپم خود را بررسی کنید.

با عرض پوزش، در حین اشتراک خطایی رخ داد. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/gaming/redfall-release-date-may-2/