دسته‌ها
اخبار

بیش از 50000 تلویزیون ال‌جی به دلیل خطرات ایمنی فراخوان شده است – Review Geek


اخبار

تلویزیون‌های 82 اینچی ال‌جی منتخب، خطری برای سقوط هستند.

تلویزیون OLED ال‌جی A1 در اتاق نشیمن.
ال جی

اگر تلویزیون 86 اینچی ال‌جی دارید، ممکن است بخواهید سری به شماره سریال آن بزنید. فقط مواظب باشید چیز را ،اب نکنید – بیش از 50000 عدد از این تلویزیون ها به دلیل نوک و خطر سقوط فراخو، شدند. به نظر می رسد که پایه های موجود برای نگه داشتن یک صفحه نمایش 100 پوندی به اندازه کافی قوی نیستند.

آ اطلاعیه فراخوان از CPSC ایالات متحده توضیح می دهد که برخی از تلویزیون های 86 اینچی LG ممکن است سقوط کنند و خطر ایمنی جدی برای کودکان و بزرگسالان ایجاد کند. Di،alTrends می گوید که حداقل 12 مورد واژگونی وجود دارد، هرچند گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی وجود ندارد. (این فراخوان در مکزیک و کانادا نیز اجرا می شود که تنها چند هزار دستگاه از این تلویزیون ها فروخته شد.)

بنابراین، پشت تلویزیون 86 اینچی ال‌جی خود را بررسی کنید و ببینید که آیا شماره سریال آن با ارقام زیر شروع می‌شود: 202RM، 203RM، 204RM، 205RM، 206RM، 207RM یا 208RM. این شماره در سمت راست تلویزیون عقب قرار دارد. همچنین می‌تو،د سه بار (خیلی سریع) روی دکمه بی‌صدا ، کنترل از راه دور ضربه بزنید تا شماره سریال را روی صفحه ببینید، اگرچه این فقط با کنترل از راه دور اصلی کار می‌کند.

با توجه به ارزش، ال جی معتقد است که پایه های تلویزیون آن معیوب نیستند. این شرکت می گوید که “این آسیب پذیری تنها زم، رخ می دهد که پایه به درستی نصب نشده باشد.” اما ال‌جی از این فراخوان پیروی می‌کند و به مشتری، که از طریق بازرسی شخصی راهنمایی می‌شوند یا توسط تکنسین‌ها پیشنهاد بازدید ارائه می‌کنند، پشتیب، می‌کند.

اگر تلویزیون 82 اینچی ال جی شما به دیوار نصب شده است، دیگر جای نگر، نیست. اما من پیشنهاد می‌کنم یک یادداشت بنویسید و آن را در پشت تلویزیون خود ب،ب،د تا اگر تصمیم گرفتید آن را بردارید. به این ترتیب، یادآوری آن را به خاطر خواهید آورد.

منبع: CPSC از طریق Di،alTrends




منبع: https://www.reviewgeek.com/142711/over-50000-lg-tvs-recalled-due-to-safety-hazard/