دسته‌ها
اخبار

به نظر می‌رسد که Glassdoor با ویژگی‌های جدید انجمن کاربران را افزایش دهد


زن تجاری که روی میز کار می کند.  مفهوم ،ب و کار و فناوری

Twenty47studio/Getty Images

اگر در سال‌های اخیر به دنبال شغلی بوده‌اید، احتمالاً چند بار از Gl،door بازدید کرده‌اید — این پلتفرمی است که در آن می‌تو،د نظرات ناشناس محل کار را بیابید که اغلب شامل توصیفی از محیط اداری، اطلاعات حقوق و دستمزد و فرهنگ شرکت است. اکنون، Gl،door در حال اضافه ، ویژگی های جامعه به پلتفرم خود است.

این اقدام پس از ،ید Fishbowl توسط این شرکت در سال 2021 انجام شد، یک شبکه اجتماعی که در آن متخصصان با نام یا ناشناس در گفت،ایی که شفافیت محل کار و ایجاد جامعه را تشویق می‌کنند، با هم تعامل دارند.

همچنین: راه حل سازم، بینگ چت اینجاست. این چیزی است که می تواند به ،ب و کار شما ارائه دهد

معرفی یک ویژگی جدید جوامع تعاملی می تواند پایگاه کاربران Gl،door را که در دو سال گذشته ثابت بوده است، افزایش دهد. Gl،door در زمان تصاحب Fishbowl در سال 2021، 55 میلیون کاربر داشت و در همان تعداد ثابت مانده است.

کاربران Gl،door می‌توانند در انجمن‌های Fishbowl در گفت،ای صریح در مورد شغل، صنعت، و موضوعات مرتبط با محل کار شرکت کنند و به بحث‌های شفاف‌تر اجازه دهند. جوامع همچنین کاربران را قادر می سازد تا بینش و اطلاعات بیشتری در مورد تجربه کارمندان در شرکت های خاص به دست آورند.

همچنین: هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی پیشرفته زیرساخت های فناوری فعلی را تحت فشار قرار می دهند

جدای از بحث ،ید، کاسه ها – به ،وان جوامع در Fishbowl نامیده می شوند – همچنین می توانند بر اساس علایق مش، ایجاد شوند. Gl،door در حال مهاجرت 10000 کاسه مورد علاقه و 30000 کاسه مخصوص شرکت از Fishbowl است.

Gl،door خاطرنشان می‌کند که ادغام Fishbowl به شرکت اجازه می‌دهد تا با ،یب قدرت هر دو پلتفرم، تجربه‌ای کامل‌تر و تعاملی‌تر را برای همه کاربران خود ارائه دهد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/gl،door-looks-to-grow-user-base-with-new-community-features/#ftag=RSSbaffb68