دسته‌ها
اخبار

به‌روزرسانی Google Workspace افزودن متن جایگزین را آسان‌تر می‌کند


افزودن متن جایگزین به یک تصویر در پروژه Google Work،e است خیلی راحت تر شدن پس از به روز رس، شامل بهبود دسترسی. تا همین اوا،، افزودن متن جایگزین به تصاویر در پشت منوی راست کلیک پنهان می شد. اکنون، این گزینه در نوار کناری «گزینه‌های تصویر» نشان داده می‌شود – نه تنها این، بلکه این گزینه اکنون با توضیحی برای این ویژگی همراه است و به کاربران می‌گوید هدف متن جایگزین چیست.

متن جایگزین در رسانه ها و فراتر از آن برای توصیف افرادی که در دیدن آنچه که یک تصویر نشان می دهد مشکل دارند استفاده می شود و به آنها امکان دسترسی به اطلاعات زمینه ای مهمی را می دهد که افراد بینا ممکن است بدیهی بگیرند. اما در جایی که متن جایگزین در نرم افزار موجود است، گاهی توضیح داده نمی شود، و زم، که افرادی که می توانند به وضوح صفحه نمایش خود را ببینند و بخوانند، تصاویری را به اسناد خود اضافه می کنند، ممکن است فکری به اضافه ، متن جایگزین نکنند، بنابراین نمایش بیشتر آن می تواند به این امر کمک کند.

ممکن است هنوز این ویژگی را در حساب شخصی Google Work،e خود نداشته باشید – Google می‌گوید که عرضه آن به مشتریان Work،e “بیش از 15 روز کاری” طول نخواهد کشید.


منبع: https://www.theverge.com/2023/7/22/23804311/a-google-work،e-update-makes-alt-text-easier-to-add