دسته‌ها
اخبار

بهترین وسایل آشپزخانه ارزان در سال 2023


همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.

بهترین وسایل آشپزخانه بدون در اختیار گرفتن کشوهای شما، برخی از کارهای آشپزی را آسان تر می کند. علاوه بر این، برخی از مفیدترین آن‌ها به ضرر بانک نیستند. همه توصیه‌های موجود در این لیست یا محصولاتی هستند که من در حال حاضر استفاده می‌کنم، یا نسخه‌های مقرون به صرفه‌تری از چیزی است که پس از سال‌ها پخت و پز تصمیم گرفتم آن را به کار ببرم. همه اقلام ضروری نیستند، اما همه چیزهایی هستند که وقتی لازم است سریع شام را روی میز بخورم، قدردان آنها هستم.

فولاد هونینگ ویکتورینو،

فولاد ک،یک هونینگ ویکتورینو، سوئیس

ویکتورینو،

چیزهای کمی بدتر از آشپزی با چاقوی آشپز ،ل کننده وجود دارد. ناامن و اتلاف وقت است. شما به راهی برای نگهداری تیغه های خود نیاز دارید، و یک نقطه خوب برای شروع، استفاده از فولاد سنگ زنی است. بر خلاف تصور رایج، یک فولاد سنگ شکن چاقوهای شما را تیز نمی کند. کاری که انجام خواهد داد این است که تیغه را دوباره تنظیم کند. با استفاده مداوم از یکی، می تو،د از تیز ، تیغه های خود هر شش ماه تا یک سال یکبار خلاص شوید. تقریباً هر مدلی این کار را انجام می دهد، اما برای یک گزینه مقرون به صرفه، آن را در نظر بگیرید فولاد هونینگ ک،یک سوئیس 10 اینچی از ویکتورینو، دارای یک دسته راحت است که تسلط بر حرکت چاقو را آسان می کند. بهتر از همه، قیمت آن کمتر از 30 دلار است.

دماسنج خواندن فوری دیجیتال Lavatools PT12 Javelin

لاواتو،

اگر گوشت می پزید، باید برای خود یک دماسنج با قابلیت خواندن فوری تهیه کنید. این همه حدس و گمان را از پختن، تفت دادن و برشته ، پروتئین حیو، می گیرد و این غذاها را برای خوردن ایمن تر و خوشمزه تر می کند.

دماسنج های قابل خواندن فوری و مقرون به صرفه زیادی وجود دارد، اما من آن را دوست دارم 27 دلار Lavatools Javelin. این سریع‌ترین دماسنج موجود در بازار نیست – حدود چهار تا پنج ث،ه طول می‌کشد تا دما را نشان دهد – اما دقت آن در حدود یک درجه فارنهایت است. Javelin همچنین مغناطیسی است، بنابراین می تو،د برای نگهداری آسان آن را روی یخچال یا جا چاقوی خود ب،ب،د. بهتر از همه، این پوشش دارای گواهی IP65 در برابر آب است و دارای یک پوشش ضد میکروبی است. اوه، و شما می تو،د Javelin را در نه رنگ مختلف، از جمله رنگ سبز شاد “Wasabi” ،یداری کنید.

مقیاس غذایی OXO Good Grips

مقیاس غذایی OXO Good Grips

OXO

مقیاس غذایی OXO Good Grips

ترازو OXO دارای یک صفحه نمایش کششی دستی است که خواندن ترازو را حتی زم، که یک کاسه بزرگ در بالا دارید آسان می کند. به علاوه، آن را با یک ضامن امپریال/متریک نیز ارائه می‌شود.

یکی از معدود مواردی که فکر می‌کنم همه باید در آشپزخانه‌شان داشته باشند، بعد از یک دماسنج سریع‌خوان، یک ترازو غذاست. می دانم به چه فکر می کنید: آیا ترازو غذا فقط برای پخت مفید نیست؟ پاسخ منفی است. آنها هر جنبه ای از پخت و پز شما را ساده می کنند و به شما امکان می دهند فنجان های اندازه گیری را کنار بگذارید، در حالی که به طور کلی اندازه گیری های دقیق تری به شما می دهند. اگر در حال شمارش کا،ی یا ردیابی ماکروهای خود هستید، یک ترازو نیز ضروری است.

بعد از امتحان چند مقیاس مختلف، این را دوست دارم مدل استیل ضد زنگ OXO Good Grips. با قیمت کمتر از 60 دلار، مدل OXO کمی گرانتر از سایر ترازوهای غذایی است، اما دارای چند ویژگی است که آن را متمایز می کند. اولین مورد یک صفحه نمایش کششی دستی است که خواندن مقیاس را حتی زم، که یک کاسه بزرگ در بالا دارید آسان می کند. به علاوه، آن را با یک ضامن امپریال/متریک نیز ارائه می‌شود. این نیز زیبا است، با طراحی که به راحتی تمیز می شود.

آماده سازی توسط قاشق های اندازه گیری مغناطیسی پیشرونده

آماده سازی توسط قاشق های اندازه گیری مغناطیسی پیشرونده

بین المللی مترقی

اعتراف می کنم، گاهی اوقات استفاده از ترازوی غذا برای مرتب ، مواد غذایی عملی نیست و باید به قاشق اندازه گیری رجوع کنید. پس از داشتن چند مدل مختلف در طول سال ها، من به مدل های مغناطیسی سوگند خوردم. آنها راحت تر جدا می شوند و متعاقباً راحت تر تمیز می شوند. آماده سازی توسط Progressive یک مجموعه کاملاً مدبرانه طراحی شده که در آن هر قاشق دارای انتهای گرد و باریک است. دومی برای اندازه گیری ادویه جات من، است زیرا در ا،ر شیشه ها جا می شود.

رنده حرفه ای Microplane Series

رنده حرفه ای Microplane Series

میکرو هواپیما

رنده حرفه ای Microplane Series

میکروپلین ها رنده ، و پوست انداختن مواد را بسیار آسان تر می کنند و مانور دادن آنها بر روی کاسه ها و سایر ظروف بسیار راحت تر از رنده های جعبه استاندارد است.

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً در ابتدای سفر آشپزی خود یک رنده جعبه ،یدید تا متوجه شوید که وحشتناک است. من اینجا هستم تا به شما بگویم روش بهتری برای رنده ، پنیر و پوست لیموترش وجود دارد و به آن Microplane می گویند. چند نوع مختلف وجود دارد، اما همه آنها مزایای ی،، نسبت به رنده جعبه دارند. از آنجایی که میکروپلین کوچکتر است، مانور دادن روی کاسه ها و دیگر ظروف آسان تر است. در مورد اینکه چه مدلی ب،م، من آن را دوست دارم خط حرفه ای سری برای تیغه پهن و طراحی تمیز آن. برای مزه ،، می‌خواهید مدل «خوب» را انتخاب کنید. “روباناگر می خواهید شکلات و پنیر را بتراشید، نوع آن نیز عالی است.

دستگاه سی، وکیوم دستی دوقلو

سیلور جاروبرقی دستی Zwilling Fresh & Save

دوقلو

در چند سال اخیر، سی،های جاروبرقی به اندازه کافی مقرون به صرفه شده اند که ا،ر آشپزهای خانگی می توانند یکی از آنها را به آشپزخانه خود اضافه کنند. آنها یک راه عالی برای کاهش ضایعات هستند زیرا گوشت و محصولات ذخیره شده در کیسه های بدون هوا ماندگاری بیشتری خواهند داشت. نوع من، نیز می تواند به شما در کاهش ، های پ،تیکی کمک کند. Zwilling یک مدل دستی مقرون به صرفه که از ا،یستم پشتیب، می کند کیسه ها و ظروف قابل استفاده مجدد که همچنین در انتهای طیف پسند بودجه قرار دارند. کیسه ها در یخچال و ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند، بنابراین می تو،د پس از نگهداری گوشت در آنها به راحتی آنها را ضدعفونی کنید. تنها چیزی که در مورد سی، خلاء Zwilling قابل شکایت است این است که از طریق میکرو USB (!) شارژ می شود.

استراحت ظروف سیلی، Zulay

استراحت ظروف سیلی، Zulay

آشپزخانه زولا

استراحت ظروف سیلی، Zulay

قبل از نقل مکان به پرتغال، همسایه ام به من و شریکم یک استراحت ظروف سیلی، هدیه داد. از آن زمان، این ابزار ساده بخشی ضروری از زرادخانه آشپزخانه من بوده است.

قبل از نقل مکان به پرتغال، همسایه ام به من و شریکم یک استراحت ظروف سیلی، هدیه داد. از آن زمان، این ابزار ساده بخشی ضروری از زرادخانه آشپزخانه من بوده است. هنگامی که شروع به پخت و پز در اجاق گاز می کنید، به شما کمک می کند که همه ابزارهای خود را درست در مقابل خود داشته باشید. استراحت ظروف به این امر کمک می کند و در عین حال میزان پا،ازی را که باید بعد از آن انجام دهید کاهش می دهد. پس از اتمام کار، می تو،د آن را در ماشین ظرفشویی بیندازید. بهترین از همه، شما می تو،د یکی را با قیمتی حدودا ،یداری کنید 10 دلار.

کتری برقی Cuisinart

کتری برقی شارژی Cuisinart JK-17P1

هنر آشپزی

کتری برقی شارژی Cuisinart JK-17P1

کتری برقی از ضروریات آشپزخانه است و JK-17P1 Cuisinart آب را سریعتر می جوشاند، روی میز جلوبندی زیبا به نظر می رسد و از همه مهمتر، ضرری ندارد.

در حالی که کتری برقی برای پخت و پز یا تهیه چای و قهوه ضروری نیست، اما می تواند این کارها را سریع تر، ایمن تر و آسان تر کند. شما می تو،د برای ،ید یک کتری با تنظیمات دمایی متعدد هزینه های زیادی کنید، اما من فکر نمی کنم که ا،ر مردم به آن نیاز داشته باشند، مگر اینکه اهل چای باشید. Cuisinart’s JK-17P1 آب را سریعتر به جوش می آورد، روی میز به نظر زیبا می رسد، و از همه مهمتر، آب را ،اب نمی کند.

انبار نمک جعبه و بشکه

انبار نمک اقاقیا

جعبه و بشکه

انبار نمک اقاقیا

انبار نمک طاق و بشکه زیبا و جذاب چوب اقاقیا با درب متصل می باشد تا این دو ،مت هرگز گم و یا از هم جدا نشوند.

اندکی پس از خواندن نمک، چربی، اسید، حرارتو با یادگیری اهمیت نمک زدن ظروف از درون، اولین جعبه نمک کوشر خود را ،یدم. من در آن زمان راه خوبی برای نگهداری آن نداشتم، بنابراین هر زمان که برای آشپزی می رفتم از یک کاسه کوچک استفاده می کردم. مشکل این روش این بود که اگر کاسه را کنار بگذارم نمک خشک می‌شود. یک انبار نمک با افزودن درب به کاسه این مشکل را حل می کند. جعبه و بشکه بسیار زیبا (و جذاب) است. مدل چوب اقاقیا که همراه با یک درب متصل است تا این دو ،مت هرگز گم نشوند یا از هم جدا نشوند.


منبع: https://www.engadget.com/best-cheap-kitchen-gadgets-130049897.html?src=rss