دسته‌ها
اخبار

بهترین معاملات لپ تاپ: صرفه جویی در اپل، دل، اچ پی و لنوو


،ید یک لپ‌تاپ جدید ارزان نیست، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که دستگاه من،ی را برای نیازهای خود و همچنین بودجه خود ،یداری می‌کنید. در حالی که معاملات مک بوک ممکن است برای برخی جذاب باشد، معاملات لپ تاپ بسیار خوبی نیز وجود دارد. ما برخی از بهترین معاملات لپ تاپ را که می تو،د امروز ،یداری کنید، انتخاب کرده ایم. اینها شامل کروم‌بوک‌های مقرون به صرفه، دستگاه‌های ویندوزی پیشرفته، لپ‌تاپ‌های بازی و حتی لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ هستند. نیت شما هرچه باشد، ما از شما حمایت می کنیم. بیایید نگاهی به بهترین معاملات لپ تاپ در زیر بیندازیم.

Lenovo IdeaPad 1 – 200 دلار، 330 دلار بود

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1 با رابط ویندوز 11 روی صفحه نمایش.

Lenovo IdeaPad 1 یک دستگاه بسیار ابتدایی مبتنی بر ویندوز است. دارای پردازنده AMD Athlon Silver، 4 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه eMMC است. این همان مشخصاتی است که در یک کروم بوک ارزان قیمت مشاهده می کنید، بنابراین Windows 11 Home در حالت S در اینجا عملکرد شگفت انگیزی ندارد. با این حال، اگر به ویندوز ناامید هستید و توانایی مالی زیادی ندارید، این کار را انجام می دهد. صفحه نمایش 15.6 اینچی HD آن به شما فضای زیادی برای دیدن اتفاقات می دهد در حالی که یک وب کم داخلی، خواننده داخلی و گزینه اتصال آن به تلویزیون یا م،تور شما نیز وجود دارد.

Dell Inspiron 15 – 220 دلار، 300 دلار بود

Dell Inspiron 15 در یک زاویه جانبی در حالی که تصویری از یک مرد و یک توپ را نشان می دهد.

Dell Inspiron 15 یک لپ تاپ ساده است اما اغلب محبوب است. پردازنده اینتل س،ون، 4 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه SSD است. این حداقل چیزی است که برای استفاده از Windows 11 Home در حالت S نیاز دارید، اما ما از صفحه نمایش 15.6 اینچی HD با پوشش ضد تابش و نور پس زمینه LED قدرد، می کنیم. همچنین دارای درپوش های جادار و صفحه لمسی بزرگ و همچنین یک لولای بالابر برای زاویه تایپ ارگونومیک تر است. اگر می خواهید بدون ،ج ، مقداری آسایش داشته باشید، چیزهای کوچک واقعاً اضافه می شوند.

HP Chromebook – 250 دلار، 290 دلار بود

Chromebook 14 اینچی HP در یک زاویه جانبی ChromeOS را نمایش می دهد.

معاملات Chromebook به دلیل قیمت من، و اغلب قابل اعتماد بودن همچنان محبوب هستند. این HP Chromebook یک پردازنده Celeron اینتل، 4 گیگابایت حافظه و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC ارائه می دهد. همه اینها بسیار ابتدایی است، اما دوباره، ایده این است که همه فایل‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنید و از برنامه‌های مبتنی بر ابر نیز استفاده کنید. صفحه نمایش 14 اینچی HD خواص ضد تابش را ارائه می دهد که در حالی که 250 نیت روشنایی وجود دارد مفید است. به طور قابل توجهی، تا 11 ساعت عمر باتری نیز وجود دارد، بنابراین این دستگاه خوبی برای ک، درس در طول روز است.

لپ تاپ 17 اینچی اچ پی – 330 دلار، 500 دلار بود

لپ تاپ 17.3 اینچی HP با رابط ویندوز 11 بر روی صفحه نمایش.

در میان بسیاری معاملات لپ تاپ HP چیز کمیاب است – یک لپ تاپ 17 اینچی ارزان. این گوشی دارای پردازنده AMD Athlon Gold، 8 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه SSD است. بله، این کار با عملکرد سریع شما را شگفت زده نمی کند، اما از یک صفحه نمایش بزرگتر از حد متوسط ​​برای تماشای Windows 11 Home قدرد، خواهید کرد. صفحه نمایش HD+ دارای رزولوشن 1600 در 900 است که با نسبت صفحه نمایش به بدنه 84 درصدی نسبتاً قابل احترام است که آن را متعادل نگه می دارد. همچنین یک لولای بالابر برای موقعیت تایپ راحت‌تر به علاوه وب‌کم ضروری HP True Vision 720p HD نیز وجود دارد.

Lenovo Chromebook Duet 5 — 399 دلار، 499 دلار بود

Lenovo Chromebook Duet 5 جدید روی میز نشسته است.
Di،al Trends Graphic/Andrej Lisakov/Unsplash

لنوو برخی از آنها را می سازد بهترین کروم‌بوک‌های اطراف و Chromebook Duet 5 مطمئناً جذاب است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c و همچنین 8 گیگابایت حافظه برای تامین انرژی استفاده می کند. حافظه 128 گیگابایتی eMMC به اندازه حافظه SSD سریع نیست، اما حداقل فضای زیادی دارد. نکته قابل توجه در اینجا صفحه نمایش لمسی OLED 13.3 اینچی فول اچ دی است. با فناوری OLED فوق العاده به نظر می رسد به این م،ی که هر پی،ل به صورت جداگانه روشن می شود و کیفیت تصویر فوق العاده ای به شما می دهد. برای کار یا تماشای برنامه های مورد علاقه خود، این صفحه نمایش را خوشحال می کند. همچنین به ،وان یک تبلت با صفحه کلید قابل جدا شدن کار می کند، بنابراین یک سیستم واقعا همه کاره است.

HP Envy x360 2-in-1 — 580 دلار، 830 دلار بود

،مت جلویی HP Envy x360 13 روی یک میز.

از سازنده یکی از بهترین لپ تاپ های 2 در 1، HP Envy x360 2-in-1 عالی است اگر نتو،د تصمیم بگیرید که در زندگی خود به چه چیزی بیشتر نیاز دارید. دارای پردازنده AMD Ryzen 5 5625U، 8 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه SSD است. همه چیزهای نسبتاً استاندارد هستند، اما نکته برجسته صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی فول اچ دی است که به این م،ی است که می تو،د از آن به ،وان تبلت، در حالت ارائه یا به سادگی به ،وان لپ تاپ استفاده کنید. با ویژگی‌های اضافی مانند وب‌کم 5 مگاپی،لی با قاب خودکار و شاتر حریم خصوصی، و همچنین کاهش نویز هوش مصنوعی برای میکروفون، فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است. پشتیب، از شارژ سریع نحوه استفاده از این لپ تاپ را در طول روز برای اه، مختلف تقویت می کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming A15 – 880 دلار، 1080 دلار بود

نمایی زاویه دار از لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A15.

ایسوس یکی از بهترین مارک های لپ تاپ برای گیمرها به دلیل استفاده خوب از سخت افزار و زیبایی عالی بازی. Asus TUF Gaming A15 دارای پردازنده AMD Ryzen 7، 8 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti است که با صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 144 هرتز ،یب شده است، بنابراین خطر تاری حرکت وجود ندارد. ما ترجیح می‌دهیم حافظه بیشتری را به جای فقط 8 گیگابایت ببینیم، اما این سیستم هنوز نسبت به قیمتش قابل احترام است. صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB و سبک بازی آن نیز جذاب است.

Dell XPS 13 – 949 دلار، 1099 دلار بود

Dell XPS 13 روی میز جلوی پنجره باز می شود.

معاملات لپ‌تاپ دل همیشه مواردی هستند که باید تماشا کنید، بیشتر به این دلیل که می‌تو،د با استفاده از آنها یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را با قیمتی کمتر تهیه کنید. این سیستم شامل پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7، 16 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه SSD است. همه اینها در کنار صفحه نمایش 13.4 اینچی فول اچ دی پ، با وضوح 1920 در 1200 و روشنایی 500 نیت است. این باریک‌ترین و سبک‌ترین XPS 13 اینچی Dell است که هنوز هم تا 12 ساعت عمر باتری دارد. ظاهری شیک با تمام موارد ضروری که می تو،د به آن نیاز داشته باشید، این لپ تاپ متمرکز بر بهره وری است که برای مدت طول، برای شما کار خواهد کرد.

Lenovo ThinkPad T14s Gen 2 – 970 دلار، 3049 دلار

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T14s Gen 2 با منظره شهری بر روی صفحه نمایش.

به قیمت ارزش ،نی تا حدودی غیرواقعی نگاه کنید و خواهید دید که Lenovo ThinkPad T14s Gen 2 هنوز هم قیمت بسیار خوبی نسبت به آنچه ارائه می دهد است. این دستگاه از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5، 16 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه SSD استفاده می کند. یک صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی دارای نور پس زمینه LED و 300 نیت روشنایی است، در حالی که لپ تاپ از ویندوز 11 پرو برای کمک به کاربران تجاری استفاده می کند. یک صفحه کلید با نور پس زمینه به همراه یک وب کم فول اچ دی نیز وجود دارد. این لپ تاپ با ساخت مستحکم، حتی اگر در شرایط سخت کار کنید، برای مدت طول، دوام خواهد آورد. برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند من، است.

Dell XPS 15 – 1249 دلار، 1899 دلار بود

یک لپ تاپ Dell XPS 15 روی میز اداری در کنار م،تور.

Dell XPS 15 سخت افزارهای قدرتمند زیادی را در پوسته شیک خود بسته بندی می کند. پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7، 16 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه SSD وجود دارد. حتی یک کارت گرافیک اختصاصی با Nvidia GeForce RTX 3050 وجود دارد که به شما اطمینان می دهد می تو،د بازی های سبکی را در میان کارهای خود انجام دهید. یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی پ، با رزولوشن 1920 در 1200 عالی به نظر می رسد، زیرا 500 نیت روشنایی به آن کمک می کند و حاشیه های موجود را محدود می کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه 92.9 درصدی این سیستم را با عمر باتری عالی تا 13 ساعت نیز حفظ می کند. برای نیروگاهی که قابل حمل نیز باشد، این ،یب ایده آل است.

لپ‌تاپ SuperSlim گرم ال‌جی با نمایشگر قابل حمل +نمای رایگان – از 1699 دلار

LG gram SuperSlim با م،تور قابل حمل رایگان.

لپ‌تاپ ال‌جی gram SuperSlim که در مدل‌های مختلف موجود است، همانطور که از نامش پیداست، قابل حمل و سبک وزن است. چه چیزی آن را با لپ تاپ معمولی شما متفاوت می کند؟ خوب، علاوه بر نمایشگرهای بزرگ 15 اینچی، تنها 2 پوند وزن دارد و هم سبک‌ترین و هم نازک‌ترین لپ‌تاپی است که ال‌جی تا به حال ساخته است – با ضخامت 0.43 اینچ. صفحه نمایش OLED رنگ ها و رنگ های غنی و پر جنب و جوش را با پنل 100% وسعت رنگ DCI-P3 ارائه می دهد. با این حال، آن را با استانداردهای نظامی با رتبه MIL-STD 810H ساخته شده است، و هفت تست دوام، از جمله ،زش، دمای شدید، و غیره را پشت سر گذاشته است. سبک، بادوام و قدرتمند است، چه چیزی بیشتر می تو،د بخواهید؟ و برای مدت محدودی، با ،ید یک لپ‌تاپ واجد شرایط LG gram SuperSlim، یک م،تور قابل حمل +view LG به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 R7 – 1700 دلار، 2500 دلار بود

لپ تاپ بازی Alienware m15 r7 در پس زمینه سفید.

یکی از بهترین ها معاملات لپ تاپ بازی از طریق Dell انجام می شود. لپ تاپ گیمینگ Alienware m15 R7 لذت بخش است اگر به دنبال بازی در حال حرکت هستید یا فضای محدودی در خانه برای تنظیم بازی دارید. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی با بالاترین قدرت Alienware مبتنی بر AMD است، بنابراین به راحتی یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازی است که می‌تو،د امروز ب،ید. دارای پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX، حافظه عظیم 32 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه SSD است. معمولاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ با حافظه 16 گیگابایتی را می‌بینیم، بنابراین دیدن موارد بیشتر در اینجا عالی است. برای کارت گرافیک، Nvidia GeForce RTX 3080 با 8 گیگابایت VRAM اختصاصی وجود دارد در حالی که صفحه نمایش 15.6 اینچی QHD وضوح عالی 2560 x 1440 و نرخ تازه سازی 240 هرتز را ارائه می دهد. زمان پاسخ 2 میلی ث،ه عملکرد استثنایی سیستم را کاهش می دهد. با یک سیستم خنک کننده تخصصی، این لپ تاپ گیمینگ نهایی در این رنج قیمت است.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/computing/best-laptop-deals/