دسته‌ها
اخبار

بهترین دوربین های امنیتی 2023


Arlo Pro 4 fEatures: زوم 12 برابر | آژیر توکار | صدای حذف نویز | ال،ا، دستیار گوگل و اپل هوم کیت سازگار | دید در شب رنگی

Arlo Pro 4 یکی دیگر از دوربین های امنیتی مورد علاقه من است. این گزینه باریک را می توان در داخل یا خارج از منزل استفاده کرد، یک مدل مقاوم در برابر آب و هوا با گزینه های مختلف نصب است که می تواند صدا و حرکت را تشخیص دهد.

Arlo Pro 4 که در رنگ‌های سیاه یا سفید موجود است، می‌تواند به ،وان یک دوربین روزانه در طبقه مغازه، به ،وان یک دوربین محتاط در خارج به ،وان نگهبان شب یا به ،وان بخشی از یک شبکه دوربین کامل در یک محل کار بزرگ کار کند. . یک نورافکن برای بهبود ضبط در نور کم در کنار اسکن و تشخیص اشیا گنجانده شده است.

هر زمان که حرکت یا صدا تشخیص داده شود، کاربران هشدارهای بی‌درنگ دریافت می‌کنند و فیلم‌هایی با وضوح تا 2K HDR ضبط می‌شوند. فروشنده همچنین مناطق فعالیت را پیاده سازی کرده است که می تواند برای کاهش اعلان های ناخواسته یا مزاحم تنظیم شود. طرح اشتراک Arlo همچنین امکان تماس با یک دوست یا تماس با خدمات اضطراری را فراهم می کند. دوربین Arlo با Amazon Alexa، Google Assistant و Apple HomeKit سازگار است.

در زمان نگارش این مقاله، این دوربین در آمازون به فروش می رسد. با ،ید یک دوربین می تو،د 40 دلار صرفه جویی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/،me-and-office/smart-،me/best-security-camera/#ftag=RSSbaffb68