دسته‌ها
اخبار

بهترین بخش تلویزیون FAST انتخابی است که از بین می برد


من بیش از 20 سال است که به صورت درخواستی تلویزیون تماشا می کنم. خوب قبل از استریم، داشتم کل اجرا را انتخاب می کردم سوپرانوها از کتابخانه کالج و راه خود را در طول فصول. وقتی فارغ التحصیل شدم، این عادت را حفظ کردم و ترجیح دادم چیزها را از جعبه دی‌وی‌دی تماشا کنم تا اینکه فقط جلوی تلویزیون بنشینم. حتی وقتی اکنون به دیدن خانواده می روم، من آن نفرت انگیزی هستم که همیشه به جای 12 ،مت متوالی، برنامه ای را دارم که می خواهند در نتفلی، یا HBO Max تماشا کنند. شکارچیان خانه در HGTV اما اخیراً از تلویزیون پلوتو استفاده می‌کنم و متوجه شده‌ام که رها ، چقدر آرامش‌بخش است.

Pluto TV بخشی از زیرمجموعه‌ای از جریان به نام تلویزیون با پشتیب، تبلیغات رایگان یا FAST است. برخی محتواها و ویژگی‌های درخواستی وجود دارد، اما سرویس‌های FAST معمولاً مانند کانال‌های تلویزیونی ساختار یافته‌اند. بنابراین در تلویزیون پلوتو، چندین کانال اختصاص داده شده است پیشتازان فضا تکرار و یکی اختصاص داده شده به من عاشق لوسی هستم. کانال کمدی بریت،ا ،یبی از نمایش‌های مشابه است جاسوس و مستر وظیفه، و کانال فیلم های فرقه ،یبی از فیلم های خوب مانند دختر تانک و بدهایی مثل ترول 2 و مک و من. ا،ر سرویس‌ها حتی اخبار محلی را نیز ارائه می‌کنند – همه به قیمت توجه دوره‌ای شما به تبلیغات.

این همان معامله TikTok و YouTube است، اما چیزی که من در مورد FAST TV واقعا قانع‌کننده می‌دانم، مقرون به صرفه بودن یا مجموعه‌ای از محتوا نیست. حذف بخشی از انتخاب از این موقعیت چقدر احساس رهایی بخش است. وقتی سعی می‌کنم به تماشای برنامه‌ای بنشینم، همیشه این حس وجود دارد که باید به آن توجه کنم. سطح کمی از استرس وجود دارد تا مطمئن شوم چیزی را از دست ندهم. و این فقط برای نمایش های جدید نیست. داشتم دوباره نگاه میکردم ژاکت زرد قبل از فصل جدید، و ت،یم وقتم بین تماشای برنامه و انجام کارهای خانه یا بازی در Steam Deck سخت به نظر می رسید. اشتباه به نظر می رسید که عمداً دوباره تماشا کنم و در واقع خودم را متعهد نکنم. مشابه با تماشای مجدد نمایش سال 1993 Star Trek: Deep Space Nine.

اما در پلوتو، من سه ،مت کاملاً نامرتب را تماشا کردم Star Trek: Voyager و هیچ نگر، احساس نکرد نیازی نداشتم ببینم در یک تماشای مجدد کجا هستم یا مطمئن شوم که صحنه یا ،متی را از دست ندهم. مخاطرات کمتر بود، و من خوب آن را رها می‌کردم در حالی که بیشتر از آنچه فکر می‌کردم سگم قادر به ریختن آن است، موهای سگ را جاروبرقی کشیدم.

و بر خلاف موارد بیشتر مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و YouTube – که همچنین محتوای رایگان را به خاطر قیمت پایین و کم توجه شما در تبلیغات گاه به گاه به چهره شما می‌اندازند – من مجبور نبودم از پلوتو مراقبت کنم. نیازی نداشتم چیز بعدی را انتخاب کنم یا به طور تصادفی الگوریتمی را با اجازه دادن به چیزی که به صورت خودکار پخش می‌شود، اصلاح کنم. برای دیدن نمایش بعدی نیازی به گوشیم نداشتم. من فقط می توانستم تلویزیونم را تنظیم کنم و به روزم ادامه دهم.

این رفتار برای همه غریبه نیست – مادرم HGTV را در هر اتاق خانه اش روشن می گذارد. اما این رفتار برای بسیاری از ما به طور فزاینده ای بیگانه است. اگر شما هم مثل من هستید، فقط به پرخوری یا تماشا ، عادت کرده اید شلدون جوان در کلیپ های اندازه لقمه در TikTok در کنار فیلم های تزئین کیک. راه اصلی برای تماشای آزادانه مطالب و فراموش ، آن، پخش تلویزیون، رو به کاهش است، و امید بزرگ آن، ATSC 3.0، در واقع امید چند، را ارائه نمی دهد. کابل به سرعت با جریان به ،وان ادغام می شود استریم هر سال بزرگتر می شود. رفتارهای تماشایی در حال تغییر هستند زیرا یک نسل کامل به جای تلویزیون با تماشای محتوا در تلفن یا لپ‌تاپ خود رشد می‌کنند. FAST TV به همه این افراد، از جمله خود من، راهی برای دستیابی به مقرون به صرفه بودن پخش با وسعت پخش ارائه می دهد.

اما همچنین چیزی را به ما می‌دهد که پخش تلویزیونی همیشه بهتر انجام می‌داد: یک جریان محتوای منظم و بی‌پایان. من تمام انتخابی را که اکنون در دوران تقاضا برایم فراهم می کند، دوست دارم، اما گزینه کنار گذاشتن گهگاهی آن نیز خوب است. گاهی اوقات باید به شخصی که کانال Fighting Flicks را برنامه نویسی می کند اجازه دهید فرمان را در دست بگیرد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/4/29/23669982/fast-tv-pluto-tubi-c،ice-channels