دسته‌ها
اخبار

برنامه های مایکروسافت 365 در حال انتقال به دامنه cloud.microsoft هستند


مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انتقال برنامه های مایکروسافت 365 است روی یک دامنه واحد، cloud.microsoft. در حال حاضر، برنامه‌های این شرکت در طیف گسترده‌ای از دامنه‌ها پراکنده شده‌اند، به این م،ی که اگر یک سرویس خاص را به خاطر بسپارید یا در جایی نشانه‌گذاری نکرده‌اید، می‌تواند گیج‌کننده باشد.

به طور جدی، مایکروسافت در حال حاضر از a مقدار زیادی از دامنه ها این ابر کلمه از مایکروسافت را بررسی کنید که فقط تعدادی از دامنه‌هایی را که مشتریان مایکروسافت باید از طریق آنها مرتب کنند نشان می‌دهد:

اما تحت این سیستم جدید، می‌تو،د در عوض از نش،‌های اینترنتی مانند «outlook.cloud.microsoft» و «teams.cloud.microsoft» برای دسترسی به برنامه مورد نظر خود استفاده کنید، همانطور که در GIF زیر از شرکت نشان داده شده است. خیلی تمیزتر

مایکروسافت می‌گوید برای شروع، فقط «سرویس‌های جدید خالص» در این دامنه مستقر خواهند شد. در مورد «مبارزه‌های کاری موجود»، آن‌ها «محدوده وسیع‌تری از پیامدها را در نظر می‌گیرند و با سرعت کمتری تغییر خواهند کرد». و شرکت مشخص نکرد که این انتقال چقدر طول می کشد. اما مایکروسافت تأکید می‌کند که در «بیشتر موارد»، برای ادامه استفاده از برنامه‌های مایکروسافت 365 نیازی به انجام کاری نخواهید داشت، به این م،ی که برای ا،ر مردم، این در نهایت باید یک تغییر کوچک اما بسیار خوش‌آمد باشد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/4/26/23699573/microsoft-365-apps-unifed-cloud-domain