دسته‌ها
اخبار

بررسی چوب مراقبت از پوست پیشرفته Solawave: این چیز واقعاً کار می کند


بر ،ی پوشیده نیست که مراقبت از پوست در حال حاضر رواج دارد و یک نگاه سریع به شبکه های اجتماعی این را ثابت می کند. سلبریتی ها و اینفلوئنسرها به طور ی،ان وارد قطار «مراقبت از پوست به ،وان مراقبت از خود» شده اند، و انبوهی از محصولات ضروری به دست آمده حداقل می تواند بسیار زیاد باشد. از بهترین ها محصولات زیبایی کره ای به آ،ین گجت های مراقبت از پوست، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، در حالی که مراقبت از پوست (خوشبختانه) راه زیادی را تا پاک ، پوست شما طی کرده است ریزدانه ها، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محصول چیزی جز تبلیغات تبلیغاتی یا جام مقدس واقعی نیست، آسانتر نشده است.

وارد عصای مراقبت از پوست پیشرفته Solawave(در یک برگه جدید باز می شود) با نور قرمز درم، این عصای کوچک که به ،وان یک ابزار چهار در یک مراقبت از پوست با پشتوانه علمی معرفی می‌شود، مأموریت دارد تا ابزار بعدی در کابینت دارویی شما باشد. (از آنجایی که این بررسی در ابتدا منتشر شد، Solawave عصای مراقبت از پوست جدید Radiant Renewal خود را منتشر کرد.(در یک برگه جدید باز می شود)، که یک نسخه ارتقا یافته از عصای اصلی است.)

پس چگونه کار می کند؟

به ،وان یک علاقه‌مند مبتدی به مراقبت از پوست، اولین باری که Solawave را در رسانه‌های اجتماعی دیدم، قطعا مجذوب آن شدم. ارزان تر از بسیاری از دستگاه های مراقبت از پوست بود که در گذشته دیده بودم، و – با افراد مشهور(در یک برگه جدید باز می شود) مانند Doja Cat، Vanessa Hudgens و Reese Withers، که ظاهراً عاشق این دستگاه هستند – من بلافاصله می خواستم بیشتر بدانم. وب‌سایت این شرکت توضیح می‌دهد که این دستگاه کوچک چهار فناوری مختلف مراقبت از پوست – درمان با نور قرمز، ریزجریان‌ها، ماساژ صورت و گرمای درم، – را ،یب می‌کند تا چیزی را که شرکت به ،وان «بهترین آبگرم صورت در خانه» توصیف می‌کند، ارائه دهد.

همچنین ببینید:

بهترین فناوری زیبایی که ما آزمایش کرده‌ایم، از Dyson Airwrap تا SolaWave

من در گذشته در مورد همه این تکنیک ها شنیده بودم. برای مثال، نور قرمز درم، به ،وان راهی برای کاهش ظاهر چین و چروک، اسکار، قرمزی، آکنه و موارد دیگر معرفی می شود. و فیشال های میکرو جری،؟ من شنیده ام که برخی از مردم ،م می خورند که عبور یک جریان الکتریکی سطح پایین از طریق پوست انجام می شود بهتر از بوتا،(در یک برگه جدید باز می شود).

با این حال، در حالی که هیچ یک از این فناوری‌ها جدید نیستند – و علم پشت آن‌ها قطعاً نویدبخش است – من همچنین نسبت به اینکه آیا یک عصای کوچک به اندازه قلم می‌تواند نتایجی مشابه تج،ات حرفه‌ای ارائه دهد یا خیر، تردید زیادی دارم.

نور قرمزی که در انتهای عصای صورت می درخشد

من شک داشتم که مزایای مراقبت از پوست که Solawave وعده داده می تواند در چنین دستگاه کوچکی قرار بگیرد.
اعتبار: RJ Andersen / Mashable

من آن را به آزمون گذاشتم

درست بیرون از جعبه، از اینکه Solawave چقدر کوچک در دستم بود شگفت زده شدم. این دستگاه کوچک به اندازه یک قلم با یک سر چرخان راحت، از «فعال‌سازی لمسی هوشمند» استفاده می‌کند، به این م،ی که وقتی سر سرامیکی با پوست شما تماس پیدا می‌کند، روشن و خاموش می‌شود. پس از شارژ دستگاه طبق دستورالعمل داخل بسته، ،ت به کار رسید.

در حالی که Solawave بلافاصله پس از تماس با پوست شما روشن می شود، شرکت توضیح می دهد که بهترین عملکرد را روی پوست هیدراته دارد. به جای سر و صدا ، برای یافتن محصول من،، ترجیح دادم از سرم فعال کننده Renew Complex توصیه شده آنها استفاده کنم. با ،یباتی مانند روغن برنزه آبی، اسید هیالورونیک و آلوئه ورا، این سرم برای کمک به توزیع یکنواخت درمان میکروجریان در سراسر پوست شما طراحی شده است، بنابراین صورتم را شستم و خشک کردم، یک لایه نازک از سرم را اعمال کردم و شروع کردم.

چه حسی دارد؟

قرار نیست دروغ بگویم، چند ث،ه اول کشیدن عصای Solawave روی پوستم عجیب بود. به دلیل جریان ریز انتظار احساس قوی تری را داشتم، اما احساس سوزن سوزن شدن ملایمی را داشتم که از سر سرامیکی صاف دستگاه پخش می شود. دستگاه در برابر پوست من احساس گرما می کرد – هر چه بیشتر از آن استفاده می کردم دمای آن به تدریج افزایش می یابد – بدون اینکه داغ یا ناراحت کننده باشد.

شروع به استفاده از عصا در پایه گردنم کردم و دستورالعمل های بسته بندی را دنبال کردم تا آن را به سمت بالا و بیرون بکشم، همانطور که به تدریج در هر طرف صورتم حرکت می کردم. در طول اولین جلسه‌ام، من کم شروع کردم – Solawave توصیه می‌کند با یک جلسه پنج دقیقه‌ای، سه تا پنج بار در هفته شروع کنید – و متوجه شدم که واقعاً از این روند لذت می‌برم.

استفاده از دستگاه روی صورت و گردنم بسیار آرامش بخش بود، و تقریباً احساس می کردم که دستگاه جذب محصولاتی را که استفاده می کردم برای پوست من آسان تر می کند، بنابراین پوست من بیش از حد معمول هیدراته شده است.

یک بطری سرم

عصای Solawave زم، که با یک سرم با مواد رسانا جفت شود بهترین عملکرد را دارد.
اعتبار: RJ Andersen / Mashable

اما آیا واقعا کار می کند؟

بلافاصله پس از استفاده از عصای درمان با نور قرمز، با تعجب متوجه شدم که متوجه بهبود جزئی در پوستم شدم. این دراماتیک یا هیچ چیز دیگری نبود – اگر آن شب زودتر یک سلفی نمی گرفتم، احتمالاً متوجه نمی شدم – اما کاهش قابل توجهی در پف دور چشم، گونه ها و خط فک من وجود داشت.

طی دو هفته بعد، من با پشتکار Solawave را در برنامه مراقبت از پوستم قرار دادم. من آن را هم صبح و هم عصر استفاده می‌کردم، معمولاً درست بعد از شستن صورت و استفاده از اسانس تونینگ و سرم Renew Complex، حدود پنج یا شش روز در هفته. در نهایت، من شروع به افزایش جلسات Solawave خود برای چند دقیقه در یک زمان کردم – به نواحی از صورتم که دارای تنش هستند، نیاز به پف‌زدایی اضافی یا کمی کم‌آب به نظر می‌رسیدند، توجه متمرکزی به صورتم اضافه کردم – و از اینکه چقدر خوب به نظر می‌رسیدند شگفت زده شدم. کار کرد

در پایان هفته دوم، پوستم قطعاً بهتر به نظر می‌رسید: چند جای آکنه هورمونی روی چانه‌ام محو شده بود، قرمزی گونه‌هایم کم شد و به همسرم ،م خوردم که مویرگ ش،ته روی گونه‌ام کاملاً ناپدید شده است. . در روزهایی که آ،ژی‌های فصلی من با کیسه‌های پف‌کرده زیر چشم‌هایم از خواب بیدار می‌شدم، متوجه شدم که Solawave راهی عالی برای از بین بردن سریع آن‌ها است. در حالی که تفاوت زیادی در خطوط ریز یا چین و چروک ها مشاهده نکردم (در سن 32 سالگی، فقط چند خط ریز روی صورتم دارم که در صورت کم آبی قابل توجه هستند) هنوز از عملکرد خوب دستگاه شوکه شده بودم.

من از عصای نور قرمز استفاده کردم که برای کاهش ظاهر چین و چروک، خطوط ریز، دایره های تیره، لکه ها و لکه های تیره طراحی شده است. اما Solawave یک دستگاه درمان نقطه ای سه دقیقه ای نیز ارائه می دهد(در یک برگه جدید باز می شود)که از نور قرمز و آبی برای هدف قرار دادن باکتری‌های مولد آکنه استفاده می‌کند و از نور آبی استفاده می‌کند (به منظور مبارزه با جوش‌ها، افزایش اثرات سرم‌های موضعی و بهبود درخشندگی پوست)، که به‌طور غم‌انگیزی متوقف شده است.

عصای Solawave یکی از لوازم اصلی مراقبت از پوست من است

پس از ماه‌ها استفاده از عصای درمان با نور قرمز Solawave، رسما یکی از اصلی‌ترین بخش‌های روتین هفتگی مراقبت از پوست من است. من همیشه به یاد نمی‌آورم که روزانه از آن استفاده کنم – بیشتر به این دلیل که برنامه کاری من شلوغ شده و روال مراقبت از پوستم ضربه خورده است – اما هر زمان که نیاز به باد ،، آماده شدن برای یک رویداد یا نیاز به استراحت داشته باشم از آن استفاده می‌کنم. من همچنین متوجه شده ام که من عاشق استفاده از آن پس از استفاده از ماسک صورت هستم – مخصوصاً زم، که پوست من احساس خشکی می کند – بنابراین می توانم واقعاً تمام سرم های باقی مانده را روی پوستم جمع کنم. از زم، که برای اولین بار شروع به آزمایش عصای Solawave کردم، چندین دوست (و سه سردبیر و نویسنده دیگر Mashable) را نیز متقاعد کردم که عصا را ب،ند. یکی از دوستان به من گفت که این به درمان هایپرپیگمانتاسیون و برآمدگی او بعد از یک حمله بد آکنه هورمونی کمک کرد و افزود: “من تقریباً هر شب بعد از مرطوب ، از آن استفاده می کنم و تفاوت بسیار قابل توجه است.”

من همچنین چند دستگاه نور درم، دیگر را در چند ماه گذشته امتحان کرده ام، مانند DRx SpectraLite FaceWare Pro مورد علاقه مشهور، و Solawave بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر است. قطعاً به اندازه درمان‌های حرفه‌ای نور قرمز درم، در مطب متخصص پوست شما قدرتمند نیست – و قطعاً باید به خاطر داشته باشید که آن را به طور منظم تمیز کنید یا در خطر بروز آکنه باشید (با آموختن این درس به روش سخت) – اما این ابزار عالی است که قطعاً تغییر کرده است. پوست من برای بهتر شدن

ارزششو داره؟

راستش، باید بگویم بله، Solawave(در یک برگه جدید باز می شود) ارزشش را دارد من چندین دستگاه مراقبت از پوست را در خانه دیده ام، از جمله ماسک های درم، با نور قرمز و دستگاه های صورت میکرو جریان، که قیمتی بین 200 تا 500 دلار دارند. در مقایسه با اینها، بر،ب قیمت ۱۴۹ دلاری عصای مراقبت از پوست پیشرفته Solawave بسیار عالی است. هنوز هم کمی گران‌تر از دستگاه‌های زیبایی است که ممکن است در قفسه‌ی Target ببینید، اما با توجه به اینکه چقدر خوب کار می‌کند، قطعاً ارزش این را دارد که ول،جی کنید.

اگر می‌خواهید چند دلار صرفه‌جویی کنید، می‌تو،د سرم Renew Complex Solawave را با یکی از موارد دلخواه خود تعویض کنید. با قیمت 32 دلار در هر بطری، در مقایسه با سرم های مورد علاقه من کمی گران است، و وقتی شروع به آزمایش با چند سرم که قبلاً داشتم، تفاوت زیادی متوجه نشدم. خوشبختانه، وب‌سایت این شرکت می‌گوید که تعویض محصولات خود کاملاً خوب است – مخصوصاً اگر حاوی مواد رسانا برای کمک به استفاده حدا،ری از فناوری میکروجریان باشند – بنابراین می‌تو،د از آن با محصولاتی استفاده کنید که از قبل می‌د،د با پوست شما کار می‌کنند.

اگر هنوز روی حصار هستید؟ من توصیه می کنم Solawave را دنبال کنید رسانه های اجتماعی(در یک برگه جدید باز می شود) یا چک ، وب سایت(در یک برگه جدید باز می شود). این شرکت اغلب فروش محصولات خود را ارائه می دهد، بنابراین ممکن است بتو،د با گرفتن کد تخفیف در وب سایت، کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید. بعلاوه، از زم، که عصای جدید Radiant Renewal عرضه شد، عصای اصلی Solawave به 89 دلار تخفیف داده می شود.(در یک برگه جدید باز می شود).




منبع: https://mashable.com/review/solawave-skincare-wand