دسته‌ها
اخبار

بازی Atom Eve در SDCC 2023 معرفی شد


Atom Eve در فیلم Invincible از Prime Video.

تصویر: پرایم ویدیو

اگرچه سریال ،میشن Prime Video ش،ت ناپذیر بر روی ابرقهرمان نوجوان استیون یون تمرکز دارد، فصل اول دیگر قهرمانان جوان با تجربه تر را برجسته می کند که می توانند طناب های ش،ت ناپذیر را نشان می دهد. یکی از آن شخصیت‌ها اتم ایو (گیلیان جیکوبز) بود که قبل از نمایش کمی شخصیت خود را تقویت می‌کند. فصل دوم. او نه تنها در حال حاضر یک اپیزود مستقل دارد که بر ریشه هایش متمرکز شده است، بلکه در بازی ویدیویی خودش نیز بازی می کند.

چه درو جیلیان جیکوبز به Invincible؟ | مصاحبه io9

بازی های وضعیت بدنی وحشتناک هدایای ش،ت ناپذیر: اتم حوا خود را به ،وان «اولین نسخه اصلی» ثبت می کند ش،ت ناپذیر بازی، مانند یک رمان تصویری است که بر حوا تمرکز دارد، در حالی که او بین یک دختر معمولی و عضوی از تیم نوجوانان دست و پا می زند. همانند دیگر رمان‌های بصری، بازیکن انتخاب‌هایی انجام می‌دهد که روند داستان را شکل می‌دهد – که همانطور که در تری، اشاره شد، به جای نمایش، بر اساس کمیک‌های ساخته‌شده توسط کرکمن، رایان اوتلی و کوری واکر است. توجه به این نکته مهم است زیرا بازی موبایل اخیراً معرفی شده یوبی سافت، ش،ت ناپذیر: محافظت از کره زمین، به نظر می رسد فقط کار خودش را انجام می دهد.

Invincible Presents: Atom Eve – اعلام تری،

با این دوتا ش،ت ناپذیر ،وان، یکی دیگر از کمیک های کرکمن راه خود را به فضای بازی های ویدیویی باز کرده است. مرده متحرک، که او با همکاری تونی مور و چارلی آدلارد ساخته است، در طول سال ها بازی های مختلفی داشته است که معروف ترین آنها چند فصل است. Telltale’s The Walking Dead سلسله. آ،ین نسخه بزرگ از آن فرنچایز، بازی VR بود Walking Dead: Saints and Sinners 2 از اوا، سال 2022. احتمالاً واقعیت مجازی نخواهیم داشت ش،ت ناپذیر بازی، اما مشکوک است که همه چیز در یک رمان RPG و تصویری موبایل به پایان برسد، به خصوص که به نظر می رسد این نمایش برای مدتی ادامه خواهد داشت.

هدایای ش،ت ناپذیر: اتم حوا اوا، امسال بر روی Steam منتشر خواهد شد. فصل دوم از ش،ت ناپذیر این نمایش در تاریخ 3 نوامبر در Prime Video پخش خواهد شد.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/invincible-atom-eve-video-game-sdcc-2023-1850667255