دسته‌ها
اخبار

این Bowflex M9 Elliptical فشرده، کم ضربه و 400 دلار تخفیف در حال حاضر است.


اگر به دنبال تج،ات قلبی برای اضافه ، به سالن بدنسازی خانه خود هستید، باید یک دستگاه بیضوی را در نظر بگیرید. آنها هستند تاثیر کم، ردپای کوچکی داشته باشید، و در حال حاضر می تو،د یک مورد عالی را در فروش بگیرید. برای مدت محدودی، Bowflex 400 دلار تخفیف برای این Max Trainer M9 ارائه می‌دهد که قیمت را به 1599 دلار کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ارسال رایگان دریافت خواهید کرد که 99 دلار دیگر برای شما صرفه جویی می کند. اگر می‌خواهید از این معامله استفاده کنید، حتماً سفارش خود را قبل از انقضای آن در 30 آوریل تحویل بگیرید.

Max Trainer M9 کار تمرینات هوازی خود را در تمام طول سال و در راحتی در خانه شما آسان می کند. دارای 20 سطح مقاومتی مختلف است تا بتو،د تصمیم بگیرید که می‌خواهید تمرینتان چقدر چالش برانگیز باشد، و حدا،ر سرعتی وجود ندارد، بنابراین برای دوی سرعت و تمرینات اینتروال با شدت بالا عالی است. همچنین به لطف صفحه نمایش لمسی 10 اینچی و یک ساله آن، مطمئن نیستید که سفر تن، اندام خود را از کجا شروع کنید، انتخاب بسیار خوبی است. اشتراک JRNY (به ارزش 149 دلار). عضویت دیجیتال تن، اندام به شما امکان دسترسی به صدها ک، مجازی درخواستی را می دهد و حتی تمرینات شخصی سازی شده ای را ایجاد می کند که برای سطح تن، اندام شما طراحی شده است. همچنین می‌تو،د از صفحه نمایش برای ردیابی پیشرفت خود در طول زمان استفاده کنید، و همچنین تمام نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را در مورد دلخواه خود تماشا کنید خدمات استریم.

و شما می تو،د جمع بندی کامل ما از همه موارد را بررسی کنید بهترین معاملات تن، اندام در حال حاضر برای قیمت های بیشتر در مورد تج،ات، پوشاک و موارد دیگر در دسترس است.


منبع: https://www.cnet.com/deals/this-bowflex-m9-elliptical-is-compact-low-impact-and-400-off-right-now/#ftag=CAD590a51e