دسته‌ها
اخبار

اپل ممکن است در حال ساخت مربی سلامت هوش مصنوعی برای اپل واچ باشد



اپل در حال توسعه یک “مربی سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی” است که توصیه های شخصی برای بهبود ورزش، رژیم غذایی و خواب ارائه می کند. بلومبرگ گزارش روز سه شنبه

منابعی که ادعا می‌کنند از این موضوع اطلاع دارند، به مارک گورمن، کارشناس اپل این سایت، گفتند که سرویس جدید – که بنا بر گزارش‌ها با اسم رمز کوارتز شناخته می‌شود – از فناوری هوش مصنوعی با داده‌های سلامت جمع‌آوری‌شده توسط ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کند تا پلتفرم سلامت این شرکت را حتی مفیدتر کند.

گورمن گفت که این مربی بهداشتی مجهز به هوش مصنوعی ممکن است به اشتراک ماهانه نیاز داشته باشد و ممکن است در سال 2024 راه اندازی شود، اگرچه او هشدار داد که اپل می تواند در هر زم، مسیر خود را تغییر دهد و انتشار آن را به تعویق بیاندازد یا حتی این طرح را به طور کلی لغو کند.

آنچه مطمئن تر به نظر می رسد، ابتکار گزارش شده اپل برای آوردن اپلیکیشن Health به آی پد در سال جاری، به ،وان بخشی از انتشار iOS 17 در پاییز است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برنامه جدید iPad Health به شما امکان می دهد نتایج نوار قلب و سایر داده های سلامتی را در قالبی بزرگتر از آنچه که توسط آیفون ارائه شده است، مشاهده کنید.

گورمن نوشت: «امید این است که نسخه آی‌پد محبوبیت برنامه را در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی، جایی که تبلت‌ها قبلاً راه‌اندازی کرده‌اند، افزایش دهد».

علاوه بر این، اعتقاد بر این است که اپل روی نوعی ردیاب احساسات برای اپلیکیشن Health کار می کند. اولین نسخه از این ظاهراً با اجازه دادن به کاربران در مورد خلق و خوی خود و پاسخ دادن به سؤالات مربوط به روز قبل از مقایسه نتایج در طول روز، هفته و ماه عمل می کند. با این حال، نسخه بعدی می‌تواند الگوریتم‌هایی را برای تعیین خلق و خوی کاربر از طریق گفتار، کلمات تایپ‌شده و سایر داده‌های روی دستگاه کاربر به کار گیرد.

علاقه اپل به سلامت در سال 2014 با راه اندازی اپلیکیشن اختصاصی خود آغاز شد و یک سال بعد با ورود اپل واچ، امکانات جدیدی برای ردیابی سلامت و تن، اندام به وجود آمد.

با گذشت زمان، این غول فناوری، فناوری پیشرفته‌تری را به ساعت اضافه کرده است که راه را برای ویژگی‌های بهداشتی اضافی هموار کرده است، و این آ،ین گزارش‌ها حاکی از تلاش بیشتر اپل در حوزه سلامت و تندرستی است.

در حالی که عرضه iOS 17 حداقل پنج ماه دیگر باقی مانده است، می‌تو،م انتظار داشته باشیم که پیش‌نمایش سیستم‌عامل به‌روزرس، شده – از جمله ویژگی‌های جدید برای برنامه Health – در کنفرانس جه، توسعه‌دهندگان اپل که در 5 ژوئن آغاز می‌شود، داشته باشیم.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/mobile/apple-may-be-building-ai-health-coach-for-apple-watch/