دسته‌ها
اخبار

استفاده از تلفن خود را برای صداهای خواب متوقف کنید


آیفون روی شارژر با نویز سفید خط خورده.
جاستین دوینو / How-To Geek

برنامه های Sleep Sound میلیون ها بارگیری در اپ استور و پلی استور دارند. خواه صدای خوب صدای سفید یا باران باشد، به نظر می رسد مردم عاشق خوابیدن با سر و صدا هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، زمان ارتقا فرا رسیده است.

در ظاهر، به نظر می رسد که یک گوشی هوشمند دستگاه صدای عالی خواهد بود. از قبل روی پایه شب شما قرار دارد، یک بلندگو دارد و به برنامه‌هایی دسترسی دارد که می‌توانند طیف گسترده‌ای از صداهای خواب را پخش کنند. این در مواقعی خوب است، اما اگر در مورد نیاز به صدای پس زمینه هنگام خواب جدی هستید، گزینه های بسیار بهتری وجود دارد.

راحتی فا،

دلیلی وجود دارد که بسیاری از مردم به جای استفاده از دستگاه صدای واقعی از تلفن خود برای صداهای خواب استفاده می کنند: راحتی. تلفن های هوشمند می توانند کارهای زیادی انجام دهند که قبلاً به دستگاه های تخصصی نیاز داشتیم. گاهی اوقات تلفن راحت تر است، اما نه همیشه.

من قصد ندارم با تلفن بحث کنم نیست آسان است، اما یک دستگاه صدا در واقع حتی راحت تر است. شما به سادگی یک دکمه را فشار دهید تا آن را روشن کنید. خودشه. بدون دست و پنجه نرم ، با برنامه ها، دکمه های صدا، دستورات صوتی، یا صفحه روشن گوشی. شما آن را یک بار تنظیم می کنید و از آن نقطه به بعد فورا آماده است.

این بخشی است که من در مورد دستگاه صدایم دوست دارم. من قبلاً از تلفنم برای نویز سفید استفاده می کردم. من نیازی به چنین دستگاه تخصصی ندیدم. اما در نهایت ،ید یک دستگاه صدا تجربه ای مشابه با ارتقای ماوس بود – چرا مدت ها پیش این کار را انجام ندادم؟ چیزی که فکر می کردم راحت بود در واقع اینطور نبود.

کیفیت صدا و طول عمر

دستگاه صدا بر روی پایه شب.
جو فدوآ / How-To Geek

اگر راحتی برای شما مهم نیست، کیفیت صدا نکته دیگری است که باید در نظر بگیرید. مطمئناً، تلفن شما دارای بلند،ایی است – احتمالاً جمع نیست – اما آیا آنها خوب هستند؟ حتی بهترین اسپیکر گوشی هوشمند نیز محدودیت های عمده ای دارد.

احتمالاً بلندگوی تلفن هوشمند شما کوچک به نظر می رسد و قادر به پخش صدای پر از اتاق نیست. این فقط واقعیت یک اسپیکر است که در یک دستگاه نسبتا کوچک قرار گرفته است. بخش “صدا” صداهای خواب را نباید نادیده گرفت.

صدای دستگاه صدای ارزان 30 دلاری من بسیار بهتر از بلندگوی تلفن من است. صدای سفید به نظر نمی رسد که از یک مکان خاص می آید – اتاق خواب من را به طور یکنواخت پر می کند. عمق صدا نیز بسیار بیشتر است. مشابه تفاوت بین سی دی و وینیل.

یکی دیگر از مزایای دستگاه صدای اختصاصی، طول عمر و پایداری آن است. ممکن است هر سال گوشی خود را ارتقا دهید و صدای هر کدام کمی متفاوت باشد. من بیش از چهار سال است که دستگاه صدای ارزان خود را دارم و صدای آن مانند روز اول است.

استفاده طول، مدت می تواند به گوشی شما آسیب برساند

اگر شبیه افراد معمولی هستید، احتمالاً حدود 8 ساعت در شب می خوابید و احتمالاً قبل از ارتقاء تلفن خود را 2 تا 4 سال نگه دارید. وقتی مدت زمان استفاده از اسپیکرتان را مح،ه می‌کنید، این میزان فرسودگی و پارگی زیادی روی گوشی شما است.

فقط حساب کنید: 8 ساعت استفاده از تلفن خود به ،وان دستگاه صدا در شب، 2920 ساعت در سال است – این 121 روز یا تقریباً 4 ماه از هر سال است. اگر قبل از ارتقاء تلفن خود را به مدت 3 سال نگه دارید، آن اسپیکرها را معادل یک سال کامل اجرا خواهید کرد.

یکی از ویراستاران در اینجا در How-To Geek، پس از حدود 2 سال استفاده روزانه از آی‌پد به‌،وان دستگاه صدا، اسپیکرهای آن را خاموش ،د. این ممکن است برای شما اتفاق نیفتد، و اگر فقط از تلفن خود برای استفاده گاه به گاه از دستگاه صدا استفاده کنید، قطعاً اتفاق نخواهد افتاد، اما این چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

رایگان همیشه رایگان نیست

بیایید کمی در مورد برنامه های صدای خواب “رایگان” که در فروشگاه App و Play Store رایج هستند صحبت کنیم. این برنامه ها از قبل هیچ هزینه ای ندارند، اما شما به روش های دیگری برای آنها “پرداخت” می کنید. این می‌تواند با تبلیغات مزاحم مزاحم، جمع‌آوری داده‌های شخصی در پس‌زمینه، یا خوردن داده‌های شما هنگام پخش جری، باشد.

یک دستگاه صدای اختصاصی هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهد. هیچ وقفه یا حلقه ای وجود ندارد، نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و لازم نیست نگران ثبت نام در حساب ها یا پیگیری فعالیت خود باشید. گاهی اوقات یک دستگاه “گنگ” بهتر است.

اگر شما باید

دستگاه صدا همیشه گزینه من،ی نیست. ممکن است نخواهید با آن سفر کنید و ا،ر آنها باتری ندارند تا بدون برق کار کنند. برای آن مواقع از چه چیزی باید استفاده کرد؟ بهترین راه حل راه حلی است که اصلاً نیازی به دانلود هیچ برنامه ای نداشته باشد.

در آیفون، اپل ویژگی «صدای پس‌زمینه» را در اعماق تنظیمات دسترس‌پذیری مدفون کرده است. صدای سفید، صدای باران، اقیانوس و جریان دارد. هر بار که می خواهید صداهای خواب را بخواهید، دسترسی به آن آزاردهنده است، اما ایجاد میانبر صفحه اصلی آسان است.

مربوط: نحوه پخش صداهای مخفی باران آیفون برای خواب

در اندروید، روش داخلی آنقدرها هم خوب نیست. شما می تو،د از دستیار گوگل برای گفتن ساده “play noise white” یا “play t،derstorms” استفاده کنید و این کار را انجام می دهد. با این حال، برای این کار به اتصال اینترنت نیاز دارید. امتحان کنید “خواب بهتربرنامه اگر به صداهای خواب آفلاین نیاز دارید.


گوشی های هوشمند جایگزین بسیاری از دستگاه ها شده اند، اما گاهی اوقات همتای آنالوگ بهتر است. فشار دادن یک دکمه ساده تر از این است که قبل از خواب با تلفن خود سر و کله بزنید. در حالی که در آن هستید، ممکن است بخواهید از تلفن خود به ،وان چراغ قوه نیز استفاده نکنید.

مربوط: استفاده از تلفن خود را به ،وان چراغ قوه متوقف کنید




منبع: https://www.،wtogeek.com/878406/stop-using-your-p،ne-for-sleep-sounds/