دسته‌ها
اخبار

استریمر DrLupo در سال 2022 بیش از 13 میلیون دلار برای سنت جود جمع آوری کرد


بنجامین «DrLupo» Lupo، پخش‌کننده و خالق محتوا، به صف پخش‌کنندگ، پیوست که در سال 2022 ارقام ده رقمی را برای امور خیریه جمع‌آوری کرده‌اند. Lupo یکی از بسیاری از تولیدکنندگان محتوای بازی است که از پلتفرم خود برای جمع‌آوری پول برای امور خیریه استفاده می‌کند. از آ،ین ساخته خود در برابر سرطان (BAC)، او در طول پنج سالی که این رویداد را برگزار کرده است، مجموعاً 13 میلیون دلار برای بیمارستان کودکان سنت جود جمع آوری کرده است.

در طول BAC، لوپو بازی های مختلفی مانند Minecraft را انجام می دهد. سال 2022 اولین باری است که او این رویداد را در پردیس سنت جود در ممفیس پخش زنده کرد، جایی که با مهمانان متعددی از جمله سایر سازندگان محتوا و بیماران سنت جود مصاحبه و بازی کرد.

Build A،nst Cancer 2022 بیش از یک میلیون دلار برای بیمارستان جمع آوری کرد. لوپو در مصاحبه ای به GamesBeat گفت که این اجتماعی ترین BAC او تا کنون است. “بزرگترین چیز برای من این بود که افراد زیادی آنجا حضور داشته باشند. من به انجام کارهایی مانند ساختن در برابر سرطان اساساً به تنهایی در استودیوی خود عادت کرده ام. این که افراد زیادی در اطراف کار می ،د تا رویداد را آنطور که بود انجام دهند، ناراحت کننده بود – به روشی خوب. نمی‌توانستم تصور کنم که دوباره BAC را به تنهایی انجام دهم.»

در حالی که همزیستی بین گیمرها و خیریه‌ها به قبل از همه‌گیری مربوط می‌شود، اما در آن زمان افزایش آشکاری در بخشش وجود داشت. خود لوپو 4 میلیون دلار برای St. Jude در استریم های BAC که از سال 2020 تا 2022 برگزار شد، جمع آوری کرد. سازمان Games Done Quick 9.3 میلیون دلار برای بنیاد پیشگیری از سرطان (از طریق بازی های عالی انجام شده سریع) و 8.3 میلیون دلار برای پزشکان بدون مرز (از طریق بازی های تابست، انجام شد) جمع آوری کرد. سریع). Jacksepticeye 22 میلیون دلار برای خیریه های مختلف از طریق مراسم شکرگزاری خود در همان دوره جمع آوری کرد.

به گفته لوپو، گیمرها می‌توانند به روش‌های دیگری غیر از پول کمک کنند: «در مورد کارهایی که ما برای سنت جود انجام می‌دهیم از طریق بازی، قوی‌ترین روش پشتیب، زم، است که کمک‌های مالی امکان‌پذیر نیست. همه نمی توانند اهدا کنند، که کاملاً خوب است. اما حتی دنی توماس هم گفت که ترجیح می دهد از یک میلیون نفر یک دلار دریافت کند به جای یک میلیون دلار از یک نفر. این تنها زم، می تواند اتفاق بیفتد که دیگران در مورد آنچه سنت جود سعی در انجام آن دارد بشنوند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخو،د، چه به پاد،ت‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/streamer-drlupo-raised-over-13m-for-st-jude-in-2022/