دسته‌ها
اخبار

آیفون اولترا: هر آنچه در مورد آیفون 16 پیشرفته 2024 اپل می دانیم


اپل در سال 2024 ممکن است یک آیفون 16 رده بالای جدید “Ultra” را معرفی کند که در کنار آیفون 16، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، به ،وان یک گزینه گران‌تر و دارای ویژگی‌های غنی به فروش می‌رسد.

ویژگی iP،ne Ultra در دست
این راهنما همه چیزهایی را که در مورد امکان آیفون Ultra شنیده ایم برجسته می کند.

مجموعه ویژگی

آیفون 16 اولترا گران‌ترین و با ویژگی‌های غنی‌ترین آیفون اپل خواهد بود که گزینه‌هایی فراتر از موارد موجود در مدل‌های Pro ارائه می‌دهد. ما بینش زیادی در مورد این که اپل چه موارد جدیدی را ممکن است برای یک مدل Ultra در نظر بگیرد، نداریم، اما بلومبرگMark Gurman ‘s برخی از احتمالات را به اشتراک گذاشته است.

او می‌گوید که آیفون اولترا می‌تواند شامل بهبودهای دوربین اضافی، تراشه سریع‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و شاید حتی طراحی بدون پورت بدون درگاه لایتنینگ یا USB-C باشد.

احتمالاً آیفون اولترا از اپل واچ اولترا، آپشن رده بالای اپل واچ، الگوبرداری خواهد شد. مانند آن دستگاه، آیفون اولترا نیز می‌تواند ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ویژه‌ای داشته باشد که آن را متمایز می‌کند و باعث می‌شود ارزش قیمت بالاتری داشته باشد.

قیمت گذاری

اگر اپل در نهایت از آیفون 16 اولترا رونمایی کند، حتی گران‌تر از آیفون 14 پرو م، خواهد بود که قیمت آن از 1099 دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی در کنار دستگاه‌های iP،ne 16 Pro و Pro Max به جای جایگزینی به فروش برسد.

تایم لاین را اجرا کنید

اولین باری که اپل یک آیفون رده بالاتر Ultra را معرفی کرد، سال 2024 است که آن را به بخشی از سری آیفون 16 تبدیل می کند. از آنجایی که سال 2024 زودترین زم، است که ما این مدل را می بینیم، این احتمال وجود دارد که این مدل تا تولید آیفون 17 یا بیشتر به تعویق بیفتد.

آیفون 15 اولترا؟

در سپتامبر 2022، گورمن حدس زد که اپل ممکن است آیفون 15 اولترا را معرفی کند که جایگزین آیفون 15 پرو م، در خط تولید آیفون 2023 شود، اما دیگر به نظر نمی رسد که آیفون 15 اولترا اتفاق بیفتد. در عوض، ما منتظر آیفون 15، آیفون 15 پ،، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو م، هستیم.

رندر می کند

طراح Jonas Daenert در فوریه برخی از تصاویر مفهومی از ظاهر آیفون 16 اولترا را با برخی از ایده‌های طراحی برگرفته از Apple Watch Ultra به اشتراک گذاشت. او یک آیفون 12 میلی‌متری ضخیم‌تر با شاسی تیت،ومی، لبه‌های گرد، دکمه‌های بیرون زده و لهجه‌های نارنجی را تصور می‌کند.

ip،ne ultra concept daehnert 1


این به هیچ وجه شبیه آیفون اولترا اپل نیست زیرا هنوز شایعاتی درباره طراحی وجود ندارد، اما یک مفهوم سرگرم کننده است.


منبع: https://www.mac،ors.com/guide/ip،ne-ultra/