دسته‌ها
اخبار

آری اسکوایرز، مدیر عامل آکادمی جذب سود، از یک سلول زندان به مدیریت برندهای چند میلیون دلاری رفت.


مهم این نیست که از کجا شروع می کنید، بلکه اینکه کجا تمام می کنید مهم است و هیچ ، بهتر از آن نمی داند آری اسکوایرز، مدیر عامل آکادمی جذب سود. غول ،ب و کار پر انرژی، مدیر برند، نویسنده و سخنران بین المللی، با بسیاری از شرکت های چند میلیون دلاری کار کرده است. اینفلوئنسرها. با این حال، مسیر موفقیت او در یک سلول زندان آغاز شد.

اسکوایرز در دوران نوجو، که در ،رامنتو، کالیفرنیا بزرگ می‌شد، جذب پول سریع، زندگی خیاب، و آنچه او به ،وان قدرت می‌دانست، جذب می‌شود. از این گذشته، با وجود کشته شدن پدرش در زم، که او تنها دو سال داشت، او یک مزاحم خیاب، شناخته شده و مورد احترام بود. حفظ میراث او برای اسکوایرز فریبنده به نظر می رسید، حتی اگر زم، که او به اندازه کافی بزرگ شده بود که درباره او بیاموزد، مادرش آنها را به محله بهتری منتقل کرده بود.

او گفت: “من یک دانش آموز مستقیم در بالای ک،م بودم که در حومه شهر زندگی می کردم.” “مامان من روانشناس کودک و یک زن اجتماعی بود، اما من به خیابان ها جذب شدم زیرا می دیدم که مردم چگونه ریسک می کنند و واقعیت های خود را خلق می کنند. من همیشه روحیه کارآفرینی داشتم، اما ناپخته و بی پروا بودم.»

علیرغم تلاش های مادرش برای هدایت او در مسیر درست، اسکوایرز اغلب خود را در دردسر می دید و چندین سال در زندان فرود آمد و از زندان خارج شد. با این حال، آ،ین سفر او پشت میله های زندان همان چیزی است که در نهایت چشمانش را باز کرد.

آ،ین باری که در زندان بودم، متوجه شدم که بسیاری از ،ن می‌گویند چرا اینجا هستید؟ اسکوایرز گفت. من در تمام مدت به آنها قدرت می دادم و آنها را تشویق می کردم که پتانسیل خود را ببینند و زندگی خود را تغییر دهند. همه دوست داشتند دور من باشند. در نهایت عقب نشستم و گفتم: “شاید باید از توصیه های خودم استفاده کنم.” مادرم نجات من را تمام کرده بود، بنابراین من بی خانمان بودم، روی مبل های دوستان و در ماشین ها می خوابیدم. ولی بالا،ه فهمیدم من می‌خواستم به مردم الهام بخشم که زنجیرشان را رها کنند و زندگی رویایی خود را داشته باشند.»

مدت زیادی بعد از افشاگری او، اسکوایرز با مردی آشنا شد که بعداً شوهرش شد و آنها تصمیم گرفتند ،رامنتو را ، کنند. علیرغم تصمیمات ضعیفش، نمرات خوبی که در دبیرستان ،ب کرد به او کمک کرد تا در دانشگاه هوارد در واشنگتن دی سی پذیرفته شود، جایی که او تولید تلویزیون/فیلم را دنبال کرد و در سال 2003 فارغ التحصیل شد.

از آنجا، زندگی او چرخش فوق العاده ای پیدا کرد. او مستندهای خودش را ساخت، بدون زنجیر و بدون زنجیر 2که در آن بازیگران سرشناسی حضور داشتند دارین دیویت هنسون و آیزایا واشنگتن. او همچنین اولین کتاب خود را نوشت، رها ، زنجیرها: نقشه راه یک زن برای یافتن قدرت برای بازپس گیری سرنوشتشو چندین ،ب و کار موفق راه اندازی کرد. این جرقه جنبش قدرتمندی را برانگیخت که از آن زمان الهام بخش مردم در سراسر جهان بوده است.

Squires بیش از 1000 ارائه به شرکت‌ها، کنفرانس‌ها، کالج‌ها و دانشگاه‌ها از جمله RE/MAX، باشگاه پسران و دختران، جشنواره Essence، خدمات مالی Largo، دانشگاه هوارد، دانشگاه Old Dominion و بسیاری دیگر در ایالات متحده ارائه کرده است. ایالات و آفریقای ج،ی او با افرادی مانند مربی خود همکاری کرده است استدمن گراهام و ،ه تانک کوین هرینگتونو از طریق سازمان غیرانتفاعی خود، Lend-A-Hand، Uplift-A-Child Foundation، Inc، ،ن و دختران جوان بی‌شماری را راهنمایی کرد.

در آکادمی جذب سود، اسکوایرز و تیمش با صاحبان مشاغل برای رشد برندهای شش رقمی و هفت رقمی با استفاده از استراتژی های سفارشی او که شامل “روش پول خاموش” او می شود، شریک می شوند. این روش به او اجازه داد تا از کتابی استفاده کند که تنها 200 نسخه از آن را به بیش از یک میلیون دلار سود رساند.

اسکوایرز گفت: “من برای مشتریانم برنامه های استراتژیک بازاریابی آفلاین و آنلاین ایجاد می کنم تا گام به گام دنبال شوند، که به آنها امکان می دهد ارزش ویژه برند خود را بهبود بخشند و خود را از رقبا جدا کنند.” ما به آنها نشان می‌دهیم که چگونه ارزشی بسازند که به آنها امکان می‌دهد قیمت‌های عالی را اعمال کنند.»

تاکنون، شرکت او به 250 ،ب‌وکار خدمات ارائه کرده است که 63 ،ب‌وکار به درآمد شش رقمی رسیده است و چهار تای آنها بیش از یک میلیون دلار درآمد ایجاد کرده‌اند. مشتریان او افرادی هستند که نمی خواهند پول قابل توجهی را برای تبلیغات ،ج کنند، وقت گرانبها را برای درگیر ، افراد در گروه های فیس بوک تلف کنند، یا روند طاقت فرسای توسعه رایگان و قیف را طی کنند. اسکوایرز می گوید که این برای همه من، نیست. مشتریان او ارزشی را در دریافت آفلاین هدایای خود برای دستیابی به روزهای پنج و شش رقمی و در عین حال حفظ حضور آنلاین جذاب خود می یابند.

امروز اسکوایرز قصد دارد از طریق انتشار آ،ین کتابش اطلاعات بیشتری را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد. به یک برند با ارزش تبدیل شوید، برای انتشار بهار امسال برنامه ریزی شده است. این کتاب به خوانندگان راهنمای ساختن a برند با ارزش بالا در 12 ماه این امکان را به آنها می دهد تا از ارزش ویژه برند خود استفاده کنند تا بسیار مورد توجه، ارجاع و درآمد بالا قرار گیرند. علاوه بر این، او در مدار سخنر، ملی و بین المللی مشغول تحقق هدف خود برای ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به میلیون ها نفر خواهد بود.

اسکوایرز گفت: «من می‌خواهم به تعداد زیادی از مردم کمک کنم تا زنجیرهایی را که آنها را از زندگی مورد نظرشان بازمی‌دارد، رها کنند. “بیشتر مردم می دانند که همه چیز ممکن است، اما داست، وجود دارد که ما برای خودمان تعریف کرده ایم. گاهی اوقات باید برای خود داستان های جدیدی تعریف کنیم.»

اولین بار در GritDaily منتشر شد. اینجا را بخو،د.

اعتبار تصویر ویژه: ع، از ریوتارو سوکاتا. Pexels; متش،!


منبع: https://readwrite.com/ari-squires-ceo-of-profit-attraction-academy-went-from-a-jail-cell-to-managing-multi-million-dollar-،nds/