TryEngineering در حال توسعه طرح های درسی و فیلم ها است.
انتشار: آذر 17، 1403
بروزرسانی: 01 خرداد 1404

TryEngineering در حال توسعه طرح های درسی و فیلم ها است.



با تشکر از بودجه سخاوتمندانه از ON Semiconductor Foundation، TryEngineering با اعضای IEEE برای ایجاد چندین منبع جدید در مورد نیمه هادی ها برای مربیان مدارس راهنمایی همکاری کرده است. منابع شامل طرح درس، کتاب الکترونیکی و فیلم می باشد. این کمک هزینه همچنین برای ایجاد جلسات توسعه حرفه ای حضوری برای مربیان - که در سه مکان در ایالات متحده برگزار شد - پرداخت شد.

بنیاد بخشی از اونسمیبرنامه Giving Now. این شرکت که مقر آن در اسکاتسدیل، آریز است، یک تولید کننده نیمه هادی است که با فناوری های هوشمند قدرت و حسگر به ده ها هزار مشتری در چندین بازار خدمات ارائه می دهد. Onsemi بودجه فعالیت های آموزشی STEAM (علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی) را برای جوانان محروم در جوامع محروم که در سطح جه، فعالیت می کند، تامین می کند.

می گوید: «ما از داشتن شرکای مانند اونسمی که در اشتیاق ما برای الهام بخشیدن به دانش آموزان برای تغییر جهان به ،وان یک مهندس یا حرفه ای فناوری سهیم هستند، بسیار سپاسگزاریم». جیمی موش، فعالیت های آموزشی IEEE مدیر عامل کاری که ما با هم توسعه داده ایم توسط مربیان در سراسر جهان استفاده می شود تا راحت تر به دانش آموزان در مورد نیمه رساناها، میکروالکترونیک و موارد دیگر آموزش دهند.»

طرح درس ریزتراشه و کتاب الکترونیکی

را ساخت ریزتراشه طرح درس نحوه ایجاد یک تراشه با استفاده از مواد در دسترس کم هزینه را پوشش می دهد. شامل مقدمه ای برای فرآیند طراحی مهندسی و مروری بر اصطلاحات مورد استفاده در صنعت نیمه هادی.

این طرح دارای فعالیت های اکتشافی دیگری است که به آنها ماموریت می گویند تا دانش آموزان را با فناوری نیمه هادی آشنا کند. معلمان می توانند این مأموریت ها را به ،وان مجموعه ای از پروژه ها در یک دوره دو هفته ای تعیین کنند یا آموزش ها را متمایز کنند و فرصت هایی را برای کاوش بیشتر برای هر ،ی که علاقه مند به نیمه رساناها است فراهم کند.

تکمیل طرح درس جدید است ماجراهای ریزتراشه کتاب الکترونیکی که نحوه ساخت نیمه هادی ها را توضیح می دهد.

منابع ویدئویی جذاب

این کمک مالی همچنین برای ایجاد سه مصاحبه ضبط شده با اعضای IEEE که دارای تخصص در زمینه نیمه هادی هستند، حمایت مالی کرد. این سه ویدیو - بسته بندی الکترونیکی، صنعت نیمه هادی، و نیمه هادی چیست؟ - برای آشنایی دانش آموزان با اصطلاحات صنعتی مورد استفاده مهندسان طراحی شده است. ویدئوها می توانند مکمل طرح درس باشند یا به ،وان منابع مستقل عمل کنند.

یکی از ویدئوها شامل مصاحبه با کارکنان در مدارهای مجتمع اوزارک، یک شرکت خصوصی در فایت ویل، آرک، متعلق به منطقه 5 IEEE کارگردان مت فرانسیس. این شرکت در تکنیک های طراحی و مدل سازی و ابزارهای طراحی مدارهای مجتمع و سیستم های روی تراشه برای محیط های شدید تخصص دارد.

مصاحبه دیگری با کتی هرینگ هایاشی، یک عضو IEEE و منطقه 6 کارگردان او یک مشاور نرم افزار و یک مدرس علوم کامپیوتر در منطقه کالج اجتماعی سن دیگو و در کالج پالومار، در سن مار،، کالیفرنیا.

فرانسیس، یکی از اعضای ارشد IEEE، و تیمی از اعضای IEEE و کارشناسان نیمه هادی-استاماتیس دراگومانوس، لورنا گارسیا، و کیس کرک- محتوای ویدیویی را توسعه داد.

جلسات توسعه حرفه ای

جایزه Onsemi شامل بودجه برای ایجاد و ارائه جلسات توسعه حرفه ای حضوری برای معلمان در سراسر ایالات متحده بود. اولین جلسات فناوری برای معلمان در فینی، برگزار شد. فایتویل، آرک. و نیوبرانزویک، نیوجرسی

را گروه مهندسی برق دانشگاه ایالتی آریزونا میزب، جلسه اول اعضای هیئت علمی شرکت کنندگان را از دانشگاه بازدید ،د نانوفاب، یک مرکز پردازش و ساخت در مقیاس نانو.

در فایت ویل، معلمان از مدارهای مجتمع اوزارک بازدید ،د و در آنجا با مهندسان و فناوران ملاقات ،د. علاوه بر این، درس ساخت ریزتراشه در جلسات راه اندازی شد و اساتید فیلم ها را مشاهده ،د.

کاری که ما با هم توسعه داده ایم توسط مربیان در سراسر جهان استفاده می شود تا راحت تر به دانش آموزان در مورد نیمه رساناها، میکروالکترونیک و موارد دیگر آموزش دهند.» - Jamie Moesch، مدیر عامل IEEE Educational Activities

فرانسیس می گوید: «پانزده معلم مدرسه راهنمایی در آرکانزاس و میسوری درباره زنجیره تأمین نیمه رساناها یاد گرفتند و با برنامه های درسی هدایت شده، ویدیوهای جذاب و جدیدترین محتوا برای ک، های درس خود را ، ،د. ما از مدارهای مجتمع Ozark بازدید کردیم و در نهایت به طوفان فکری درباره آینده رسیدیم. گوش دادن به صحبت آنها در مورد بچه هایشان در خانه - و اینکه چگونه آنها می خواهند "این را دریافت کنند" - واقعاً قلب من را به خود مشغول کرد. این به من یادآوری کرد که می خواستم بدانم آن "رایانه های جادویی" در زم، که من در سن آنها بودم چگونه کار می ،د."

از شرکت کنندگان در نیوبرانزویک استقبال شد دانشگاه راتگرز، از آن بازدید کرد تاسیسات هسته ای نانوساختکه مهارت ها و قابلیت هایی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا بتوانند در صنعت نیمه هادی ها شغلی داشته باشند.

می گوید: «برنامه فناوری برای معلمان TryEngineering فرصت توسعه حرفه ای منحصربه فردی را برای مربیان ارائه کرد. دبرا گولیک، مدیر فعالیت های آموزشی IEEE برنامه های آموزش دانشجویی و آکادمیک. "،یب دسترسی به منابع جذاب و فرصت ملاقات با مهندسان IEEE و گشت و گذار در امکانات پیشرفته، این تجربه را به تجربه ای الهام بخش تبدیل کرد و معلمان توانستند آن را به ک، های درس خود بیاورند."

تامین مالی برای برنامه های اطلاع رس، بیشتر

در نتیجه تلاش های TryEngineering در سال جاری، برنامه Giving Now Onsemi حمایت مالی خود را برای سال آینده تمدید کرد.

فعالیت های آموزشی IEEE مفت، است که بخشی از بنیاد نیمه هادی ON باشد حمایت سخاوتمندانه 2 میلیون دلاری موش می گوید برای تأمین مالی برنامه های توسعه جه،.

معلمان مواد مورد نیاز خود را دریافت می کنند تا فعالیت ها را به ک، های درس خود بازگردانند و الهام بخش نسل بعدی مهندسان و فناوران باشند.

کارکنان و داوطلبان TryEngineering در حال همکاری هستند روز میدان محققان در دانشگاه ویسکانسین - مدیسون برای توسعه یک بازی که چالش های پیش روی صنعت نیمه هادی ها را شبیه سازی می کند. بازیکنان می توانند در حین بازی در مورد فناوری و زنجیره تامین اطلاعات ،ب کنند.

می گوید: «ما در حال حاضر چنین فرصتی باورن،ی داریم تا با اطلاعاتی درباره مسیرهای شغلی موجود در صنعت نیمه رسانا، به جمعیت هایی که به طور سنتی کم خدمت هستند دسترسی پیدا کنیم.» جنیفر فونگ، مدیر فعالیت های آموزشی IEEE آموزش مداوم و توسعه ،ب و کار. این فرصت اقتصادی بیشتری را برای افراد بیشتری ایجاد می کند.

از آنجایی که IEEE رویکردی جامع برای توسعه نیروی کار نیمه هادی اتخاذ می کند، که با برنامه های پیش دانشگاهی شروع می شود و با مدارک ،د برای ،، که مدرک چهار ساله ندارند ادامه می یابد. [as well as] چارچوب های مهارت ها و شایستگی ها برای مشاغل فنی، دوره های آموزشی و موارد دیگر، ما بیشترین تأثیر را از طریق مشارکت خواهیم داشت. من تمرکز اونسمی را برای اطمینان از اینکه بچه ها را زودتر درگیر می کنیم تا نیروی کار مورد نیاز برای آینده را داشته باشیم، تحسین می کنم.»

محتوا را می توان در وب سایت TryEngineering یافت بخش نیمه هادی ها.



منبع: https://spect،.ieee.org/ieee-tryengineering-onsemi-grant