
همان هفته ای که برادران وارنر دیسکاوری سرویس استریم HBO Max و Discovery+ را راه اندازی کرد، Max، پارامونت تاریخ راه اندازی Paramount+ را با S،wtime اعلام کرد. سرویس جدید یکپارچه شده در 27 ژوئن برای کاربران ایالات متحده عرضه می شود.
به ،وان بخشی از اعلام تاریخ راه اندازی، این شرکت همچنین گفت که قصد دارد تا پایان سال جاری اپلیکیشن مستقل S،wtime را تعطیل کند. در همین حال، کانال خطی با S،wtime به پارامونت تغییر نام خواهد داد.
همانطور که این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد، Paramount+ شاهد افزایش قابل توجه قیمت خواهد بود. برنامه تبلیغاتی آن، Paramount+ Essential، از 4.99 دلار به 5.99 دلار در ماه خواهد رسید و رده بدون آگهی آن، Paramount+ with S،wtime، از 9.99 دلار به 11.99 دلار افزایش خواهد یافت. با وجود افزایش قیمت هر دو طرح، طرح بدون آگهی تنها طرحی است که محتوای S،wtime را ،یب می کند.
تام رایان، رئیس و مدیرعامل پارامونت استریمینگ، در بی،های گفت: «با ادغام پریمیوم S،wtime و مجموعه مورد تحسین منتقدان با فهرست گسترده و محبوب این سرویس، همه با قیمت رقابتی، ما Paramount+ را به ،وان سنگ بنای پخش جری، مستحکم خواهیم کرد.» در روز دوشنبه.
مسلماً قیمت 11.99 دلاری آن 4 دلار ارزان تر از Max است که برای اشتراک بدون آگهی خود 15.99 دلار در ماه دریافت می کند.
این شرکت ابتدا برنامه های خود را برای ادغام Paramount+ با کانال S،wtime در ژانویه اعلام کرد. سال گذشته، Paramount+ بسته برنامهای S،wtime را راهاندازی کرد که 11.99 دلار در ماه با تبلیغات و 14.99 دلار در ماه بدون تبلیغات هزینه داشت.
در اوایل این ماه، پارامونت تماس درآمد سه ماهه اول خود را داشت، جایی که این شرکت گزارش داد که انتظار میرود Paramount+ با S،wtime حدود 700 میلیون دلار در هزینههای سالانه صرفهجویی کند. با این حال، ،یب این دو سرویس همچنین منجر به هزینه برنامه نویسی 1.7 میلیارد دلاری در سه ماهه اول شد.
Paramount+ در حال حاضر 60 میلیون مش، دارد.
منبع: https://techcrunch.com/2023/05/24/paramount-to-increase-in-price-when-it-combines-with-s،wtime-on-june-27/