دسته‌ها
اخبار

یک آی‌پد نسل نهم را با قیمت 270 دلار، پایین‌ترین قیمت تا کنون، خریداری کنید


آیپد 10.2 اینچی اپل 2021

اپل به تازگی نسل دهم آی‌پد جدید خود را ماه گذشته معرفی کرد که قیمتی بالاتر از مدل قبلی نسل نهم دارد. اکنون آی‌پد قبلی با قیمت پایین‌ترین قیمت، فقط 270 دلار به فروش می‌رسد.

آی‌پد ۲۰۲۱ که به‌،وان آی‌پد نسل نهم یا آی‌پد ۱۰.۲ اینچی نیز شناخته می‌شود، تبلت سطح پایه اپل است. دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 10.2 اینچی، وای فای 5 (802.11ac)، دوربین پشتی 8 مگاپی،لی، دوربین جلوی 12 مگاپی،لی و بلند،ای استریو است. درست مانند iP،ne SE، یک دکمه فیزیکی هوم دارد که شامل حسگر Touch ID برای احراز هویت بیومتریک است. آی‌پد مجهز به تراشه A13 Bionic است که در آیفون 11 و نسل دوم آیفون SE نیز استفاده شده است.

بهترین iPad ارزان قیمت

آمازون

269.99 دلار
329.00 دلار 18% صرفه جویی کنید

از آنجایی که این ارزان‌ترین آی‌پدی است که اپل در حال حاضر می‌فروشد، نقاط ضعفی نیز وجود دارد. شاید آزاردهنده ترین پورت باشد – این مدل به جای کانکتور USB Type-C که در iPad، Mac و بسیاری از دستگاه های جدیدتر یافت می شود، از کانکتور لایتنینگ برای شارژ و انتقال داده استفاده می کند. اگر کاملاً در ا،یستم آیفون هستید، ممکن است مشکل بزرگی نباشد، زیرا آیفون‌ها دارای یک پورت هستند، اما قابلیت همکاری با سایر دستگاه‌ها را آزاردهنده‌تر می‌کند. این مدل همچنین فقط از قلم اپل نسل اول پشتیب، می کند.

اگر می‌تو،د با پورت لایتنینگ و سایر محدودیت‌ها کنار بیایید، آی‌پد 10.2 اینچی همچنان تبلتی عالی برای مرور وب، پخش رسانه‌ها، بازی‌ها و کار بهره‌وری است. هنوز یک ا،یستم غنی از کیس، صفحه کلید و سایر لوازم جانبی، از جمله لوازم جانبی خود اپل وجود دارد صفحه کلید هوشمند و مداد سیب. این تبلت همچنین احتمالاً چندین سال دیگر به‌روزرس،‌های iPadOS را دریافت می‌کند – این نسل نهم است و به‌روزرس، امسال iPadOS 16 همچنان از مدل نسل پنجم پشتیب، می‌کند.




منبع: https://www.،wtogeek.com/849834/get-a-9th-gen-ipad-for-270-the-lowest-price-yet/