دسته‌ها
اخبار

یکی از بهترین معاملات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری 150 دلار تخفیف برای Pixel 6A دارد


این داستان بخشی از راهنمای هدیه، مجموعه ما در طول سال از بهترین ایده های هدیه.

جدیدترین در سری گوشی های پی،ل گوگل، سری پی،ل 7، ماه گذشته وارد قفسه ها شد. با این حال، اگر نمی‌خواهید در حال حاضر مقدار زیادی پول بر روی یک تلفن از دست بدهید، یک معامله فوق‌العاده روی آن وجود دارد. پی،ل 6A. این نیز یک معامله کم سابقه است. پیش از سایبر دوشنبه، گوگل ۱۵۰ دلار تخفیف برای پی،ل ۶A قفل‌شده ارائه می‌دهد، بنابراین می‌تو،د همین الان با قیمت ۲۹۹ دلار یکی را انتخاب کنید.

با این حال، انقضای مشخصی برای این پیشنهاد وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان گفت که چه مدت در دسترس خواهد بود. و با پایان یافتن جنون ،ید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، ما شک داریم که برای مدت طول، تری ادامه پیدا کند. اگر می‌خواهید از این صرفه‌جویی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم سفارش خود را زودتر تحویل بگیرید.

این گوشی مقرون به صرفه با داشتن صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED، تراشه Titan M2، پردازنده Google Tensor، سیستم عامل اندروید گوگل، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، مطمئناً هزینه های زیادی را ارائه می دهد. به همین دلیل نام آن را گذاشته ایم بهترین گوشی اندرویدی زیر 500 دلار در حال حاضر در بازار

تلفن Pixel 6A گوگل با نمادهای برنامه در صفحه اصلی

این قرارداد Cyber ​​Monday یکی از بهترین هایی است که برای تلفن پیدا می کنید.

لیزا ادیسیکو/CNET

دوربین 12.2 مگاپی،لی ممکن است یک پله پایین‌تر از دوربین پی،ل 6 باشد. اما هنوز هم نسبت به قیمت دوربین فوق‌العاده‌ای است و به ابزارهایی از جمله پاک‌کن جادویی، حالت حرکتی و حالت پرتره مجهز است.

این گوشی بسته به نحوه استفاده شما با یک بار شارژ می تواند بیش از 24 ساعت دوام بیاورد. باتری تطبیقی ​​است و می‌آموزد از کدام برنامه‌ها بیشتر استفاده می‌کنید، که می‌تواند با تلف ن، عمر باتری برای برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌کنید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. این گوشی دارای استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار است، بنابراین گوشی شما باید در ا،ر محیط ها و شرایط ایمن باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این تلفن، ترجمه زنده است که به شما کمک می‌کند علائم، زیرنویس‌های ویدیویی زنده و چت‌ها و پیام‌های خصوصی را به حدا،ر ۵۵ زبان ترجمه کنید. با قیمت 299 دلار، این یک گوشی قوی است که ارزش بررسی را دارد.

فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری 2022

در حال حاضر به دنبال بهترین فروش و معاملات هستید؟ پوشش کامل ما را بررسی کنید:


منبع: https://www.cnet.com/deals/one-of-the-best-black-friday-and-cyber-monday-deals-is-150-off-the-pixel-6a/#ftag=CAD590a51e