دسته‌ها
اخبار

کامپیوتر کوچک خود را با این مادربرد بسازید


جیسون فیتزپاتریک / How-To Geek

ساختن مینی کامپیوتر شخصی خود در حال حاضر امکان پذیر است، اما هنوز به دلیل اندازه خنک کننده های CPU، کارت های گرافیک و سایر قطعات محدود هستید. اکنون، ASRock یک مادربرد عالی برای ساخت رایانه های شخصی کم مصرف و فشرده دارد.

ASRock که طیف وسیعی از محصولات تجاری را تولید می کند، مادربردی را عرضه کرده است که با پردازنده N100 اینتل از قبل بسته بندی شده است. ممکن است آنقدر قدرتمند نباشد – N100 در حال حاضر پایین‌ترین CPU لپ‌تاپ اینتل است. با این حال، شما یک ساختار جمع و جور دریافت می کنید، و گزینه های اتصال زیادی دارد تا بتو،د کامپیوتر کوچک خود را همانطور که می خواهید بسازید.

ASRock

شاید بپرسید چقدر کوچک است؟ این یک مادربرد Mini-ITX با یک اسلات DIMM برای یک قطعه رم، یک جک ورودی DC یکپارچه، تعداد زیادی ،وجی نمایشگر و یک اسلات PCIe x1 است. این مقدار زیادی نیست، اما با توجه به اینکه قبلاً با بسیاری از موارد مورد نیاز شما، مانند CPU و یک GPU یکپارچه ارائه می شود، فقط باید رم، فضای ذخیره سازی، قرار دادن آن را در داخل یک کیس کوچک و وصل کنید. سپس آن را وصل کنید. ، فقط آن را تنظیم کنید، و شما طلایی هستید.

می‌تو،د آن را در یک کیف Mini ITX ساده قرار دهید و کامپیوتر کوچک خود را زنده کنید، که شما را از انجام کارهای اساسی مانند مرور وب و حتی انجام برخی کارهای سبک راهنمایی می‌کند. اطلاعات قیمت و در دسترس بودن هنوز در دسترس نیست.

منبع: لیلیپوتینگ




منبع: https://www.،wtogeek.com/892398/build-your-own-tiny-pc-with-this-motherboard/