دسته‌ها
اخبار

چگونه The Flash مایکل کیتون را به Bat-Action بازگرداند؟


در میان اعتصاب طول، WGA– رفتن به هفته چهارم، و قوی در مورد آن!—به نظر می رسد که بسیاری از استودیوها در مورد صحبت ، مردد هستند نمایش های آینده. ورقه های زیادی اینجا و آنجا در مورد بازیگران و فیلم های تمام شده وجود دارد، اما به نظر واضح است که تا زم، که انجمن تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون به میز WGA می آید تا نسبتاً چانه بزند، اخبار زیادی قرار نیست اتفاق بیفتد. ما هنوز چند ذره گنج مدفون داریم، اگر می‌تو،د اسپوی، را حفر کنید، حفاری کنید!

چه ،ی باید Doctor Doom جدید باشد؟ io9 انتخاب می کند


مورتال کامبت 2

THR گزارش می دهد که تاتی گابریل در حال “مذاکرات نهایی” برای بازی در نقش جید است مورتال کامبت 2.


G،stbusters: Fire،use

طی مصاحبه اخیر با برخورد دهندهسیگورنی ویور فاش کرد که از او خواسته نشده بود که نقش خود را در نقش دانا بارت در دنباله ای که در حال حاضر ،وان نشده است، بازی کند. G،stbusters: Afterlife.


ملکه مری

مطابق با تنوع، Vertical حقوق توزیع ایالات متحده را به دست آورده است ملکه مری، فیلم ترسناک دوره جدید از دراکولا ناگفته کارگردان، گری شور. این فیلم که در هالووین سال 1938 اتفاق می‌افتد، «وقایع مرموز و خشونت‌آمیز مربوط به سفر یک خانواده و چگونگی پیوند سرنوشت آن‌ها با خانواده‌های دیگر در کشتی‌های اقیانوس پیما را به تصویر می‌کشد». آلیس ایو، جوئل فرای، نل هادسون، ویلیام شاکلی و لنی راش به ایفای نقش پیوسته اند.


فلش

یک جدید فلاش featurette درباره بازگشت مایکل کیتون به ،وان بتمن بحث می کند.

فلش: بتمن باز می گردد! فیچرت


Transformers: Rise of the Beasts

پارامونت سه اسپات تلویزیونی دیگر برای آن منتشر کرده است Transformers: Rise of the Beasts.

TRANSFORMERS RISE OF THE BEASTS اسپات تلویزیونی رسمی جدید HD “DIE FIGHTING”

قهرمانان به هر شکلی هستند. #ترانسفورمرز #RiseOfTheBeasts

S، تلویزیون رسمی Transformers: Rise of the Beasts HD – “Calling All Autobots”


Jur،ic Shark 3: Seavenge

،ه ژوراسیک برای یک ماجراجویی دیگر در تری، برای Seavenge، در 13 ژوئن به VOD می آید.

JURASSIC SHARK 3: Seavenge – تری، رسمی


ازدحام

مربوطه، ضرب الاجل گزارش می دهد که CW حقوق ایالات متحده را ،یداری کرده است ازدحام8 ،متی «اکو تری،» از آلمان که در آن «دشمن ناشناخته از اعماق دریا به دلیل رفتار بی‌ملاحظه اقیانوس‌ها به عقب حمله می‌کند». اگرچه تاریخ پخش هنوز تعیین نشده است، شما تشویق می‌شوید از این کلیپ از اولین اپیزود لذت ببرید که در آن گونه های مختلفی از نهنگ ها برای خوردن مشتریان یک تور قایق، بی شباهت با یکدیگر متحد می شوند حوادث واقعی سال های اخیر.


Star Trek: Strange New Worlds

در گفتگو با مجله SFX (از طریق کتاب کمیک) آکیوا گلدزمن به من پیشنهاد داد بیشتر تعجب پیشتازان فضا وارد جهان های جدید عجیب و غریب‘ آینده عرشه های پایین کراس اوور بیش از حد انتظار

من به همان اندازه که در مورد عبور از ج، زم، سریال های دیگر بحث می کنیم، بی بند و بار هستم. من از آن لذت می برم. من فکر می‌کنم قانون ما همیشه این است که نمی‌توان فقط به طرفداران خدمات داد – که به این م،ا نیست که ما عاشق خدمات رس، به طرفداران نیستیم، بلکه باید یک داستان سرایی واقعی نیز وجود داشته باشد. که فکر می کنم تعدادشان زیاد باشد. ما با انجام این کار زمان بسیار خوبی را سپری کردیم و با خانواده بزرگمان از برنامه دیگر، چه در دوربین و چه در خارج از آن، کار کردیم. و البته جاناتان فریکز آن را کارگرد، کرد. بنابراین از بسیاری جهات این یک است پیشتازان فضا دیگ ذوب، آن ،مت و موارد دیگر نیز وجود دارد، اما من نمی توانم آن را ،اب کنم…


فوتوراما

برخورد دهنده خلاصه ای رسمی برای فصل یازدهم دارد فوتوراما

پس از یک وقفه کوتاه ده ساله، فوتوراما پیروزمندانه از لوله برودتی ،یده است، بازیگران اصلی و روح طنز آن دست نخورده است. ده ،مت کاملاً جدید فصل یازده برای همه چیزهایی دارد. بینندگان جدید می‌توانند این سریال را از اینجا دریافت کنند، در حالی که طرفداران طول، مدت به رازهای چندین دهه پی خواهند برد – از جمله تحولات داستان عشق حماسی فرای و لیلا، محتویات مرموز جعبه ، نیب،، تاریخچه مخفی. ربات شیط، بابا نوئل، و محل اختفای بچه قورباغه های کیف و امی. در همین حال، یک بیماری همه گیر کاملاً جدید در شهر وجود دارد زیرا خدمه در حال بررسی آینده وا،ن ها، بیت کوین، فرهنگ لغو و پخش تلویزیون هستند.


ریوردیل

در جای دیگر، ریوردیل جشن هالووین – دوباره – در خلاصه داستان “هالووین II” که در 7 ژوئن پخش می شود.

هالووین در ریوردیل – ورونیکا (کامیلا مندز) پس از اطلاع از اینکه ریوردیل هالووین را آنطور که در لس آنجلس انجام می‌داد جشن نمی‌گیرد، تصمیم می‌گیرد میزبان یک نمایش ارواح باشد. بتی (لیلی راینهارت) از شب‌نشینی‌اش با آرچی (کی‌جی آپا) و رجی (چار، ملتتون) نهایت استفاده را می‌برد و جوگهد (کول اسپروس) در یک راز در ریوردیل کشف بزرگی می‌کند. مادلین پچ، مدچن آمیک، کیسی کات، ونسا مورگان و درو ری تانر نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. رونالد پل ریچارد این ،مت را کارگرد، کرد که توسط فلیسیا هو (#711) نوشته شد. تاریخ پخش اصلی 6/7/2023.

[[KSiteTV]


خانه اژدها

تنظیم فیلم از فصل دوم خانه اژدها یک تکیه گاه بزرگ CGI را نشان می دهد که گمان می رود سر بریده اژدها باشد، ملیس.


Fallout

همچنین چند ع، جدید از این مجموعه داریم Fallout سریال های تلویزیونی در آمازون


تهاجم مخفی

نیک فیوری در یک تری، جدید به هلیکوپتر درموت مو،ونی با راکت انداز شلیک می کند. تهاجم مخفی.

تری، HD Secret Invasion Marvel (Disney+) Fight – Samuel Jackson، Emilia Clarke


ژاکت زرد

در نهایت، بازماندگان ممکن است یا ممکن است در تری، «Storytelling»، آ،ین فصل دوم، برای بهبود زندگی تلخ خود قرب، جدیدی برای Wilderness انجام ندهید. ژاکت زرد.

آ،ین فصل تبلیغی «داستان سرایی» (HD) Yellowjackets 2×09


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/michael-keaton-batman-the-flash-transformers-star-trek-1850459725