دسته‌ها
اخبار

چگونه رویداد فضایی توییتر DeSantis با پخش زنده گذشته مقایسه می شود


چند ساعت پس از اعلام فرماندار ران دیسانتیس مبنی بر نامزدی ریاست جمهوری خود در توییتر در روز چهارشنبه، شرکت کنندگان در این رویداد صوتی این موفقیت را جشن گرفتند.

دیوید ،س، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز که گفتگوی توییتری را مدیریت می‌کرد، اعلام کرد این “بزرگترین اتاقی است که تا به حال در رسانه های اجتماعی برگزار شده است.” پس از آن، آقای دیسانتیس، یک جمهوری‌خواه فلوریدا، در یک مصاحبه پاد،ت گفت که فکر می‌کند تا اوا، همان روز «احتمالاً بیش از 10 میلیون نفر» این رویداد را که فضای توییتر نامیده می‌شود، یا ضبط‌شده‌ای از آن را «تماشا خواهند کرد».

آنها در هر دو مورد اشتباه ،د.

با توجه به معیارهای توییتر، رویداد صوتی – که در ابتدا با بیش از 20 دقیقه نقص فنی قبل از راه اندازی مجدد خدشه دار شد – بیش از 300000 شنونده همزمان یا ،، که همزمان با اعلام آقای DeSantis در آن کوک می شدند جمع آوری کرد. بر اساس اعداد توییتر، تا روز پنجشنبه، 3.4 میلیون نفر به Space یا ضبط شده آن گوش داده اند.

این ارقام کمتر از 10 میلیون نفر بود و در مقایسه با پخش زنده گذشته، «بزرگترین اتاقی بود که تا به حال در رسانه های اجتماعی برگزار شده است».

در نظر بگیرید که یک رویداد زنده فیس بوک در سال 2016، که در آن دو کارمند BuzzFeed در حال گذاشتن نوارهای ،تیکی دور یک هندوانه تا زم، که منفجر شود، طراحی شد. بیش از 800000 بیننده همزمان و در مجموع پنج میلیون بازدید در چند ساعت پس از پایان آن. پخش زنده یک زرافه باردار در یوتیوب در سال ۲۰۱۷ روزانه پنج میلیون بیننده داشت.

رویداد با آقای DeSantis حتی به دلیل پخش زنده صوتی قبلی در توییتر کمرنگ شد. ماه گذشته، بیش از سه میلیون نفر در یک نقطه به طور همزمان گوش دادند به مصاحبه ایلان ماسک، مالک توییتر، توسط یک خبرنگار بی بی سی در فضای توییتر، طبق اعداد این شرکت. آ ضبط آن فضا گفت که 2.6 میلیون شنونده در نهایت “کوک شده اند”. (تویتر تفاوت بین تعداد شنوندگان همزمان و شکل “تنظیم شده” را توضیح نداد.)

برایان ویزر، تحلیلگر رسانه ای قدیمی که مدیسون و وال، یک شرکت مشاوره استراتژیک را اداره می کند، می گوید: «اجرا ، چند صد هزار نفر به انجام کاری برای چند دقیقه کار چندان مهمی نیست. من کاملاً مطمئن نیستم که استفاده از توییتر برای اعلام کمپین ریاست جمهوری تأثیرگذارترین محیط باشد، اگرچه شاید توییتر بتواند به آن تبدیل شود.»

تعیین میزان دسترسی و مخاطبان اعلامیه آقای دیسانتیس در توییتر بسیار مهم است، زیرا این رویداد آنلاین به ،وان روشی مدرن برای ایجاد اعلامیه‌های سیاسی، دور زدن رسانه‌های سنتی مانند اخبار کابلی و تلویزیون شبکه‌ای معرفی شده بود. با این حال، اعداد اولیه از توییتر این سوال را ایجاد می کند که آیا نامزدهای ریاست جمهوری می توانند رسانه های سنتی را برای اطلاعیه های تبلیغاتی بزرگ خود نادیده بگیرند.

اگرچه تلویزیون به طور کلی به همان رقمی که یک دهه پیش انجام می داد نمی رسد، برخی رویدادهای سیاسی که به صورت زنده پخش می شوند هنوز مخاطبان زیادی را جذب می کنند. به گفته نیلسن، برای مثال، هنگامی که پرزیدنت بایدن در 7 فوریه سخنر، خود در مورد وضعیت اتحادیه را ایراد کرد، این سخنر، برای 27.3 میلیون نفر در حال تماشای 16 شبکه تلویزیونی به صورت زنده پخش شد.

در یک ایمیل، آقای ،س گفت که ادعای او مبنی بر اینکه فضا با آقای دیسانتیس “بزرگترین اتاقی است که تا کنون” بوده، از سوی یک مهندس توییتر آمده است. او گفت که پخش‌های زنده دیگری را که همان صدا را با Space اصلی به اشتراک می‌گذارند، شمارش کرده است.

آقای ،س گفت: “من برای تجزیه و تحلیل دقیق تر درخواست کرده ام، اما آنها در حال حاضر کمی مشغول هستند.”

آقای ماسک و نمایندگان آقای DeSantis که با حضور در فا، نیوز فضای توییتر او را دنبال ،د، به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این بدان م،ا نیست که استفاده از رسانه های اجتماعی برای اعلان های سیاسی نمی تواند قدرتمند باشد. آقای ویزر گفت که با این همه پراکندگی رسانه‌ای که اتفاق می‌افتد، هیچ سکوی وحدت‌بخشی وجود ندارد و کیفیت مخاطب اغلب عاملی انگیزشی برای سیاستمداران است. او گفت شاید هدف آقای دیسانتیس دستیابی به ا،ر مردم نبود، بلکه دستیابی به ،، بود که به بهترین وجه متقاعد می شدند که به او کمک مالی کنند یا به انتشار پیام او کمک کنند.

مقایسه میزان دسترسی رسانه های اجتماعی با برنامه های تلویزیونی نیز می تواند دشوار باشد. یک نمای «منحصر به فرد» در رسانه های اجتماعی نشان دهنده هر حساب فردی است که از یک پست یا محتوای دیگر بازدید می کند، نه تعداد دفعاتی که از آن بازدید می شود. چنین دیدگاه‌هایی ،وماً از سوی انسان‌ها نمی‌آیند، زیرا ممکن است فعالیت ربات‌ها درگیر باشد، و نشان نمی‌دهد که بیننده برای نیم ث،ه یا نیم ساعت کوک کرده است. آقای ویزر گفت، در مقابل، رتبه‌بندی تلویزیون نشان‌دهنده میانگین تعداد بینندگان در یک دوره طول،‌تر است.

توییتر همچنین تفاوت در نحوه شمارش شنوندگان در پخش زنده خود و ،، که به ضبط‌های فضای توییتر گوش داده‌اند را توضیح نمی‌دهد.

راس بنز، تحلیلگر ارشد گفت: «دسترسی به توییتر مصنوعی است: مردم سریع‌تر وارد و خارج می‌شوند، احتمالاً در حال تماشای دستگاه تلفن همراهی هستند که به اندازه یک تلویزیون بزرگ در جلب توجه مردم مؤثر نیست». با Insider Intelligence که ویدئوهای دیجیتال، تلویزیون و جریان را پوشش می دهد.

پس از پایان کار توییتر اسپیس در روز چهارشنبه با آقای دسانتیس، رسانه‌های سنتی مشکلات فنی این رویداد را مورد تمس، قرار دادند. وقتی آقای دیسانتیس در فا، نیوز ظاهر شد، تری گودی، مجری برنامه، با کنایه گفت: “فا، نیوز در طول این مصاحبه ،اب نمی شود.” این بخش نزدیک به دو میلیون بیننده جذب کرد.

روز پنجشنبه، آقای DeSantis همچنین سعی کرد مشکلات فنی فضای توییتر را روشن کند. کمپین او ایمیل هایی برای جمع آوری کمک های مالی ارسال کرد و تی شرت هایی را به نمایش گذاشت که در آن نوشته شده بود که نامزد ریاست جمهوری «اینترنت را ش،ته است».

نیک، نهاماس و جان کوبلین گزارش کمک کرد




منبع: https://www.nytimes.com/2023/05/25/technology/ron-desantis-twitter-،es-live-stream.html