دسته‌ها
اخبار

چگونه اینستاگرام را به صورت رایگان از حالت انسداد خارج کنیم


49% پس انداز: اینستاگرام را از هر مک، با ExpressVPN رفع انسداد کنید. اشتراک یک ساله برای ExpressVPN(در یک برگه جدید باز می شود) به قیمت 81.38 پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — 49 درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است.


یک لحظه تصور کنید که به اینستاگرام دسترسی ندارید. جهان از چرخش باز می ایستد، درست است؟ ما می د،م که این یک فکر ترسناک است، اما واقعا ممکن است اتفاق بیفتد.

اینستاگرام ممکن است یکی از محبوب‌ترین سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان باشد، اما برخی از کشورها دسترسی را مسدود می‌کنند زیرا ،ت‌هایشان می‌خواهند تصاویر به اشتراک گذاشته شده را کنترل کنند. بسیاری از دفاتر و مدارس نیز ممکن است دسترسی به اینستاگرام را مسدود کنند و بسته به محل زندگی شما، ویژگی موسیقی اینستاگرام ممکن است کاملاً کاربردی نباشد. تنها راه دور زدن این محدودیت‌ها با استفاده از VPN است.

VPN ها می توانند با اجرای داده های شما از طریق یک تونل رمزگذاری شده، مخفی ، آدرس IP واقعی شما و اتصال شما به یک سرور امن در مک، دیگر، پلتفرم ها و خدمات آنلاین را رفع انسداد کنند. این فرآیند سایت‌هایی مانند اینستاگرام را فریب می‌دهد تا فکر کنند از یک مکان تأیید شده به آن متصل می‌شوید. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در واقع بسیار سریع و آسان است:

  1. برای VPN ثبت نام کنید

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در مک، که از اینستاگرام پشتیب، می کند متصل شوید

  4. از هر کجای دنیا به اینستاگرام متصل شوید

ExpressVPN به دلیل سرعت اتصال چشمگیر، رمزگذاری قدرتمند، برنامه و رابط بصری، پشتیب، زنده قابل اعتماد و حدا،ر پنج اتصال همزمان، بهترین انتخاب برای دور زدن محاصره های آنلاین است. ExpressVPN همچنین دارای یک سیاست حفظ حریم خصوصی قوی است که کاملاً حیاتی است. این است که مطمئن می شود داده های شما همیشه امن باقی می مانند.

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN(در یک برگه جدید باز می شود) به قیمت 81.38 پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — 49 درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح همچنین شامل یک سال پشتیبان گیری ابری نامحدود رایگان و 30 روز ضمانت بازگشت پول است. با استفاده از ضمانت بازگشت وجه، می‌تو،د اینستاگرام را رفع انسداد کنید و پس از بازگشت به مک، با دسترسی به اینستاگرام، سرمایه خود را بازیابی کنید. این ترفند به این م،ی است که می تو،د بدون پرداخت پول نقد خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام را به صورت رایگان با ExpressVPN رفع انسداد کنید.




منبع: https://mashable.com/uk/deals/،w-to-unblock-instagram