دسته‌ها
اخبار

پخش زنده IPL 2023: نحوه تماشای رایگان لیگ برتر هند


کریکت یک ورزش تفرقه انگیز است. برخی از دنبال کنندگان اختصاصی انواع ورزش ها نمی توانند جذابیت را درک کنند. و سپس متعصبان کریکت هستند که هر شکلی از بازی را با اشتیاق بی نظیر دنبال می کنند.

IPL ممکن است نقطه ای شیرین برای هر دو اردو باشد. این چیزی برای همه دارد، و برای سال 2023 بازگشته است.

IPL چیست؟

لیگ برتر هند (IPL) یک تورنمنت کریکت T20 مردان است که برای اولین بار در سال 2008 برگزار شد. از زمان آغاز به کار، به سرعت به یکی از محبوب ترین رویدادهای ورزشی در تقویم تبدیل شد و هر ساله ستارگان زیادی در آن شرکت می کنند.

IPL 2023 چه زم، است؟

پس از چند سال اختلال مرتبط با کووید، IPL برای شانزدهمین فصل خود بازگشته است. لیگ از 31 مارس آغاز می‌شود و مسابقات منظم در 12 مکان در هند تا 21 مه برگزار می‌شود. سپس تیم‌ها در مسابقات مقدماتی و حذفی با هم دیدار خواهند کرد و فینال آن در 28 می برگزار می‌شود.

آیا می تو،د IPL را به صورت رایگان پخش کنید؟

JioCinema همه بازی‌های فصل IPL 2023 را به صورت رایگان نشان می‌دهد، اما تنها در صورتی می‌تو،د به این سرویس متصل شوید که در هند زندگی کنید. مگر اینکه به VPN مجهز شده باشید.

تنها راه دسترسی به سیستم عامل های پخش جه، از خارج از کشور استفاده از VPN است. با یک سرویس سازگار با جریان، می تو،د به راحتی IPL را به صورت رایگان در JioCinema تنها در چند مرحله ساده تماشا کنید:

  1. برای یک VPN سازگار با جریان ثبت نام کنید

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در هند متصل شوید

  4. از سینما جیو دیدن کنید(در یک برگه جدید باز می شود)

  5. IPL را به صورت رایگان در JioCinema تماشا کنید

ا،ر بهترین VPN ها برای پخش رایگان نیستند، اما ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. با استفاده از این تضمین‌ها، می‌تو،د بدون پرداخت پول نقد، پخش زنده IPL را تماشا کنید.

بهترین VPN برای پخش IPL چیست؟

ExpressVPN(در یک برگه جدید باز می شود) به دلیل سرعت اتصال قوی، سطوح قدرتمند رمزگذاری، برنامه های کاربردی برای همه سیستم عامل ها، پنج بار ورود چندگانه و پشتیب، مفید از مشتری، احتمالاً بهترین سرویس برای پخش زنده IPL است. همچنین دارای یک سیاست حفظ حریم خصوصی قوی است.

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN(در یک برگه جدید باز می شود) به قیمت 84.06 پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — 49 درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح با تخفیف شدید همچنین شامل یک سال پشتیبان گیری رایگان ابری نامحدود و 30 روز ضمانت بازگشت پول است. می تو،د برای تماشای IPL ثبت نام کنید و سپس سرمایه خود را با ضمانت برگشت پول بازیابی کنید. این بدان م،است که شما می تو،د IPL را به صورت رایگان از هر کجای دنیا تماشا کنید.

پخش زنده IPL به صورت رایگان با یک VPN سازگار با جریان.

کجا دیگری می تو،د IPL را در سال 2023 تماشا کنید؟

طرفداران می‌توانند بازی‌های IPL را در سال 2023 روی تعدادی از پلتفرم‌ها به صورت زنده تماشا کنند:

نحوه تماشای IPL در ایالات متحده

نحوه تماشای IPL در هند

نحوه تماشای IPL در ،ستان

نحوه تماشای IPL در استرالیا




منبع: https://mashable.com/uk/deals/ipl-live-stream-for-free