دسته‌ها
اخبار

نوآوری جدید مرسدس بنز خودروهای برقی، دیواری بر عملکرد خودروی شماست


تسلا تنها برند خودرویی نیست که از شما می‌خواهد برای باز ، قابلیت‌های موجود خودرویتان هزینه بیشتری بپردازید. مانند آستانه مشاهده می کند، مرسدس دارد معرفی کرد اشتراک سالانه 1200 دلاری “افزایش شتاب” که عملکرد EQE و EQS را در انواع سدان و SUV استاندارد آنها بهبود می بخشد. هزینه سالانه را بپردازید و زمان شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت شما 0.8 تا 1 ث،ه به لطف اوج ،وجی موتور و افزایش گشتاور افزایش می یابد.

مرسدس به سرعت توضیح می دهد که این یک تغییر نرم افزاری است. به عبارت دیگر، شما برای به دست آوردن عملکردی که ماشین شما قبلاً می توانست از عهده آن برآید، هزینه می کنید. در حالی که شما هنوز ارزش بیشتری نسبت به صندلی های گرم کن 18 دلاری BMW در ماه دارید، زم، که این خودروها از قبل گران هستند و مدل های سریع تری دارند که فقط نیاز به یک بار هزینه دارند، حرکت عجیبی است. چرا یک EQS 450 با افزودنی شتاب ب،ید در حالی که یک EQS 580 سریعتر خواهد بود و راحتی موجودات بیشتری را در معامله گنجانده است؟

این خودروساز آلم، اولین ،ی نیست که برای عملکرد بیشتر هزینه اضافی دریافت می کند. تسلا مدت‌هاست که از مشتریانش خواسته است تا برای پیشرفته‌ترین کمک‌های راننده خود هزینه کنند. برای مدتی، برای باز ، ظرفیت باتری، از ،یداران ورودی مدل S نیز مبلغی ممتاز دریافت کرد. و اگر تمایل بیشتری به موتورسیکلت دارید، Zero برای به حدا،ر رساندن قدرت SR 2022 نزدیک به 1800 دلار می خواهد. البته تفاوت این است که این ،یدها هنوز یکبار هستند که مرسدس از شما می خواهد که برای عمر ماشین هزینه کنید.

استراتژی ،ب و کار مشخص است. همانطور که با تغییر عمومی دنیای فناوری به سمت خدمات اشتراک، مرسدس امیدوار است که یک جریان ثابت درآمد از مشتری، داشته باشد که در غیر این صورت ممکن است کمی فراتر از ،ید اولیه ،ج کنند. افزایش شتاب قطعاً از به‌روزرس،‌ها و تعمیرات ناوبری دوره‌ای سودآورتر است. با این حال، برخلاف آن‌ها، هیچ هزینه مکرر برای کمک به توجیه وجود افزایش قدرت وجود ندارد.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/mercedes-acceleration-increase-ev-subscription-230058550.html?src=rss