دسته‌ها
اخبار

نتفلیکس Lockwood & Co را پس از یک فصل لغو کرد


نتفلی، تصمیم گرفته است که این اتصال را قطع کند Lockwood & Co.

مطابق تنوع، نمایش از به بلوک حمله کنید کارگردان جو کورنیش برای فصل دوم برنمی گردم این سریال بر اساس سریال محبوب YA از جاناتان استرود ساخته شد در ژانویه و روبی استو،، علی حاجی حشمتی، و کامرون چپمن در نقش سه نفر از محققان فراطبیعی نوجوان بازی ،د. در کنار به ثمر رساندن نقدهای قوی، به نظر می رسید که بسیار محبوب باشد. در نتفلی، ماند 10 برتر جه، این لیست برای تقریبا یک ماه کامل، و 79.91 میلیون ساعت بیننده به دست آورد. اما به گفته این نشریه، این اعداد برای روشن ، فصل دوم کافی نبود، حتی با وجود اینکه گفته می‌شود نتفلی، از نحوه نمایش سریال «بسیار راضی» است.

میشا کالینز در مورد آنچه ماوراء طبیعی را موفق کرد

شرکت سازنده Complete Fiction (که توسط کورنیش، ادگار رایت و ریچل پریور تأسیس شد) بی،ه‌ای را در ادامه لغو اعلام کرد. در بی،ه آمده است: «اعتماد شدن جاناتان استرود با استعداد فوق‌العاده برای اقتباس از سری کتاب‌های برجسته‌اش، افتخار و امتیازی بود». «ساخت این نمایش یکی از پرارزش‌ترین تجربه‌های حرفه‌ای ما بود و ما برای همیشه آن را ارزشمند می‌د،م.»

این بی،ه با فریاد زدن به مخاطبان برنامه به پایان می رسد، با نام مستعار Lock Nation: “شما واقعاً بهترین بوده اید. ما نمی تو،م به اندازه کافی از شما تشکر کنیم که چقدر نمایش را پذیرفته، جشن گرفته اید و دوست داشته اید. […] این ممکن است پایان خط برای نمایش تلویزیونی باشد، اما کتاب ها همچنان زنده هستند، مانند دوستی های ایجاد شده. ما شما را تشویق می کنیم که هر دو را بپذیرید.»

به همین ترتیب، استرود در اینستاگرام این نمایش را «نمایش کاملاً درخش، که Complete Fiction و Netflix ساخته‌اند» نامید. و نه تنها درخشان، بلکه محبوب در سراسر جهان. او با اشاره به زمان آن در 10 برتر جه، استریمر، عملکرد این سریال را “برای یک آژانس کوچک تازه کار بد نیست” خواند. او در پایان پست خود را با تشکر از مخاطبان برنامه به پایان رساند و از آنها به خاطر محبت، سخاوت و فداکاری شما تشکر کرد.

لغو نتفلی، هستند چیز جدیدی نیست، و Lockwood & Co. الف را دنبال می کند رشته ای از لغو در هفته های اخیر چه به دلیل اعتصاب نویسندگان باشد یا تعداد کم بینندگان، مانند را نشان می دهد گنجینه ملی: لبه تاریخ، وین،ترها، و جزیره فانتزی دوشاخه هاشون کشیده شده در حالی که برخی از این خلاقیت های کلیدی (مانند وین،ترها جنسن آک،) در حال تلاش برای انتقال نمایش خود به جای دیگری هستند، دیگران توانایی انجام این کار را ندارند و پس از تصمیم گیری ادامه می دهند.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.




منبع: https://gizmodo.com/lockwood-and-co-netflix-cancelled-on-season-1850434997