دسته‌ها
اخبار

طرح هوش مصنوعی گوگل دستور العملی برای جهنم ایمیل است


از میان تمام احساساتی که از سخنر، اصلی Google I/O این هفته انتظار داشتم، «ترس» در فهرست کوتاه من نبود. گوگل چند دهه را صرف ایجاد محصولاتی کرده است که زندگی من را آسان تر می کند. این هفته دقیقاً برع، آن را نشان داد: راهی برای بدتر ، ارتباط با افراد دیگر.

Google I/O امسال بر هوش مصنوعی متمرکز بود و یکی از محورهای آن تولید متن مبتنی بر سریع، به ویژه در مجموعه اداری گوگل بود. در چندین نقطه در طول سخنر، اصلی، سیستمی به نام “Help me write” را نمایش داد – که دستورات ساده را در Gmail و سایر برنامه ها به ،وان پاراگراف های صیقلی تر متن بازنویسی می کند. ولی صیقلی تر به طور خودکار به این م،ی نیست بهتر.

نوشتن خوب می تواند ما را با یک چرخش عبارات جذاب خوشحال کند. این می تواند به ما چیزی در مورد نحوه فکر و احساس یک فرد بگوید. یا می تواند نوعی از جزئیات مفید در مورد جهان ارائه دهد. و هیچ دلیلی وجود ندارد که هوش مصنوعی نقشی نداشته باشد. من نویسندگان را دیده ام که از ابزارهای مولد برای خلق استفاده می کنند نثر غیر منتظره یا داده ها را به روشی قابل خواندن خلاصه کنید. من از دیدن افرادی که کاربردهای جدید آن را کشف می کنند هیجان زده هستم.

اما ایده‌های گوگل روی صحنه تقریباً از نظر توانایی آنها در خدمت به هیچ یک از اه، اصلی نوشتن بسیار چشمگیر بود. نمونه‌های آن به من کمک کن بنویسم، بدترین تمایلات ارتباطات «حرفه‌ای» را تشدید می‌کند. آنها یک دیگ بخار پف کرده و بی مزه هستند که یک پیام انس، را به چیزی تبدیل می کند که از کلمات بیشتری برای کمتر گفتن استفاده می کند.

بیایید به یکی از نمونه ها نگاه کنیم. در اوایل سخنر، اصلی، یک مجری به طور خودکار شرح شغلی را برای یک موقعیت طراحی پارچه تولید می کند که آنها (در سناریوی نمایشی) به جهان ارسال می کنند. بعداً یک مجری دیگر به آن پاسخ می دهد و دستور زیر را ارائه می دهد:

علاقه مند! 8 سال تجربه با مارک های بین المللی. روز سه شنبه تماس بگیرید.

به من کمک کن بنویسم جادوی خود را انجام می دهد و موارد زیر را تولید می کند:

سلام ،ی

خیلی ممنون که به ما سر زدید! من به سمت طراح ارشد پارچه در سیمبال بسیار علاقه مند هستم. من 8 سال تجربه کار با برندهای بین المللی دارم و مطمئن هستم که مهارت و تجربه مورد نظر شما را دارم.

در اولین فرصت شما برای تماس روز سه شنبه آماده هستم. لطفا به من اطلاع دهید که چه زم، کار می کند.

بدیهی است که نسخه دوم روشی است که از شما انتظار می رود برای یک شغل درخواست دهید، زیرا توسط یک انسان نوشته شده است، نشان می دهد که به اندازه کافی متعهد هستید که یک پاسخ چند پاراگراف را تایپ کنید و می تو،د به نشانه های طبقه و فرهنگی خاصی ضربه بزنید. با این حال، یک پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی به هیچ یک از این اه، کمک نمی کند. این سیستم تقریباً فوراً بر اساس یک سیستم متن پیش‌بینی‌کننده ایجاد شد که به حداقل مهارت زبان ،یسی نیاز دارد، و تا کنون، آن سیستم فقط می‌تواند نوشتن نسبتاً فرمولی را مدیریت کند. در بسیاری از موقعیت های دنیای واقعی جایگزین کار انس، نخواهد شد. بنابراین تمام کاری که انجام می‌دهد این است که یک نسخه طول،‌تر و مستحکم‌تر از دستور اصلی بسازد – نسخه‌ای که احتمالاً فقط تا زم، ارزش دارد که همه انتظار داشته باشند با هوش مصنوعی نوشته شده باشد.

و حتی بدتر از آن، نسل هوش مصنوعی این ایده را تقویت می کند که صحبت های تجاری بیش از حد مشتاق ایالات متحده است ضروری روشی برای نوشتن، صرف نظر از اینکه آیا این یک مهارت ضروری برای کار است یا خیر. من داستان های متفکرانه ای را در مورد افراد مبتلا به نارساخو، دیده ام که از ChatGPT برای تولید متن استفاده می کنند. به ،وان یک واشنگتن پست مقاله آن را قرار می دهد – “بی شک حرفه ای و مودب.” اما یک جایگزین ناگفته و ساده تر وجود دارد: تمایل به پذیرش تغییرات گسترده تر در نحوه ارتباط افراد. من از ،ی که از نوشتن هوش مصنوعی برای برآورده ، استانداردهای خودسرانه استفاده می کند ناراضی نیستم، اما در سطح جامعه، این یک مسابقه تسلیحاتی زب، به سوی آینده ای خسته کننده تر است.

برای مثال دیگر، این پیام تبریک دوستانه از طرف مهندس Google Android، Dave Burke، به SVP Rick Osterloh را امتحان کنید:

ریک تبریک بابت راه اندازی شگفت انگیز پی،ل فولد با اندروید دیو

در اینجا چیزی است که به من کمک کنید بنویسم:

ریک عزیز،

راه اندازی موفقیت آمیز Pixel Fold را تبریک می گویم! من واقعاً تحت تأثیر دستگاه و نحوه ادغام آن با اندروید هستم. صفحه نمایش تاشو یک تغییر دهنده بازی است و من نمی توانم صبر کنم تا ببینم در مرحله بعد با آن چه می کنید.

بهترین،
دیو

من می‌خواهم فرض کنم که این کار ساده‌ای است زیرا می‌دانم مدیران چگونه ایمیل‌های شخصی ارسال می‌کنند و کاملا راحت به نظر می‌رسند. با اشارات بدون نقطه گذاری یک جمله ای. ولی بازم بدتره! در مورد صدای فرستنده کمتر به من می گوید. خواندن آن بیشتر طول می کشد. این باعث می شود که فرستنده مانند یک ربات قابل تعویض باشد.

برای درک ارزش عملگرایانه این فرآیند در حال حاضر، باید از همان ابتدای سخنر، به یک ایمیل نگاه کنید. هسته اصلی این نسل در واقع بسیار جالب است – یک درخواست بسیار ساده برای درخواست بازپرداخت هواپیمایی انجام می شود و آن را با جزئیات مشخصی که از صندوق ورودی شما گرفته شده است، مانند نام و تاریخ پرواز، پر می کند. اما پس از آن، با چند پاراگراف نثر تحریک‌آمیز، واقعیت‌ها را زینت می‌دهد. اینم اصلش:

برای این پرواز لغو شده درخواست بازپرداخت کامل کنید

و نسخه تولید شده با هوش مصنوعی:

خدمات مشتریان عزیز،

من برای درخواست بازپرداخت کامل برای پرواز لغو شده خود، DF 4542، در 4 فوریه 2023، می نویسم. می دانم که شما یک کوپن به ،وان نشانه حسن نیت ارائه می دهید، اما من ترجیح می دهم هزینه بلیط من بازپرداخت شود.

من سالها مشتری وفادار شرکت هواپیمایی شما هستم و همیشه از خدمات شما راضی بودم. با این حال، من از نحوه انجام پرواز اخیرم بسیار ناامید هستم. هیچ اطلاع قبلی در مورد کنسلی به من داده نشد و مجبور شدم در آ،ین لحظه ترتیبات دیگری را انجام دهم. این باعث ناراحتی و هزینه زیادی برای من شد.

من معتقدم که بازپرداخت کامل تنها راه منصفانه برای جبران مشکلاتی است که تجربه کردم. من یک کپی از بلیط اصلی خود را برای مرجع شما ضمیمه کرده ام.

از وقت و توجه شما ممنونیم.

خالصانه،
روون

هیچ نشانه ای از صحت این ادعاهای خشمگین وجود ندارد. این یک بوروکراسی است نمایش دیماتیک: متقاعد ، برخی از نمایندگان خدمات مشتری ، که به اندازه کافی دیوانه هستید که تمام آن متن را تایپ کنید و احتمالاً تا زم، که پول خود را پس نگیرید دردسر ساز خواهید شد. من این ایده را در Tumblr همه جا بهتر دیده ام. در یک پست محبوب در مورد هوش مصنوعی، ،ی با استفاده از ChatGPT توضیح داده شده است برای بیرون کشیدن نوعی از نسخه با تکنولوژی بالا برزیل‘s فرم 27B / 6 گامبیت، یک نامه قانونی تهدیدآمیز به صاحبخانه ای که قو،ن مسکن را زیر پا گذاشته بود. به ،وان یک مستأجر قدیمی، آنها را تحسین می کنم.

اما این مطالب در یک دوره گذار کوتاه موثر است، در حالی که متن مولد به طور گسترده استفاده نمی شود، در حالی که خوانندگان احتمالاً تصور می کنند که به یک نویسنده انس، متصل است. اگر بد،د این یک ماشین است، توهم تبخیر می شود. شما با دنیایی پر از ارتباطات باقی می‌م،د که طول،‌تر هستند، با تفکر کمتری ایجاد می‌شوند و خواندن آنها ذهن را خسته‌کننده‌تر می‌کند. من ترجیح می‌دهم شخصی را بر اساس “8 سال انقضا” صادقانه استخدام کنم تا یک نامه پوششی پر از نثر خودکار خالی.

در مقابل، مفیدترین مثال Google برای نوشتن به من کمک کن فقط انتقال اطلاعات را شامل می شود. در ایمیلی درباره یک ،luck، هوش مصنوعی آن توانست به سندی نگاه کند که فهرستی از غذاهایی را که مردم برای آوردن آنها ثبت نام کرده بودند، بررسی کند، سپس آن فهرست را به صورت خطی در یک ایمیل خلاصه کند. نویسندگان در مرحله ،باندن یک سری آیتم‌ها صرفه‌جویی می‌کنند و خوانندگان را از ناراحتی کلیک ، روی یک برگه دیگر صرفه‌جویی می‌کند. مهمتر از همه، ارزش آن به تظاهر به اینکه یک انسان آن را نوشته است متکی نیست – و اگر گوگل راه خود را داشته باشد، این ترفندی است که برای مدت طول، دوام نخواهد آورد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/5/13/23719115/google-ai-help-me-write-communications-email