دسته‌ها
اخبار

سونی پخش جریانی بازی خود را تایید کرد که فقط یک کنترلر PS5 با صفحه نمایش است


E3 می مرده است، اما این بدان م،ا نیست که اعلامیه های بازی تابست، به آن پیوسته اند. در حین پخش زنده PlayStation S،wcase سونی اوایل امروز، این شرکت شایعاتی مبنی بر کار بر روی یک گوشی دستی جدید را تایید کرد، اما به جای اینکه نسخه بعدی پلی استیشن ویتا 2011 باشد، این دستگاه با دستگاه هایی مانند لاجیتک G Cloud و Razer Edge، که تمرکز بر جریان بازی

جیم رایان، مدیر عامل و رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، امروز اولین نگاه خود را به دستگاهی که هنوز نام رسمی ندارد، اما شناخته شده است، نشان داد. داخلی در سونی جزییات مربوط به قابلیت‌ها، مشخصات و عملکرد گوشی دستی مشخص نیست، اما رایان تأیید کرد که دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ هشت اینچی HD است که بین چیزی که به نظر می‌رسد یک دسته دو شاخه پلی‌استیشن 5 است، قرار می‌گیرد. مهم آن است شامل تمام دکمه ها و ویژگی های کنتر، بی سیم DualSense می شود.

تصویری برای مقاله با ،وان سونی در حال بازگشت به بازی های قابل حمل با یک دستی استریمینگ است که فقط یک کنتر، PS5 با صفحه نمایش است

آنچه پروژه Q نخواهد بود یک است نسخه نسل بعدی PS Vitaیا حتی یک کنسول قابل حمل مستقل که برای رقابت با Steam Deck طراحی شده است یا نینتندو سوییچ. درعوض، این یک دستگاه دستی است که منحصراً برای استفاده برای PS Remote Play از طریق اتصال وای فای طراحی شده است و نیاز به نصب بازی‌ها بر روی PS5 دارد – به استثنای ،اوین VR.

سونی همچنین در موقعیتی نبود که جزئیاتی را درباره هزینه پروژه Q به اشتراک بگذارد، اما با توجه به اینکه برای PS5+ 400 دلاری لوازم جانبی طراحی شده است، امیدواریم که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از سایر دستگاه‌های پخش بازی دستی باشد. اسخیلی، این دستگاه های ضعیف تر مورد قوی برای مصرف‌کنندگان آن‌ها را نسبت به Steam Deck Valve انتخاب کنند، که با PS Remote Play از طریق یک کلاینت شخص ثالث نیز سازگار است.. سونی وعده داده است که جزئیات بیشتری در مورد Project Q در آینده نزدیک فاش خواهد شد و انتظار می‌رود تا اوا، سال جاری در دسترس قرار گیرد.


آیا می خواهید بیشتر از لوازم الکترونیکی مصرفی Gizmodo انتخاب کنید؟ راهنمای ما را بررسی کنید بهترین گوشی ها، بهترین لپ تاپ ها، بهترین دوربین ها، بهترین تلویزیون ها، بهترین چاپگرها، و بهترین تبلت ها. اگر می خواهید در مورد چیز بزرگ بعدی بیاموزید، راهنمای ما را ببینید ههمه چیزهایی که در مورد آیفون 15 می د،م. کلیک اینجا برای صرفه جویی در بهترین معاملات روز، با حسن نیت دوستان ما در The Inventory.


منبع: https://gizmodo.com/sony-psp-ps-vita-playstation-game-streaming-handheld-po-1850472351