دسته‌ها
اخبار

سرمایه گذاری رهبران تجاری در هوش مصنوعی مولد، اتوماسیون برای اختراع مجدد عملیات فیزیکی: گزارش


در تاریخ 11 تا 12 ژوئیه به مدیران ارشد در سانفرانسیسکو بپیوندید تا بشنوید که چگونه رهبران سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی را برای موفقیت ادغام و بهینه می‌کنند.. بیشتر بد،د


شرکت ابر عملیات متصل سامسارا امروز گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه سازمان‌هایی در صنایعی که بیش از 40 درصد از تولید ناخالص داخلی جه، را هدایت می‌کنند، در حال اصلاح عملیات فیزیکی خود هستند.

را 2023 حالت گزارش عملیات متصلکه پس از بررسی بیش از 1500 رهبر عملیات فیزیکی از 9 کشور گردآوری شده است، نشان می‌دهد که این رهبران سرمایه‌گذاری قابل توجهی در دیجیتالی ، برای تقویت زنجیره تامین خود، بهبود مهارت‌های کارکنان و اتخاذ شیوه‌های پایدار انجام می‌دهند که همگی نتایج مثبتی به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، چالش‌های پیش روی رهبران عملیات در سال گذشته توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد و بحث‌هایی را در اتاق‌های هیئت مدیره در سراسر جهان برانگیخت. این چالش ها شامل افزایش هزینه های سوخت و تورم، کمبود نیروی کار و تج،ات، و محدودیت در زنجیره تامین بود. با این حال، آنها با استقبال از فناوری و یافتن راه‌هایی برای بهینه‌سازی کارایی، با موفقیت از این موانع عبور ،د.

اتوماسیون و هوش مصنوعی مولد در خط لوله

رهبران در حال تجدید نظر در زنجیره تامین و بودجه فناوری خود هستند تا به این چالش ها رسیدگی کنند و انعطاف پذیری ایجاد کنند. این مطالعه همچنین نشان داد که رهبران در حال حاضر هوش مصنوعی مولد (AI) و اتوماسیون را پذیرفته‌اند، به طوری که 84 درصد برای استفاده از هوش مصنوعی مولد و 91 درصد از اتوماسیون برای مدرن ، عملیات خود تا سال 2024 برنامه‌ریزی می‌کنند. علاوه بر این، 51 درصد در حال حاضر از وسایل نقلیه خودران استفاده می‌کنند یا برای استفاده از آن برنامه‌ریزی می‌کنند. یا تج،ات امسال

رویداد

تبدیل 2023

در 11 تا 12 جولای در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید، جایی که مدیران ارشد نحوه ادغام و بهینه سازی سرمایه گذاری های هوش مصنوعی برای موفقیت و اجتناب از دام های رایج را به اشتراک می گذارند.

اکنون ثبت نام کنید

برای بهینه‌سازی بیشتر عملیات، رهبران فرآیندهای سنتی کاغذ و قلم را با گردش‌های کاری دیجیتال جایگزین می‌کنند، به طوری که پیش‌بینی می‌شود 55 درصد از کارمندان مید، آنها تا سال 2025 برای انجام وظایف روزانه خود به جریان‌های کاری دیجیتال وابسته باشند.

ما از بیش از 1500 رهبر عملیات فیزیکی در 9 کشور پرسیدیم که چگونه عملیات خود را دوباره اختراع می کنند. آنها بیش از 3.6 میلیون وسیله نقلیه و دارایی تحت مدیریت دارند و بیش از 6.3 میلیون کارمند دارند.” «تحقیق ما نشان داد که از هر سه رهبر، دو نفر بودجه‌های فناوری خود را در سال جاری افزایش می‌دهند، که نشان می‌دهد آنها به بازگشت سرمایه (ROI) تحول دیجیتال اطمینان دارند. رهبران مزایایی مانند افزایش سود خالص و ایمنی را در نتیجه سرمایه گذاری های خود تا به امروز گزارش می دهند.

برای افزایش قابلیت پیش بینی و کارایی زنجیره تامین، 59 درصد از رهبران برنامه ریزی کرده اند تا عملیات خود را در خشکی انجام دهند، به این م،ی که امسال آنها را به کشور مبدا خود منتقل خواهند کرد.

طبق این مطالعه، داده‌های عملیات بلادرنگ دارای مزیت رقابتی بودند و 90 درصد از رهبران برای تصمیم‌گیری حیاتی تلقی ،د.

رهبران پیش‌بینی ،د که تا سال 2025، بیش از نیمی از کارمندان در این زمینه برای انجام کارهای روزمره به جریان‌های کاری دیجیتالی تکیه خواهند کرد. برای کارکنان در عملیات فیزیکی، دیجیتالی ، گردش کار اصطکاک در جنبه های اداری را کاهش می دهد و انعطاف پذیری بیشتری را اضافه می کند. هاسمن به VentureBeat گفت: این یک تغییر قابل توجه از فرآیندهای کاغذ و قلم است و از تکامل فناوری ساخته شده برای این نقش ها صحبت می کند. «کمبود نیروی کار همچنان یک چالش بزرگ برای رهبران عملیات است. در نظر بگیرید، در ایالات متحده، میانگین نرخ گردش مالی راننده حدود 90٪ است. در عین حال، دیجیتالی شدن تجربه روزانه کارکنان را تغییر می دهد. بنابراین ما در یک نقطه عطف هستیم: نقش‌ها در حال تغییر هستند، و م،ن استعدادها تنگ است.»

شرکت تحقیقاتی مستقل بی قانون پژوهش بررسی وضعیت عملیات متصل در سال 2023 را از 6 فوریه تا 10 مارس 2023 انجام داد. مخاطبان مورد بررسی شامل 1525 رهبر عملیات فیزیکی، از جمله مدیران C-suite بودند.

سرمایه گذاری در فناوری های نسل بعدی برای بهینه سازی کارایی

تحقیقات ما نشان داد که تغییرات قابل توجهی در 18 ماه آینده در حال انجام است. رهبران برای بهبود زنجیره‌های تامین، مهارت‌های کارکنان و شیوه‌های پایداری سرمایه‌گذاری زیادی روی دیجیتالی‌سازی می‌کنند. هاسمن سامسارا به VentureBeat گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها همگی به مبارزه با سخت‌ترین چالش‌های امروزی مرتبط هستند.

رهبران پیش‌بینی می‌کنند که طی دو سال آینده، از هر شش کارمند، یک نفر در نقش‌هایی مشغول شود که امروزه وجود ندارد. برای مق، با این تغییر آتی، بیش از نیمی (52٪) از رهبران، تج، کارکنان خود به مهارت‌هایی را که برای هدایت فناوری‌های نوظهور نیاز دارند، در اولویت قرار داده‌اند.

شایان ذکر است، پیش بینی می شود که سازمان های مورد بررسی در سال 2023 حدود 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند تا آموزش کارکنان، ارتقاء مهارت و ابتکارات مهارت مجدد را تسهیل کنند.

“بهینه سازی نیروی کار موجود و سرمایه گذاری در توسعه شغلی برای راه اندازی یک سازمان برای موفقیت بلندمدت ضروری است. هاسمن توضیح داد: در واقع، یک کلید حفظ و نگهداری این است که به کارمندان ثابت شود که برای آینده ،ب و کار ضروری هستند و فرصت هایی را برای آنها فراهم می کند تا بتوانند حرفه خود را بسازند. “تحقیق ما همچنین نشان داد که رهبران در حال کشف راه‌های جدیدی برای ارتقای مهارت کارکنان با فناوری هستند. به ،وان مثال، بیش از نیمی از آنها در دو سال آینده از واقعیت توسعه یافته و هوش مصنوعی برای ارتقای مهارت کارکنان استفاده خواهند کرد.

تحقیقات سامسارا همچنین نشان داد که داده ها نقش اساسی در هر استراتژی تحول دیجیتال ایفا می کنند و به ،وان پایه ای قوی برای تقویت انعطاف پذیری و ،ب مزیت رقابتی عمل می کنند. فناوری سازمان‌ها را با دسترسی سریع به داده‌ها توانمند می‌سازد و رهبر، که دارای بینش دقیق و به موقع هستند، برای پیش‌بینی و رسیدگی فعالانه به مسائل بالقوه مجهزتر هستند و در نتیجه عملکرد یکپارچه را تضمین می‌کنند.

دانا چری، معاون بازاریابی در سامسارا، به VentureBeat گفت: «تقریباً همه رهبر، که مورد بررسی قرار گرفتیم (90٪) می‌گویند که داشتن داده‌های عملیاتی دقیق و در زمان واقعی برای تصمیم‌گیری آن‌ها حیاتی است. “آنها منابع قابل توجهی را اختصاص می دهند تا اطمینان حاصل کنند که فناوری را در اختیار دارند تا از این داده ها به طور کامل استفاده کنند، به طوری که دو سوم رهبران گزارش می دهند که بودجه فناوری خود را برای سال 2023 افزایش می دهند.”

تبدیل دیجیتال برای عملیات فیزیکی

چری افزود که مدیریت عملیات فیزیکی پیچیده است و سازمان ها در طول تاریخ برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه تلاش کرده اند. با این حال، پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر، مانند سنسورهای دیجیتال plug-and-play، فناوری بی‌سیم و پردازش داده‌های هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، تحول دیجیتال قابل توجهی را در دهه گذشته ممکن کرده‌اند.

از ایمنی راننده گرفته تا عملیات پشتیبان و خدمات مشتری، یافتن نقشی که فناوری نتواند از نتایج بهبودیافته پشتیب، کند، دشوار است. این یک دوره جدید برای این صنایع است. “تحقیق ما نشان داد که رهبران عملیات فیزیکی برای آزمایش فناوری هایی مانند هوش مصنوعی مولد برای دیدن پتانسیل آنها هیجان زده هستند – تنها 5٪ گفتند که هیچ برنامه ای برای پذیرش آن ندارند. این نشان‌دهنده نیاز جه، به فناوری برای پشتیب، از تجربه کارمندان و افزایش کارایی در سراسر جهان است.»

این گزارش همچنین تاکید می‌کند که رهبران عملیات متصل که بالاترین سطح بلوغ دیجیتالی را دارند، شش برابر بیشتر از اه، مالی خود ۲۵ درصد یا بیشتر پیشی می‌گیرند.

این مطالعه نشان داد که این رهبران سرمایه گذاری های قابل توجهی برای تقویت سازمان های خود و افزایش تجارب مشتری انجام می دهند. بسیاری پیش بینی تحولات مثبت و بازگشت مطلوب سرمایه در 12-18 ماه آینده هستند.

علاوه بر این، بهبود بهره‌وری نیروی کار با فناوری‌های جدید یک اولویت حیاتی برای 56 درصد از افراد مورد بررسی است.

چری گفت: «ما به تفاوت‌های بین سازمان‌هایی که بالاترین سطح بلوغ دیجیتالی – رهبران عملیات متصل – را گزارش کرده‌اند، با سازمان‌هایی که در مراحل ابتدایی دیجیتالی‌سازی بودند، نگاهی دقیق‌تر انداختیم. در مقایسه با سازمان‌هایی که در مراحل ابتدایی دیجیتالی‌سازی هستند، رهبران عملیات متصل پنج برابر بیشتر احتمال دارد بهره‌وری نیروی کار خود را «عالی» ارزیابی کنند و شش برابر بیشتر احتمال دارد که بیش از ۲۵ درصد یا بیشتر از اه، مالی خود گزارش دهند. مزایای اصلی دیجیتالی شدن واضح است.”

ابتکارات پایداری برای آینده ای بهتر

چری تأکید کرد که حتی پیشرفت‌های کوچک در عملیات، که با دیجیتالی‌سازی تسهیل می‌شود، می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی برای سازمان‌ها داشته باشد – به ،وان مثال، در پایداری. تحقیقات سامسارا روند رو به رشدی را در استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و هیب، کشف کرد، به طوری که نیمی از رهبران قصد دارند امسال خودروهای الکتریکی را ،یداری یا اجاره کنند تا آلایندگی آنها را کاهش دهند. هرچه رهبران بیشتر در کربن زدایی حمل و نقل سرمایه گذاری کنند، انتشار جه، سریعتر کاهش می یابد.

کربن زدایی حمل و نقل یک اولویت بالا است و یکی از راه هایی که سازمان ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای انجام می دهند، استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی است. رهبران پیش‌بینی می‌کنند که بیش از نیمی از خودروهای ناوگان سازمان‌هایشان تا سال ۲۰۲۵ الکتریکی یا هیب، خواهند بود.»

چری توضیح داد که این فرصت ها از تقاضاهای بازار، تغییرات اقتصاد کلان و نقش فزاینده فناوری در سازمان ها ناشی می شود. یک مثال قابل توجه تحول سریع ناشی از ظهور تلاش های ESG (محیط زیست، اجتماعی و حکومت) است.

او اشاره کرد که نقش هایی مانند افسر ESG تنها چند سال پیش کمتر رایج بود. و در حال حاضر شاهد ظهور پست های تخصصی تری مانند مدیر پایداری ناوگان هستیم.

چری افزود: «سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها منجر به اختراع جریان‌های درآمدی جدید، مانند ایستگاه‌های پرداخت به ازای استفاده یا شارژ اشتراک، یا با فروش مجدد انرژی به شبکه می‌شود.» “اینها فقط چند نمونه از این هستند که چگونه رهبران در حال بازنگری در ابتکارات پایداری خود هستند تا نه تنها به اه، پایداری خود برسند بلکه نتایج نهایی را نیز به دنبال داشته باشند.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازم، متحول کننده ،ب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/business-leaders-investing-generative-ai-automation-reinvent-physical-operations/