دسته‌ها
اخبار

راز جذب استعدادهای مین فریم در طول بحران مهارت


در تاریخ 11 تا 12 ژوئیه به مدیران ارشد در سانفرانسیسکو بپیوندید تا بشنوید که چگونه رهبران سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی را برای موفقیت ادغام و بهینه می‌کنند.. بیشتر بد،د


صنعت فناوری در میان یک طوفان قرار دارد و رهبران شرایط سخت اقتصادی، فشار بودجه و فشار مشتری را برای جدیدترین نوآوری ها و خدمات مبتنی بر فناوری متعادل می کنند. بین تمرکز بر ،وجی شرکت و نیازهای مشتری و تقویت سازمان آنها از طریق ایجاد یک است، قوی استعداد، اولویت‌های رهبران فناوری، به طور قابل درک، پاره شده است.

چالش برانگیزتر ، این فشار این واقعیت است که دستیابی به استعدادهای فنی به طور فزاینده ای دشوار می شود، چیزی که به ویژه در حوزه مین فریم احساس می شود. تحقیقات جدید از دیلویت دریافتند که 79 درصد از رهبران ،ب‌وکار، ،ب منابع و مهارت‌های من، را به‌،وان چالش اصلی خود می‌دانند.

سرپیچی از شانس

مجموعه‌ای منحصربه‌فرد و چالش برانگیز از عواملی وجود دارد که مانع از جستجوی استعدادهای پردازنده مرکزی می‌شوند: نیروی کار سالخورده، همراه با کارگران جدیدی که نمی‌دانند یا متقاعد نشده‌اند که مین‌فریم آینده‌ای را برای آنها رقم می‌زند.

سازمان ها برای مق، با این چالش و الهام بخشیدن به استعدادهای جدید برای ایجاد حرفه ای در مین فریم به رویکرد جدیدی نیاز دارند.

رویداد

تبدیل 2023

در 11 تا 12 جولای در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید، جایی که مدیران ارشد نحوه ادغام و بهینه سازی سرمایه گذاری های هوش مصنوعی برای موفقیت و اجتناب از دام های رایج را به اشتراک می گذارند.

اکنون ثبت نام کنید

چرا مین فریم مهم است

مین فریم ها پایه و اساس بسیاری از فناوری اطلاعات مدرن هستند. در تمام صنایع، به انجام روزانه 30 میلیارد تراکنش تجاری با 92 از 100 نفر برتر بانک ها67 شرکت از 100 شرکت فورچون، چهار شرکت از پنج شرکت هواپیمایی برتر و هفت نفر از 10 ،ده فروش برتر جه،، همگی برای اجرای محیط های IT خود به فناوری متکی هستند. این شهرت به این دلیل ایجاد شده است که مین‌فریم قابل اعتماد، ایمن و قادر به پردازش مقادیر زیادی داده است و آن را برای اجرای برنامه‌های کاربردی حیاتی در موقعیت من،ی قرار می‌دهد.

در سرتاسر صنعت، تیم‌های فناوری اطلاعات در حال کار برای مدرن‌سازی سیستم‌های خود هستند و پردازنده مرکزی نیز دستخوش تغییری مشابه است. با این حال، این بدان م،ا نیست که مین فریم در حال از بین رفتن است. برع،، ما شاهد انطباق مین فریم با ساختار هیب، هستیم که در آن بهترین مین فریم با بهترین ابر ،یب شده است. نتیجه یک زیرساخت جدید است که به افرادی با مهارت‌های مین‌فریم نیاز دارد تا راهنمای این آینده جدید فناوری اطلاعات مدرن باشند.

در حالی که ممکن است مین فریم برای ،، که حرفه خود را شروع می کنند ترسناک به نظر برسد، حوزه ای است که درهای زیادی را در صنعت فناوری باز می کند. بسیار مهم است که ما استعدادهای فناوری اطلاعات را الهام می‌دهیم تا پردازنده‌های مرکزی را در نظر بگیرند و از آن‌ها در شروع کارشان در صنعت پشتیب، کنیم.

امکانات حرفه ای در مین فریم

چندین امتیاز برای یک حرفه در مین فریم وجود دارد. در هسته خود، متنوع است – شامل طیف وسیعی از نقش ها از توسعه محصول گرفته تا مدیریت ظرفیت، عملیات تا انطباق – و هر نقش دارای تقاضای بالایی است. با این حال، شاید وسوسه انگیزترین احتمال این باشد که از طریق مهارت های مین فریم خود، این فرصت را داشته باشید که جزء جدایی ناپذیر استراتژی فناوری یک ،ب و کار باشید.

مسیرهای نوسازی و یکپارچه سازی فرصت هایی را برای افراد با مهارت های پردازنده مرکزی ایجاد می کند تا در تحولاتی که سازمان را از محدودیت های تحمیل شده توسط میراث فناوری اطلاعات قدیمی خود عبور می دهد و به آینده بلندپروازانه اش می گذراند، درگیر شوند.

ترفند رهبران این است که یک خط لوله استعداد موثر ایجاد کنند که از افراد در طول حرفه شان پشتیب، کند، از توسعه مهارت ها تا به کار بردن م،ادار آن مهارت ها در محل کار. برنامه هایی مانند آکادمی های مین فریم می توانند نقاط ورود ارزشمندی برای افرادی که وارد این رشته می شوند باشند. ایجاد یک مسیر موثر که بر انعطاف‌پذیری و تنوع تاکید دارد، راه مهمی است که سازمان‌ها می‌توانند از کارگران جدید در حین یادگیری مهارت‌ها و پیشرفت در تیم شما با فرصت‌های جدید حمایت کنند.

این نوع برنامه ها باید در کنار یک فرهنگ سازم، وجود داشته باشند که مشارکت همه سطوح شرکت، از کارشناسان فنی گرفته تا رهبری جه، را تشویق کند. آوردن اعضای مختلف تیم به این “جامعه فنی آموزش” به افراد این فرصت را می دهد که نقش مربی را برعهده بگیرند و از طریق تجربه خود به آموزش نیروهای جدید بپردازند. این نوع برنامه به آموزش شما ابعاد بیشتری می بخشد، هم تخصص سطح بالا و هم تجربه در حین کار را ارائه می دهد، که در دادن تجربه کامل از یک نقش اصلی به افراد تازه کار، کلیدی خواهد بود. ترویج یک جامعه آموزشی به استخدام‌های جدید شما انگیزه می‌دهد تا در سازمان شما گیر بیفتند و در عین حال اعضای تیم با تجربه‌تر شما را تشویق می‌کند تا از طریق راهنمایی نسل بعدی استعدادهای پردازنده مرکزی، زمان خود را در تیم گسترده‌تر سرمایه‌گذاری کنند.

تربیت نسل آینده

بسیار مهم است که آموزش همه رشته های مین فریم را هم در محیط مجازی و هم به صورت حضوری پوشش دهد. آموزش از راه دور می تواند به اندازه دوره های حضوری موثر باشد، زیرا به افراد تازه کار امکان می دهد مطالب را در زمان خود مرور کنند. دوره های آنلاین، مانند WebX یا CPD، می توانند ابزارهای مفیدی برای راه اندازی تیم شما در شروع کارشان باشند. این نوع رویکرد منعطف با استعدادهای جدید ارتباط برقرار می کند که شما متعهد به آموزش، جاه طلبی و پیشرفت مهارت های آنها هستید. اساساً، از سرمایه گذاری زمان و پول در حرفه آنها نمی ترسید و انگیزه عالی برای آنها دارید.

تطبیق برنامه های خود با مجموعه مهارت های فردی یک راه عالی برای الهام بخشیدن به همه نامزدها صرف نظر از تجربه قبلی آنها است. برنامه خود را طوری طراحی کنید که هر فرد را بدون تحت فشار قرار دادن آنها به چالش بکشد، و به هر یک از کارمندان احتمالی فرصت دهید تا مین فریم را آزمایش کنند و احساس آمادگی من، برای مق، با چالش های مین فریم خارج از آموزش داشته باشند.

ایجاد چندین نقطه ورودی در برنامه‌های شما، روشی مؤثر برای جدا ، نامزدها و ردیف ، هر گونه آموزش برای تطبیق طیف وسیعی از تجربیات است. برای مثال، سطح مبتدیان می‌تواند شامل مهارت‌های پایه باشد، که می‌تو،د قبل از اینکه نامزدهای خود را به یک موقعیت دائمی در نیروی کار خود ارتقا دهید، با تجربه آزمایشگاهی روی آن‌ها بسازید.

علاوه بر این، ایجاد مراحل و مراحل برای کار داوطلبان به برنامه شما ساختار و نشانگرهای پیشرفت واضحی می دهد. بنابراین، اگر نامزدهای شما برای ایجاد یک مهارت خاص در تلاش هستند، برای مثال، می‌توانند ارزیابی کنند که کجا اشتباه می‌کنند و چه جنبه‌هایی را باید به طور خاص هدف قرار دهند. این فرآیند به نفع داوطلب عمل می کند و در عین حال اطمینان می دهد که در حال ایجاد افراد موفق در این زمینه هستید.

آماده‌سازی نامزدهای خود به این روش، مهارت‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد و به تدریج آنها را در معرض خواسته‌های صنعت قرار می‌دهد و ارزش کار در صنعتی مانند مین‌فریم را به آنها نشان می‌دهد.

چرا آینده برای مین فریم روشن است

فرصت های جدید زیادی برای مین فریم در افق وجود دارد. همانطور که رهبران فرآیندهای یکپارچه سازی و نوسازی را پیش می برند، ما شاهد هستیم که مین فریم مطابق با نیازهای ،ب و کارهای مدرن است. به ،وان مثال، زبان های برنامه نویسی مدرن به طور فزاینده ای می توانند در مین فریم استفاده شوند. علاوه بر این، زم، که ،ب‌وکارها بار کاری خود را از پردازنده مرکزی به ابر منتقل می‌کنند، شاهد استفاده از این پلتفرم برای فناوری‌های نسل بعدی خواهیم بود. در کنار این، می توان انتظار داشت که شاهد معرفی بیشتر DevOps و رویکردهای سلف سرویس برای بهبود کارایی مین فریم های در حال اجرا باشیم.

بنابراین، مسیر حرفه ای در مین فریم در حال شکوفا شدن است. با این حال، بدون سیستم‌های پشتیب، من،، استعدادها قبل از اینکه به درستی مورد توجه قرار گیرند، از صنعت دور می‌شوند. صنعت در حال حاضر برای پر ، شکاف مهارت‌ها تحت فشار است و تاکتیک‌های به کار گرفته شده توسط بسیاری از افراد استعدادهای جدیدی را برای پیوستن به صنعت و پشتیب، از پردازنده‌های مرکزی در حال تکامل آن الهام نمی‌کند.

شرکت هایی که به نظر نیروی محرکه ای در آموزش، مربیگری و سایر طرح های پاداش استعداد هستند، آنهایی هستند که یک تیم مرکزی قدرتمند می سازند و در دراز مدت سود می برند. ش،ت در اقدام دیگر یک گزینه نیست. اگر سازمان‌های فناوری اطلاعات امیدوارند که Mainframe را به بخشی ارزشمند از آینده خود تبدیل کنند و آن را پشت سر جمع ، تار ،کبوت در گذشته خود رها نکنند، اکنون باید به دنبال ایجاد یک پایه قوی باشند.

مایک پناز رئیس استراتژی، ادغام و تمرین پردازنده مرکزی است آنسونو.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخو،د


منبع: https://venturebeat.com/data-infrastructure/secret-to-attracting-mainframe-talent-during-s،s-crisis/