دسته‌ها
اخبار

خودروی مسابقه‌ای هیبریدی فراری ویژن در تاریخ 23 دسامبر وارد «گرن توریسمو 7» می‌شود.


از سال 2013، پروژه Vision Gran Turismo شاهد برخی از بزرگترین خودروسازان جهان از جمله و ، تصور کنید که اتومبیل های آنها بدون محدودیت های دنیای واقعی چگونه می توانند به نظر برسند. در آ، هفته، توسعه دهنده سری GT Polyp،ny Di،al اعلام کرد که جدیدترین محصول اضافه شده به Vision Stable، محصولی از فراری، وارد بازار خواهد شد. در 23 دسامبر

فراری ویژن گرن توریسمو مانند مدل های قبلی خود دارای قابلیت هایی است که هر خودروی تولیدی را شرمنده می کند. فراری این خودروی مفهومی را با “نسخه افراطی تر” موتور V6 موجود در آن تج، کرد هایپرکار این خودروساز قصد دارد در مسابقه استقامتی لمانز سال آینده شرکت کند. در بازی، هیب، تک صندلی بیش از 1000 ، بخار قدرت تولید می کند و سه موتور الکتریکی نیز قدرت اضافی را ارائه می دهد.

فلاویو مانزونی، مدیر طراحی فراری گفت: «ما می‌خواستیم چشم‌اندازی از آینده ایجاد کنیم که بدون محدودیت طراحی شده بود، اما برگرفته از درک بی‌رقیب فراری از مهندسی، آیرودینامیک و فناوری‌های آینده بود و آن را به دنیای دیجیتال ارائه داد تا مخاطبان کاملاً جدیدی تجربه کنند. . طرفداران فراری باید چشمان خود را برای مسابقه درون بازی نگه دارند. تکمیل آن قبل از هر ، دیگری به فراری Vision Gran Turismo دسترسی زودهنگام می دهد.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/ferrari-vision-gran-turismo-7-december-3rd-222322992.html?src=rss