دسته‌ها
اخبار

به گفته این رهبران کسب و کار، 5 راه برای جذب استعدادهای برتر فناوری


جلسه تیم در یک دفتر

گتی ایماژ/10000 ساعت

علیرغم از دست دادن شغل در شرکت های بزرگ فناوری و تهدیدات روزافزون امنیت شغلی ناشی از هوش مصنوعی و اتوماسیون مولد، کارگران با استعداد فناوری همچنان در تقاضای بالا هستند.

در حالی که در حال حاضر شرایط سختی است، رهبران ،ب‌وکار هوشمند می‌دانند که متخصصان IT باهوش کلید باز ، مزایای تحول دیجیتال و رشد بلندمدت هستند.

بنابراین، دستورالعمل جذب بهترین استعدادهای فناوری چیست؟ پنج رهبر تجاری سس مخصوص خود را به ما می دهند.

1. یک استراتژی ایجاد کنید

راب می،، مدیر ارشد فناوری Tractor Supply، می‌گوید که سازمانش سه تاکتیک کلیدی برای اطمینان از اینکه می‌تواند استعدادهای مورد نیاز خود را به دست آورد، دارد.

ابتدا، می، می‌گوید که شرکت «سخت استخدام می‌کند» و سپس اطمینان می‌دهد که به کارکنان مشتاق و با بالاترین عملکرد فرصت‌هایی برای توسعه و رشد داده می‌شود.

همچنین: به گفته این رهبران ،ب و کار، 6 راه برای گرفتن مصاحبه شغلی

بخش بزرگی از این تلاش تعهدی است که ما به اعضای تیم خود داریم — و این فقط در مورد یادگیری ،ب و کار نیست، بلکه چگونگی سرمایه گذاری روی آنها و رشد داخلی آنها است.”

می، می‌گوید یکی دیگر از ،اصر کلیدی که به جذب استعدادها به Tractor Supply کمک می‌کند، چشم‌انداز بلندمدت آن است، هم از نظر فناوری‌ها و هم افرادی که بیشترین استفاده را از آنها می‌کنند.

“دیجیتال حوزه بزرگی است که ما در آن سرمایه گذاری می کنیم — داده ها، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل. چگونه می توان زودتر این استعداد را القا کرد تا بتو،د قدرت بسازید؟”

در نهایت، می، اطمینان می‌دهد که شرکتش منبع آماده‌ای از استعدادهای پیشرفته دارد، چه از طریق ایجاد پیوند با دانشگاه‌های بزرگ، مانند MIT، یا جذب استعدادهای بکر در جامعه محلی، از جمله دبیرستان‌ها و کالج‌های محلی.

همچنین: نحوه استفاده از ChatGPT برای ساخت رزومه

او می‌گوید: «ما وارد می‌شویم و بر برنامه درسی آنها تأثیر می‌گذاریم، دوره‌های کارآموزی، حمایت مالی، دوره‌های خارجی و بازپرداخت شهریه را ارائه می‌دهیم. “این در مورد کمک به یافتن و تقویت استعدادها است. ما برخی از باهوش ترین و بهترین افراد خود را از منابع محلی محلی دریافت می کنیم.”

2. فرصت ها را شناسایی کنید

لیزا هنگان، مدیر ارشد دیجیتال جه، در شرکت مشاوره KPMG، می‌گوید توانایی یک ،ب‌وکار برای جذب استعداد مستقیماً با فرصت یادگیری چیزهای جدید مرتبط است.

او می‌گوید: «اگر به KPMG نگاه کنم، چیزی که واقعاً قدرتمند است این است که ما کاملاً در قلب حل مشکلات تجاری هستیم. ما یک تجارت جه، هستیم که می‌تو،م با چالش‌های جدیدی روبرو شویم.»

Heneghan می گوید که KPMG طیف وسیعی از زمینه های کاری از حسابرسی گرفته تا مالیات و مشاوره را به نامزدها ارائه می دهد. این شرکت برای استعدادهای دیجیتال با شرکت‌های بزرگ فناوری رقابت می‌کند – و پیروزی در این نبرد آسان نیست.

همچنین: 5 راه برای اینکه مدیر بهتری باشید

کلید موفقیت این است که نشان دهیم چگونه کار ، برای شرکتی مانند KPMG، با طیف وسیعی از علایق در اقتصاد، به متخصصان این فرصت را می‌دهد تا یاد بگیرند که چگونه با چالش‌های تجاری بزرگ کنار بیایند.

او می‌گوید: «من به مردم نشان می‌دهم که فرصت تجربه‌های جدید و گسترش مهارت‌های خود را در زمینه‌هایی که ،وماً به آن‌ها فکر نکرده بودند، خواهند داشت؛ نزدیک شدن به مشتری، بخش یا موضوع عملکردی و خلاقیت.

“برای من، فرصتی برای فن‌آوران در KPMG این است که روی مشکلات تجاری کار کنند. اما اشتباه نکنید. این یک بازار بسیار چالش برانگیز است. و شما باید تحرک، انعطاف‌پذیری و هیجان را برای مردم ایجاد کنید.”

3. ارزش های خود را آشکار کنید

دنی گونزالس، مدیر ارشد دیجیتال و نوآوری در راه آهن شمال شرق لندن (LNER)، می گوید تمرکز بر ارزش ها به مردم نشان می دهد که شرکت شما از کارکنانش چه نیازهایی دارد — و همچنین به نامزدها نشان می دهد که چرا از فرصت کار برای شما لذت می برند.

او می‌گوید: «ارزش‌ها در LNER از طریق یک فرآیند مشارکتی ایجاد می‌شوند. آنها توسط تیم هایی که در تجارت کار می کنند ایجاد شده اند، نه توسط تیم اجرایی.

همچنین: بازنگری ارزش ها: آنها ماهیچه هستند، نه ستون

گونزالس می‌گوید یکی از ارزش‌های کلیدی «جسور بودن» است: «همه چیز در مورد شجاع بودن و ریسک ، در محدوده‌های ایمنی مشخص است. از نظر کاری که ما به ،وان یک تجارت انجام می‌دهیم، به خوبی به ما کمک می‌کند و همه چیز در مورد تصور آینده است. ”

گونزالس می گوید دو ارزش دیگر مهم هستند. یکی از آنها “اشتیاق بیاورید” است — و او می گوید توانایی داشتن گرسنگی برای چالش های جدید در زمینه ای مانند نوآوری با فناوری پیشرفته بسیار مهم است.

یکی دیگر از ارزش‌های کلیدی – که گونزالس می‌گوید احتمالاً مورد علاقه اوست – “مالک آن” است.

او می‌گوید: «افراد در LNER واقعاً می‌توانند مالک کاری باشند که انجام می‌دهند. آنها این استقلال را دارند که روی کارهایی که ما باید انجام دهیم تمرکز کنند و سپس آن را انجام دهیم، و در واقع تا رسیدن به تحویل، مالک آن باشند.»

4. مردم را هیجان زده کنید

سایمون لیست، مدیر ارشد فناوری اطلاعات در صندوق حمایت از بازنشستگی، تمام تلاش خود را می کند تا به نامزدهای بالقوه نشان دهد که بخشی از سازمان او به م،ای کار بر روی برخی از پروژه های گوشتی است.

او می‌گوید: «این در مورد این است که به مردم نشان دهید هدفتان چیست و سفری را که به‌،وان یک سازمان آغاز می‌کنید». من فکر می‌کنم فن‌آوران دوست دارند بدانند که آنها بخشی از تحول ،ب‌وکار هستند و نه صرفاً با ،اصر عملیاتی سروکار دارند.»

همچنین: 5 راه برای ایجاد یک مسیر شغلی که برای شما مفید است

لیست می گوید که ذهنیت نمایش و گفتن چیزی است که او به شدت تحت فشار قرار داده است.

“زم، که با نامزدهای بالقوه تعامل می کنیم، در مورد ارزش های خود صحبت می کنیم، در مورد برنامه استراتژیک، کاری که انجام می دهیم، و اینکه چگونه فناوری خدمات را به طور مستقیم تغییر می دهد صحبت می کنیم. ما نشان می دهیم که چگونه سازمان فناوری اطلاعات ما بر جایگاه بعدی ما به ،وان یک تجارت تاثیر می گذارد. ” او می گوید.

“این در مورد فعالیت عملیاتی نیست، بلکه در مورد کار هیجان انگیز است. آنها ارزشی را که فناوری و دیجیتال می توانند به ارمغان بیاورند و تأثیری که ما قبلاً گذاشته ایم را می بینند.”

5. تور خود را پهن کنید

نیل پولتون، رئیس بخش توسعه شورای BCP، می‌گوید که پول نقد در سازمان‌های بخش عمومی نسبت به شرکت‌های دارای تراشه‌های آبی محدودتر است، بنابراین او از طیف وسیعی از استراتژی‌ها استفاده می‌کند.

او می گوید: ما یک طرح کارآموزی داریم. ما دوره های کارآموزی می گیریم و آنها را از طریق آموزش در حین کار ارتقا می دهیم.”

گاهی اوقات، پولتون به دنبال استعدادهای نهفته فناوری در تجارت است – و این یک استراتژی است که به او کمک می کند تا طلا پیدا کند، از جمله فردی از بخش دیگری از سازمان که اکنون به ،وان یک قهرمان برای استفاده روزافزون شورا از فناوری مایکروسافت عمل می کند.

همچنین: مهارت های منبع باز و لینو، هنوز در اقتصاد تاریک مورد تقاضا هستند

پولتون می گوید: «او در Power Apps استثنایی بود. “او از طریق درجات بالا آمد، او در اتاق تحویل نامه ما کار می کرد، و اکنون در IT شغلی پیدا کرده است. او دارایی بود که ما حتی نمی دانستیم که داریم.”

استخدام خارجی نیز می تواند نقش مهمی ایفا کند. و بار دیگر، افرادی که وارد می شوند، در حین کار آموزش دیده و ماهر می شوند.

پولتون می گوید: «ما به تازگی دو توسعه دهنده Power Platform را با موفقیت به خدمت گرفته ایم. آنها با مهارت‌های خامی می‌آیند که ما می‌تو،م آن‌ها را آموزش دهیم، نه اینکه به بازار برویم و ،ی را ب،یم که ما توان مالی آن را نداریم.»




منبع: https://www.zdnet.com/،me-and-office/work-life/5-ways-to-attract-top-tech-talent-according-to-these-business-leaders/#ftag=RSSbaffb68