دسته‌ها
اخبار

بهترین فرهای پیتزا در سال 2023: ما 4 گزینه در فضای باز و داخلی را آزمایش کردیم


چه در مورد نوع پیتزای مورد علاقه‌تان خاص باشید، چه فقط علاقه‌مند به آشپزی در فضای باز هستید، فر پیتزا وسیله‌ای مفید برای داشتن در حیاط خانه (یا روی میز) است. ا،ر مدل‌های موجود در بازار اکنون می‌توانند پای ناپلی با ،م، نسخه‌های پوسته نازک ترد، و حتی پیتزای دیش دیش به سبک شیکاگو را تولید کنند.

همچنین مدل‌های قابل حمل زیادی وجود دارد که به اندازه کافی کوچک هستند تا برای سفر آ، هفته آینده خود در کمپینگ (یا گلمپینگ)، درب عقب بازی فوتبال یا ناهار پیک نیک سوار ماشین شوید – فقط مطمئن شوید که محدودیت های آتش سوزی(در یک برگه جدید باز می شود) قبل از اینکه حرارت را برای یک پای خانگی گرم کنید، در منطقه خود باشید.

فرهای پیتزا چقدر داغ می شوند؟

در حالی که فر معمولی در آشپزخانه شما احتمالاً فقط تا 500 یا 550 درجه فارنهایت گرم می شود، فرهای پیتزا برای زمان های بالا رفتن سریع خمیر و سن بهینه پوسته حباب نیاز به گرمای شدید دارند. شما می تو،د انتظار داشته باشید که یک فر پیتزا در فضای باز خوب به دمای 900 تا 950 درجه فارنهایت برسد، اما هنوز هم می تو،د پیتزاهای ناپلی خالدار پلنگ زغالی را در دمای 700 تا 750 درجه فارنهایت بدست آورید.

همچنین ببینید:

بهترین کباب پزهای گازی سال 2021 راحتی، سبک و وسایل اضافی فانتزی را با هم ،یب می کنند

فرهای پیتزا چقدر سریع می پزند؟

با توجه به اینکه ا،ر اجاق های پیتزا با گرمای شدید کار می کنند، زمان پخت سریع اتفاق می افتد. ما در حال صحبت از شروع تا پایان در 60 ث،ه تا چند دقیقه هستیم. مطمئناً زم، که منتظر پختن پیتزا هستید، وقت نخواهید داشت که پیتزا را داخل آن بریزید و روی TikTok پیمایش کنید. پخت و پز با اجاق پیتزا به دلیل زمان پخت سریع نیاز به توجه ویژه ای دارد و همچنین باید یاد بگیرید که چگونه حرارت فر خود را در حین پختن آن مدیریت کنید.

فر پیتزا گازی در مقابل چوبی

بیشتر اجاق‌های پیتزا در بازار با گاز چوب یا پروپان کار می‌کنند و گزینه‌های گاز طبیعی کمی دارند. اجاق‌های چوبی طعم دودی شگفت‌انگیزی را به شما می‌دهند، اما برای حفظ آتش در حین آشپزی به کار بیشتری نیاز دارد. از سوی دیگر، اجاق‌های گازسوز، دود ی،، را ایجاد نمی‌کنند، اما به طور کلی مدیریت آن‌ها آسان‌تر است، و به راحتی می‌توان آن‌ها را قبل از پختن از قبل گرم کرد. فرهای گازی پیتزا نیز دما را با نوسان کمی ثابت نگه می دارند.

اگر به دنبال یک فر پیتزا برای استفاده هستید در داخل خانهانتخاب فرهای با کیفیت بسیار باریک است (به استثنای انتخاب ما، Breville Pizzaiolo(در یک برگه جدید باز می شود)). همه اجاق‌های پیتزا برای داخل خانه با برق کار می‌کنند، اما FYI.

اگر آماده‌اید از تحویل هفتگی دومینو شب جمعه کنار بگذارید، این اجاق‌های پیتزای آزمایش شده دستی را بررسی کنید تا برش عالی خود را در خانه درست کنید.


چطور تست کردیم

ما هر یک از اجاق‌های پیتزا را در این فهرست به‌طور عملی آزمایش کردیم و هر کدام به این دلیل انتخاب شدند که دارای رتبه‌بندی بیش از چهار ستاره از نظر کاربران بودند و از مارک‌هایی تهیه می‌شدند که به دلیل ساخت اجاق‌های پیتزا درجه یک و سایر لوازم ضروری آشپزخانه شناخته شده بودند. ما بیشتر به اجاق‌های پیتزای چوبی و گازی با یکی از مدل‌های من، داخل خانه ،بیدیم، اما از هر اجاق پیتزایی که دمای آن حداقل به 700 درجه نمی‌رسید، دور ماندیم.

برخی از عواملی که در حین آزمایش در نظر گرفتیم عبارت بودند از:

منحنی سهولت استفاده و یادگیری: امتحان ، اجاق پیتزا به ،وان یک تازه کار برای افراد ضعیف من، نیست. ما فرهای گازسوز، چوبی و برقی را آزمایش کردیم تا ببینیم استفاده از آنها و حفظ گرما در حین پخت چقدر دشوار است. ما همچنین چندین نوع پیتزا و غذاهای غیر پیتزا را در هر فر پختیم تا ببینیم در حرارت بالا چگونه عمل می کنند.

نوع سوخت: ما عملکرد هر نوع سوخت را با هم مقایسه کردیم، از جمله تفاوت‌های کوره‌هایی که هم از گاز و هم از چوب استفاده می‌کنند.

درجه حرارت: با استفاده از دماسنج‌های یکپارچه یا خارجی، میزان داغ شدن هر فر را آزمایش کردیم و از نزدیک دیدیم که چگونه گرما بر روی پیتزاسازی تأثیر می‌گذارد.

همچنین متوجه خواهید شد که این جمع بندی عمدتاً از نظراتی است که قبلاً در Mashable منتشر شده است. اگر می‌خواهید در مورد هر یک از محصولاتی که قبلاً در سایت ما ارائه شده‌اند بیشتر بد،د، روی پیوند بررسی در کارت‌های محصول کلیک کنید تا به نوشته کامل بروید.




منبع: https://mashable.com/roundup/best-pizza-ovens