دسته‌ها
اخبار

بررسی EufyCam 3: بهترین دوربین امنیتی بدون اشتراک


EufyCam 3 به مراتب کامل‌ترین سیستم دوربین Eufy است که تاکنون با ،یبی از ویژگی‌هایی که آن را در صدر فهرست‌های آرزوها قرار می‌دهد. برند امنیتی خانه هوشمند Anker همیشه فضای ذخیره‌سازی محلی و مدلی بدون اشتراک ارائه می‌دهد، اما این اولین دوربین امنیتی آن است که می‌تواند به طور قابل اعتماد چهره‌ها را تشخیص دهد و این کار را بدون اتصال به ابر انجام دهد. افرادی که از اشتراک بیزارند و نگران حریم خصوصی هستند، ممکن است این دوربینی باشد که منتظرش بوده اید.

EufyCam 3 فیلم‌های واضح و دقیق 4K را ارائه می‌کند، دارای هوش مصنوعی داخلی است که قادر به شناسایی دقیق سوژه‌ها و حتی چهره‌ها است و دارای پنل‌های خورشیدی داخلی برای شارژ کامل آن است. هاب Homebase 3 امکان ذخیره سازی محلی را با 16 گیگابایت در داخل و امکان افزایش تا 16 ترابایت با افزودن هارد دیسک فراهم می کند. اما همه اینها بهای گزافی دارد. کیت دو دوربین 550 دلار است، در حالی که کیت سه دوربین برای شما 680 دلار هزینه خواهد داشت.

خطر غریبه

Eufy از طریق Simon Hill

ویژگی تیتر در اینجا تشخیص facw است، پس بیایید ابتدا به آن بپردازیم. هوش مصنوعی یادگیری ماشینی Eufy (به نام BionicMind) چهره‌ها را نشان می‌دهد و شما می‌تو،د آن‌ها را در برنامه تگ کنید. هنگامی که یک چهره را تشخیص می دهد، نام آن در هشدار تلفن شما ظاهر می شود. وقتی چهره ای را نمی شناسد، می گوید یک غریبه شناسایی شده است. همچنین می تو،د چهره های آشنا را به صورت دستی اضافه کنید و با استفاده از یک ع، از گا،ی تلفن خود یا با گرفتن یک ع، جدید به آموزش سیستم کمک کنید (اینها باید به سبک پاسپورت باشند).

با BionicMind، می‌تو،د به سرعت بین یکی از فرزندانتان که به خانه می‌آیند و یک بازدیدکننده ناشناس تمایز قائل شوید. من فقط زم، که یک غریبه پرچم‌گذاری می‌شد به خود زحمت می‌دادم ویدیوها را بررسی کنم، که واقعاً موارد مثبت کاذب را کاهش می‌دهد و زمان را تلف می‌کند. اما این سیستم مدتی طول می کشد تا بفهمد افراد چگونه به نظر می رسند، و برای شناسایی آنها نیاز به نگاهی واضح به چهره آنها دارد.

اگر فردی کلاه به سر دارد، کاپوتش بالا است یا بدون اینکه مستقیماً به آن نگاه کند به سرعت از کنار دوربین رد می شود، BionicMind اغلب او را تشخیص نمی دهد. این مشکل با این واقعیت تشدید می شود که EufyCam 3 سریعترین دوربینی نیست که راه اندازی می شود. اغلب می‌دیدم که ضبط‌ها با ،ی شروع شده‌اند که در نیمه راه است. با این اوصاف، من فقط حدود یک ماه است که آزمایش می‌کنم، و به طرز چشمگیری دقیق‌تر شده است. اکنون که چندین تصویر از لیوان من دارد، میزان ضربه آن در شناسایی درست من در حال بهبود است (از 50 درصد یا کمتر، به حدود 80 درصد).

اعلان‌هایی با نام‌های پیوست شده، اعم از خانواده و دوستان یا سایر بازدیدکنندگان مکرر مانند پاک‌کننده‌های پنجره یا حامل‌های پست، اطمینان‌بخش هستند. تشخیص چهره همچنین به شما امکان می‌دهد تمام ویدیوهای یک موضوع خاص را فیلتر کنید و پیدا ، هر چیزی را که ممکن است برای بررسی نیاز داشته باشید بسیار آسان‌تر می‌کند.

مانند دوربین های امنیتی قبلی Eufy، EufyCam 3 نیز دارای تشخیص افراد، حیوانات خانگی و وسایل نقلیه است. می تو،د مناطق فعالیت را تعریف کنید و حساسیت تشخیص را متن، با مکان انتخابی خود تغییر دهید. من تمایل دارم تشخیص را فقط برای انسان تنظیم کنم، و در یک ماه آزمایش فقط دو مثبت کاذب داشته ام (هر دو نمای نزدیک از گربه من در حال بالا رفتن از حصار درست در نزدیکی محل دوربین بودند).

Eufy از طریق Simon Hill


منبع: https://www.wired.com/review/eufycam-3/