دسته‌ها
اخبار

ایده طراحی داخلی آرایشگاه زنانه آیسا دیزاین | elitarchgroup

ایده طراحی داخلی آرایشگاه زنانه آیسا دیزاین | elitarchgroup

همانطور که می‌دانید، نور در ایجاد محیطی صمیمی و راحت تاثیر به سزایی دارد. در سالن آرایشگاه و همچنین در بالای آینه‌ها حتما از لامپ‌هایی استفاده کنید که چشم را آزار ندهد. اگر امکان استفاده از نور طبیعی در این فضا را دارید، از آن نیز غافل نشوید و آن را به داخل سالن زیبایی خود راه دهید. دکور آرایشگاه زنانه آنقدر اصلاح میشود تا کارفرما از طرح طراحی لابی نهایی راضی شود. پس از تایید طرح سه بعدی توسط کارفرما برآورد هزینه به اطلاع کارفرما خواهید رسید. در مرحله برآورد هزینه دکور آرایشگاه زنانه اگر از سقف بودجه کارفرما فراتر رود طراحی سه بعدی مجدداً انجام میگیرد و با اصلاح قیمت طراحی برای اجرا آماده میشود.

  • پس از تایید طرح سه بعدی توسط کارفرما برآورد هزینه به اطلاع کارفرما خواهید رسید.
  • رنگ‌ خنثی، بهترین گزینه برای دیوار‌ها و کف است، این قبیل رنگ‌ها عبارت اند از سفید، طوسی، خاکستری.
  • سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و …
  • سعی کنید در طراحی آرایشگاه زنانه یک نقطه را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید تا توجه مشتریان را به خود جلب کند.
  • فضایی که برای مشاوره و ارائه راهکارهای درمانی در نظر گرفته شده است، به واسطه عبور از طاق های داخل فروشگاه قابل دسترسی بوده و اینگونه مشتریان را به سوی کانون این فروشگاه هدایت می کند.
  • اگر علاقه مند به رنگ های تند هستید لازم است برای کاهش تندی رنگ از رنگ های سفید یا رنگ های ملایم دیگر استفاده کنید.

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. سعی کنید از صندلی های بزرگ و یا کنسول های زیاد در سالن استفاده نکنید.

طراحان تخصص و تجربه کافی را برای طراحی سالن زیبایی دارند

قاعدتاً با افزایش آرایشگاه های مردانه با دکور لوکس رقابت را برای آرایشگاه ها سختتر کرده است. مخصوصاً در شرایطی که فردی تصمیم به احداث یک مغازه جدید داشته باشد توجه به دکور آرایشگاه مردانه لوکس و مدرن میتواند به جذب مشتری بیشتر منجر شود و در بازار رقابتی درآمد لازم را برای ادامه فعالیت و یا حتی گسترش آن توجیه پذیر کند. طراحی آرایشگاه لوکس VIP در مجموعه ورزشی انقلاب یک مرکز خدماتی آرایشی-بهداشتی مختص آقایان است که با کاسنپت های مدرن و دکوراسیون زیبایی به اجرا رسیده است. این آرایشگاه در مجتمع ورزشی انقلاب به اجرا رسیده که در مجاورت یک زمین تنیس و و فضای سبز قرار دارد.

نمایش محصولات برند Dior در طراحی خلاقانه ویترین های مد Harrods در لندن

ایجاد هارمونی میان رنگ دیوارها و مبلمان یکی دیگر از جنبه های اساسی در انتخاب رنگ مناسب برای سالن زیبایی است. مقادیری که می خو اهید در خدمات شما منعکس داده شود و همچنین فضایی که قصد دارید مشتریان شما آن را تجربه کنند را تجزیه و تحلیل کنید. گزارشی صریح و واضح از اهداف اصلی به شما کمک می کند تا بتوانید سبک دکوراسیون مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید. دکوراسیون آرایشگاه های زنانه بهتر است بسیار با احتیاط طراحی شود تا باعث بی نظمی و شلختگی و در هم ریختگی وسایل و کار ها نشود.