دسته‌ها
اخبار

اپل به دنبال پیشرفت هوش مصنوعی برای آیفون، آی پد و سایر دستگاه ها است


در تاریخ 11 تا 12 ژوئیه به مدیران ارشد در سانفرانسیسکو بپیوندید تا بشنوید که چگونه رهبران سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی را برای موفقیت ادغام و بهینه می‌کنند.. بیشتر بد،د


اپل در ماه‌های اخیر ده‌ها لیست شغلی با تمرکز بر هوش مصنوعی (AI) منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است تلاش‌های خود را در زمینه‌ای افزایش دهد که می‌تواند محصولات با امضای خود را متحول کند.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا در حال حاضر حداقل در حال تبلیغات است 88 موقعیت در پورتال شغلی مربوط به هوش مصنوعی. این نقش ها حوزه هایی از جمله مدل سازی مولد بصری، هوش فعال و تحقیقات کاربردی هوش مصنوعی را شامل می شود.

یکی از فهرست‌ها می‌گوید که این شغل بخشی از تیمی خواهد بود که «شیوه‌ای را شکل می‌دهد که فناوری‌های هوش مصنوعی مولد پلت‌فرم‌های مح،اتی موبایل اپل را تغییر می‌دهند»، که به طور بالقوه به قابلیت‌های هوش مصنوعی در آیفون‌ها و سایر دستگاه‌ها در آینده نزدیک اشاره می‌کند.

جاه طلبی های اپل برای هوش مصنوعی

فهرست‌های شغلی، نگاهی اجمالی به جاه‌طلبی‌های اپل برای هوش مصنوعی ارائه می‌کنند، حتی در شرایطی که این شرکت در مورد هر گونه برنامه‌ای سخت صحبت کرده است. تیم کوک، مدیر عامل اپل، از بحث در مورد نقشه راه محصول اخیر خودداری کرد تماس درآمد Q2 هنگامی که از اپل در مورد استراتژی هوش مصنوعی پرسیده شد، اما گفت که این فناوری فرصت های “بزرگ” را ارائه می دهد.

رویداد

تبدیل 2023

در 11 تا 12 ژوئیه در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید، جایی که مدیران ارشد نحوه ادغام و بهینه سازی سرمایه گذاری های هوش مصنوعی برای موفقیت و اجتناب از دام های رایج را به اشتراک می گذارند.

اکنون ثبت نام کنید

به همین ترتیب، یکی لیست مشاغل می‌خواند: «هوش مصنوعی یک فرصت بزرگ برای ارتقای محصولات و تجربیات اپل برای میلیاردها نفر در سراسر جهان است.» این فهرست می‌گوید که این نقش شامل «بهره‌گیری از مدل‌های تولیدی پیشرفته برای ارسال محصولات، خدمات و تجربیات مشتری خارق‌العاده برای آیفون، مک، اپل واچ، آی‌پد و موارد دیگر است».

هوش مصنوعی مولد به یک حوزه فعال تحقیق و توسعه برای بسیاری از بزرگترین شرکت های فناوری تبدیل شده است. گوگل، مایکروسافت، متا و دیگران به‌روزرس،‌هایی را برای سیستم‌های هوش مصنوعی منتشر کرده‌اند که می‌توانند متن، ع، و کد مکالمه و زیرساختی را که این سیستم‌ها بر اساس آن کار می‌کنند تولید کنند. با این حال، این فناوری بدون خطر نیست، مانند احتمال سوگیری در سیستم‌های هوش مصنوعی و انتشار ناخواسته داده‌های محرمانه.

طبق گزارش اخیر، اپل در ماه‌های اخیر کارمندان خود را از استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خارجی مانند ChatGPT و Copilot GitHub محدود کرده است. مجله ی وال استریت گزارش. طبق این گزارش، اپل به کارکنان گفته است که از این ابزارها استفاده نکنند زیرا ممکن است داده های حساس را منتشر کنند.

این اقدامات نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تلاش‌های هوش مصنوعی خود را برای اجتناب از اتکا به فناوری‌های دیگر شرکت‌ها پیش ببرد. اپل با منابع گسترده و بیش از یک میلیارد کاربر آیفون، موقعیت خوبی برای توسعه هوش مصنوعی نوآورانه برای محصولات خود دارد.

با این حال، برنامه‌های این شرکت همچنان نامشخص است و کوک و سایر مدیران جزئیات کمی در مورد نحوه ادغام هوش مصنوعی پیشرفته‌تر اپل در آیفون‌ها، آی‌پدها، اپل واچ یا سایر محصولات جدید خود ارائه می‌کنند.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازم، متحول کننده ،ب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/apple-looks-to-advance-artificial-intelligence-for-ip،nes-ipads-and-other-devices/