خیلی وقته که این حس رو نداشتم
بیشتر از نظر فنی نادرست است
در مورد هواپیمایی یونایتد، ی،ی.
سه شنبه از خواب بیدار شدم تا خط هوایی را شنیدم در حال ،ید هواپیماهای بوئینگ زیادی است. تا 200 بوئینگ 787 دریم لاینر و 100 دستگاه پرنده دیگر 737 م، نیز.
صرف این تصور که هواپیماهای بیشتر و بیشتری احساس نو بودن خواهند کرد، اگر نگوییم کاملاً شیک، من را ،زاند. هر چیزی که تجربه واقعی سفر با خطوط هوایی را بهتر کند باید چیز خوبی باشد. یک چیز عالی، شاید، در شرایط نسبی.
در آن برای مدت طول،؟
آمریکاییها برای مدت طول، مجبور شدهاند در لولههای تک راهرو پرواز کنند، راهی بسیار ناخوشایند برای سفر بیش از چند ساعت.
پرواز با 787 در مسافت طول، می تواند یک تجربه کاملاً آرامش بخش باشد و این، بانگ یونایتد، “بزرگترین سفارش هواپیمای پهن پیکر توسط یک ناو آمریکایی در تاریخ هوانوردی تجاری است.”
چرا، یونایتد در ویدئوی پرتاب خوب خود احساس کرد که باید توضیح دهد که “عریض = دو راهرو”.
شاید فراموش کرده باشی اکنون می تو،د یک را اضافه کنید خدایا به شما وای.
اعلام یونایتد باعث شد من به دنبال چیزی بگردم که ممکن است این سه شنبه را حتی بهتر کند — سخنان مدیر عامل یونایتد اسکات کربی.
کربی پس از اینکه برای شغل اصلی امریکن کنار گذاشته شد، ترجیح داد به ،وان مدیر عامل یونایتد انتخاب شود. آدم احساس می کند که از ایده ساختن ناو پرچمدار ایالات متحده آمریکا لذت می برد.
من فقط به این دلیل اشاره می کنم که در یکی از تفسیرهای سه شنبه خود او گزارش شده که متحیر شده است که یونایتد “پیروترین شرکت هواپیمایی جه، و حامل پرچم ایالات متحده” بود.
موفقیت خلب،
با این حال، بیشترین تمرکز را روی آن گذاشتم مصاحبه کربی با CNBC.
او شروع کرد: “این واقعاً فقط یک گام دیگر در تمام کارهایی است که یونایتد در طول همهگیری انجام داد.”
“صبر کن،” من صدای ،، شما را می شنوم، “آیا شرکت هواپیمایی پول زیادی از ،ت نگرفته و سپس به چند کارمند ارزشمند پیشنهاد بازنشستگی پیش از موعد نکرده است؟”
نه، نه، این ربطی ندارد.
این ،متی است که حرکت بیشتری داشت. کربی توضیح داد که در طول همهگیری، تمرکز یونایتد روی «،ید هواپیما، ساختن شبیهسازها، تنها شرکت هواپیمایی برای مذاکره با خلبانان» بود.
در این هنگام گوش های من یک تکان غیر ارادی به سمت یکدیگر ایجاد ،د. آیا کربی آنقدر فریفته شده بود که از شرکت هواپیمایی خود برای مذاکره با خلبانان تمجید می کرد؟
این احساس کمی عجیب و غریب بود. درست است که یونایتد با خلبانانش مذاکره کرد، اما بعد از آن خلبانان تعجب ،د که آیا خلبانان خطوط هوایی دیگر قراردادهای بهتری میگیرند یا خیر. از معامله عقب نشینی کرد.
در واقع، همین هفته گذشته، کربی برای چت ، با خلبانان خط هوایی خود – و دیگر کارمندان یونایتد – بیرون آمد و همه آنها به او پشت ،د. که برخی ممکن است آن را رفتار بیک،ی بدانند و اتحادیه خلبانان یونایتد آن را کاملا من، میدانست زیرا «این شرکت به خلبانان پشت کرده است».
چرا کربی میخواهد در مورد معاملهای که به نظر میرسد واقعاً اتفاق نیفتاده، فریاد بزند؟
به خصوص به ،وان ائتلاف اتحادیه هواپیمایی متحد با: “پول برای هواپیماهای جدید، پول برای جت های مافوق صوت بدون موتور، پول برای تا،ی های برقی که هنوز تایید نشده اند. هیچ یک از این هواپیماها بدون مردم یونایتد ایرلاینز پرواز نمی کنند.”
آیا از شنیدن این موضوع که بلافاصله پس از اعلام کربی، خلبانان به ابراز نارضایتی خود ادامه دادند، شگفت زده خواهید شد؟ چرا، روز بعد، خلبانان یونایتد در فرودگاه نیوآرک جمع آوری شد.
مثبت اندیشی نیاز به صحبت دقیق دارد.
فکر میکنم وقتی آنقدر در نگرش مثبت خود غرق میشوید که همه چیز موفقیت آمیز به نظر میرسد، در حالی که ممکن است (هنوز) نباشد، این اتفاق میافتد.
با این حال، تا جایی که می تو،م، به هیجان بازگردیم. و، خوب، رنگ خجالت.
کربی به CNBC گفت که خطوط هوایی رقیب اکنون نمی توانند از بوئینگ سفارش دهند زیرا یونایتد ظرفیت تولید زیادی را اشغال کرده است. او گفت: “ما فکر میکردیم که بازیابی سریع خواهد بود. و ما زود متوجه شدیم که محدودیتهای زیادی در عرضه وجود خواهد داشت – خلبانان، توانایی ساخت هواپیما، اشباع کنترل ترافیک هوایی.”
آه، پس یونایتد می دانست که کمبود خلبان وجود خواهد داشت — که تا حدی با آزاد ، خلبانان باتجربه ایجاد شده است؟
برای این بروشور، به نظر می رسد که بازاریابی کمی بیش از حد از واقعیت جلوتر رفته است. یونایتد به وضوح بسیاری از کارها را به خوبی انجام داده است، اما چرا، آه، چرا مذاکراتی که به نظر می رسد موفقیت آمیز نبوده را ستایش می کنند؟
با این حال، کربی اصرار داشت: “الان برای ،ی واقعا سخت خواهد بود که به ما برسد.”
شما آن را دارید، مشتریان یونایتد، شما واقعاً اکنون فقط یک انتخاب دارید. یونایتد است یا هیچ.
و اوه ببین، یونایتد هفته پیش بود توسط شرکت ادعایی مسافری AirHelp به ،وان دومین خط هوایی برتر جهان معرفی شد.
من تعجب می کنم که خلبانان شرکت هواپیمایی در مورد آن چه احساسی دارند.
منبع: https://www.zdnet.com/article/united-airlines-got-customers-truly-excited-then-came-the-embarr،ment/#ftag=RSSbaffb68