به گفته a. توییتر میلیون ها دلار از تنها تعداد انگشت شماری از بدنام ترین کاربران خود درآمد ،ب می کند . تحقیقات جدید مرکز مق، با نفرت دیجیتال (CCDH) ،ن میزند که توییتر «سالانه 19 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی» تنها از 10 حساب کاربری که زم، از این پلتفرم ممنوع شده بودند، ایجاد میکند.
این گزارش به تعامل فعلی با 10 حساب کاربری پرداخته است که قبلاً به دلیل «انتشار محتوای نفرتانگیز و توطئههای خطرناک» ممنوع شده بودند. این حسابها پس از تسلط الون ماسک بر توییتر بازگردانده شدند. این گروه شامل تعدادی حسابهای پرمخاطب مرتبط با افراطگرایی و تئوریهای توطئه است، از جمله آنهایی که به اینفلوئنسر اندرو تیت تعلق دارند. دیلی استورمر بنیانگذار اندرو آنگلین، ضد وا،ن برجسته رابرت مالون و Gateway Pundit.
به منظور ،ن دسترسی و تعامل آنها، CCDH نزدیک به 10000 توییت از این حساب ها را در یک دوره 47 روزه در دسامبر و ژانویه تجزیه و تحلیل کرد. بر اساس تجزیه و تحلیل آنها، آنها می نویسند: “در یک روز به طور متوسط، توییت های ده اکانت در مجموع 54 میلیون برداشت دریافت ،د.” با پیشبینی این میانگین در طول 365 روز، میتوان انتظار داشت که حسابها در طول یک سال به نزدیک به 20 میلیارد بازدید برسند.
CCDH میگوید به منظور تعیین میزان درآمد تبلیغاتی که ممکن است برای توییتر ایجاد کند، سه حساب کاربری جدید در توییتر ایجاد کرده است که تنها 10 کاربر نامشده در گزارش را دنبال میکنند. نویسندگان دریافتند که تبلیغات تقریباً یک بار در هر 6.7 توییت ظاهر می شود. سپس، با استفاده از دادههای شرکت تحلیلی Brandwatch، که ،ن میزند که «تبلیغات توییتر بهطور متوسط 6.46 دلار به ازای هر 1000 نمایش هزینه دارد»، CCDH به «مجموع 19 میلیون دلار درآمد ،نی سالانه تبلیغات در سراسر حسابها» رسید.
در حالی که این ،ن ها حساب دقیقی از میزان درآمد توییتر از این کاربران نیست، اما نشان می دهد که تعداد کمی از حساب های بسیار قطبی کننده چقدر می توانند برای این پلتفرم ارزشمند باشند. همچنین نشان میدهد که توییتر با بازگرداندن کاربران بحثبرانگیزتر، چقدر سود بیشتری میبرد.
همه حسابهای نامبرده در این گزارش زم، برای همیشه از توییتر منع شده بودند، اما پس از اینکه ماسک گفت به کاربر، که قانون را زیر پا نگذاشتهاند پیشنهاد میدهد دوباره فعال شدند. توییتر همچنین اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد حتی به تعداد بیشتری از کاربر، که قبلاً ممنوع شده بودند اجازه تعلیق آنها را بدهد.
در عین حال، تجارت تبلیغاتی توییتر از زمان تصاحب ماسک آغاز شد. بر اساس گزارشها، تعدادی از تبلیغکنندگان برجسته از این پلتفرم کنار کشیدهاند و درآمدشان تا 40 درصد کاهش یافته است. پلتفرمر.
این گزارش همچنین به موارد متعددی اشاره میکند که آگهیهای تبلیغکنندگان برجسته در مجاورت پستهای توهینآمیز و تحریکآمیز این کاربران ظاهر میشوند. به ،وان مثال، یک تبلیغ Prime Video مستقیماً زیر یک توییت از اندرو آنگلین که می گوید: “تنها شغلی که یک زن واقعاً بر اساس شایستگی قادر به انجام آن است، روسپیگری است.” این گزارش همچنین تبلیغی از NFL را برجسته میکند که مستقیماً در زیر اطلاعات نادرست توییتی در مورد وا،نهای COVID-19 ظاهر شد.
CCDH مینویسد: «این کار تأیید میکند که توییتر در کنار همه حسابهای سمی که ما بررسی کردهایم، تبلیغاتی را نشان میدهد، علیرغم این واقعیت که افراد پشت آنها به تبلیغ دیدگاههای نفرتانگیز و دروغپردازی معروف هستند.»
همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر از طریق یکی از این پیوندها چیزی ب،ید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.
منبع: https://www.engadget.com/twitter-ad-revenue-previously-banned-accounts-ccdh-230125284.html?src=rss